2017-03-14, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkOcean
Om man får skit finns det säkert bättre lösningar, men själv självmedicerar jag mig själv med lyrica, tar det dagligen 1200 mg varje kväll när jag kommer hem från jobbet, bästa stunden på dagen, men har provat på att vara utan och det var inte att leka med
Shit 1200 mg är ju rätt mycket, får du ett rus när du tar, eller blir du mest frisk?

Jag frågar igen, jag och nån annan i tråden har noterat att det ta sjuuuukt lång tid innan Lyriceys pregabalin kickar in, typ 4 timmar innan peaken och kanske 3 timmar innan man känner nåt som man kan kalla rus.

Jag försöker att ta på så tom mage som möjligt, men finns det nåt sätt att få det att verka snabbare?
Citera
2017-03-14, 23:29
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Shit 1200 mg är ju rätt mycket, får du ett rus när du tar, eller blir du mest frisk?

Jag frågar igen, jag och nån annan i tråden har noterat att det ta sjuuuukt lång tid innan Lyriceys pregabalin kickar in, typ 4 timmar innan peaken och kanske 3 timmar innan man känner nåt som man kan kalla rus.

Jag försöker att ta på så tom mage som möjligt, men finns det nåt sätt att få det att verka snabbare?

Snorta!
Citera
2017-03-15, 02:24
Medlem
therebells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Snorta!

Att snorta lyrica är ren slöseri å i värsta fall kan leda till koma!
Citera
2017-03-15, 08:16
Medlem
DarkOceans avatar
Ibland funkar det bra ibland känner jag inget alls, brukar ta sk breakdays då jag bara tar 600 eller 300, men håller med att lyricey tar tid men kanske inte 4 timmar, andras brukar ta en timma och det kan man leva med
Citera
2017-03-15, 08:18
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therebell
Att snorta lyrica är ren slöseri å i värsta fall kan leda till koma!

Tar gärna lite faktakoll på den sista där du
Citera
2017-03-15, 08:55
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Någon gång varannan vecka är lite väl långt mellan gångerna, när man mår förjäligt? 1-2 gång i veckan borde man vara relativt safe kan jag tycka.

Inte i långa loppet, lyricans rus sitter ju i halva dagen efteråt. Jag körde lyrica varannan dag då det iaf på mig inte har någon effekt två dagar i rad. Efter uppehåll och avklarad avtändning och abstinens fick jag ändå avtändning efter varannan dag tre gånger, alltså en vecka ungefär. Lyrica är en jävligt speciell drog och mina erfarenheter säger mig att det är sjukt enkelt att fastna i lyrica.
Citera
2017-03-15, 19:39
Medlem
Dolanks avatar
Om polisen skulle konfiskera en mindre mängd Lyrica, som inte är narkotikaklassat, skulle socialtjänsten kontaktas då? Någon som vet?
Citera
2017-03-16, 01:39
Medlem
Iamkloots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolank
Om polisen skulle konfiskera en mindre mängd Lyrica, som inte är narkotikaklassat, skulle socialtjänsten kontaktas då? Någon som vet?

Du borde kunna besvisa att du har dom på recept..annars kan det bli problem..
Senast redigerad av Iamkloot 2017-03-16 kl. 01:44.
Citera
2017-03-16, 08:43
Medlem
Dolanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamkloot
Du borde kunna besvisa att du har dom på recept..annars kan det bli problem..
Har de inte på recept
Citera
2017-03-16, 10:12
Medlem
Iamkloots avatar
Citat:
Har de inte på recept

Då blir det nog nån slags repressalier..ett slag på handen högst böter. Beror lite på hur mycket det va..men om det hamnar hos soc vet jag faktiskt inte.
Senast redigerad av Iamkloot 2017-03-16 kl. 11:02.
Citera
2017-03-16, 11:10
Medlem
Citat:
Ja alltså om du är 16 år gammal, gravid och redan har fyra barn, då kan soc absolut tänkas bli inkopplade. Nu vet ju inte vi du din sociala situation ser ut, så då kan det bli svårt att svara.
Citera
2017-03-16, 13:51
Medlem
Dolanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Ja alltså om du är 16 år gammal, gravid och redan har fyra barn, då kan soc absolut tänkas bli inkopplade. Nu vet ju inte vi du din sociala situation ser ut, så då kan det bli svårt att svara.
Är över 20 men dom kontaktas ju alltid vid narkotikabrott så undrar hur det ligger till med t.ex lyrica som är receptbelagd men ej narkotika
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in