Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-16, 15:41
  #16405
Medlem
DarkOceans avatar
Nån som vet hur vad som händer om dom beslagtar en mindre mängd ca 100 tabletter på tullarna runt om i Europa?
Citera
2017-03-16, 19:03
  #16406
Medlem
Iamkloots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolank
Är över 20 men dom kontaktas ju alltid vid narkotikabrott så undrar hur det ligger till med t.ex lyrica som är receptbelagd men ej narkotika


Jag har då aldrig behövt prata eller ha å göra med soc trots odling hemma samt drograttfylla..
Citera
2017-03-16, 20:50
  #16407
Medlem
mannenpatakets avatar
köpte 5 gram lyrica pulver (MA), ingen tolerans och tog ungefär spetsen av en tesked imorse (sovit 2 h inatt) och käka 3 mg alprazolam (är benzo torsk) var pigg under dagen sen vid 5 tiden tog jag ungefär en halv tesked till lyrica, flumma till rejält och känner mig fortfarande helt knullad, hur länge sitter lyrican i? och kan jag käka benzo nu för att somna?

edit: kanske skrivit i fel tråd, ber om ursäkt för det men ni kanske kan hjälpa eller ska jag vända mig till drogakuten?
__________________
Senast redigerad av mannenpataket 2017-03-16 kl. 20:56.
Citera
2017-03-16, 21:55
  #16408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolank
Är över 20 men dom kontaktas ju alltid vid narkotikabrott så undrar hur det ligger till med t.ex lyrica som är receptbelagd men ej narkotika
Vadå alltid kontaktas? Soc kontaktas som i ditt fall (när man är under 18) och när vuxen knarkar och det är barn med i bilden. När du blir vuxen kommer inte soc längre bli indragna när du knarkar.
Citera
2017-03-16, 23:25
  #16409
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannenpataket
köpte 5 gram lyrica pulver (MA), ingen tolerans och tog ungefär spetsen av en tesked imorse (sovit 2 h inatt) och käka 3 mg alprazolam (är benzo torsk) var pigg under dagen sen vid 5 tiden tog jag ungefär en halv tesked till lyrica, flumma till rejält och känner mig fortfarande helt knullad, hur länge sitter lyrican i? och kan jag käka benzo nu för att somna?

edit: kanske skrivit i fel tråd, ber om ursäkt för det men ni kanske kan hjälpa eller ska jag vända mig till drogakuten?

Lyrica sitter länge , lång uptime med. Du kommer känna av det stora delar av morgondagen med. Ska inte va nån fara att ta benzo. Tänk på att det potentifieras bara.
Citera
2017-03-17, 03:49
  #16410
Medlem
Manozs avatar
Blir nog en vända med lite lyrica nu på tisdag. Ska försöka få det utskrivet igen
Citera
2017-03-17, 04:01
  #16411
Medlem
mannenpatakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retarderad-Indian
Lyrica sitter länge , lång uptime med. Du kommer känna av det stora delar av morgondagen med. Ska inte va nån fara att ta benzo. Tänk på att det potentifieras bara.

Tack, däcka ett par timmar men vakna nu av att min trevliga granne bomba musik
tog ett snack med honom men han var mer ner pundad än jag...
Citera
2017-03-17, 06:53
  #16412
Medlem
Iamkloots avatar
Har apodosrulle med 2 veckor i taget
Jag hade 225mg lyrica utskrivet förr. 75 på morgonen och 150 på eftermiddagen. Men jag kände att jag behövde 150mg på morgonen också så jag tog det och då blev jag ju utan några dagar i slutet av apodosperioden. Nämnde detta för en psykiatriker och sa att jag ville höja till 300mg om dagen. Då tog hon bort den direkt..utan uttrappning. Och kallade det för att jag var "dåligt följsam" som anledning.

Hur ska jag få tillbaka lyrican?
Har varit hos rätt många läkare den senaste tiden och nämner nästan alltid lyrican..att jag mådde så bra när jag hade den och att alla problem jag har nu började när lyrican försvann men får noll reaktion..
Citera
2017-03-17, 17:55
  #16413
Medlem
harems avatar
Jag älskar lyrica. Men vet av vänner och tidigare vårdarbete att många läkare och psykiatriker oftast inte vill skriva ut det. Man blir torsk helt enkelt och det är egentligen inte bra att knapra varje dag. Så dem förstår jag.

Det ändrar dock inte mitt eget bruk. Fasiken så jag gillar prega.

Beställde hem 30 tabletter för att prova ifrån en site som är ny utmanare på svenska marknaden som fått kritik för sitt recensionssystem. Tänker ej nämna namn på sidan.
Gjorde beställningen onsdag kl 10.00, fick i brevlådan fredag kl 14.00.

Jävlar i min låda så bra dem sitter. Har tidigare varit trogen en annan site som jag tycker hållt bra kvalite leveransmässigt, diskret och fint. Men kvaliten är helt åt helvete nu när jag fått testa annat.
Känns som när man var 16 och knaprade äkta Lyrica för första gången från morsans medicinskåp.

Gillade även att påsen jag fick tabletterna var lite pulvrig och dammig, så man kände verkligen smaken av det när man stoppade pillrena i käften.
Citera
2017-03-17, 22:30
  #16414
Medlem
Iamkloots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harem

Beställde hem 30 tabletter för att prova ifrån en site som är ny utmanare på svenska marknaden som fått kritik för sitt recensionssystem. Tänker ej nämna namn på sidan.
Gjorde beställningen onsdag kl 10.00, fick i brevlådan fredag kl 14.00.

Jävlar i min låda så bra dem sitter. Har tidigare varit trogen en annan site som jag tycker hållt bra kvalite leveransmässigt, diskret och fint. Men kvaliten är helt åt helvete nu när jag fått testa annat.
Känns som när man var 16 och knaprade äkta Lyrica för första gången från morsans medicinskåp.
.

Jag beställde pregabalin från england..fick dom ganska snabbt..men FAN så svagt det va..fick trycka i mig bra många kapslar för att uppnå den svenska standarden
Citera
2017-03-17, 22:33
  #16415
Medlem
No6s avatar
300 mg Lyrica efter en veckas uppehåll, love it. Jag tar bara Lyrica och Tramadol nu för tiden. Benzo har jag lagt ner helt.
Citera
2017-03-20, 19:58
  #16416
Medlem
Går det att bruka lyrica för att bli social och få den där energi-kicken utan kramprisk? Eller krävs det doser som gör att man hamnar i riskzonen för kramp?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback