När jag läst alla recensioner här har jag blivit så förväntansfull. Låter precis som nånting i min smak. Beställde 10st 8mg av asken, gula.
Har läst att många blir rejält runda under fötterna och nästan däckar på typ 2st 8mg:are.
Jag har iprincip ingen benzotolerans just nu. Senast åt jag under 3-4 månader dagligen kanske 2-3mg alprazolam,
men tände av för iaf 1,5 månad sen.
Poppade en gul 8mgare 11:00, hade bara tänkt ta en halv egentligen att börja med, men poppade hela.
Sen kanske runt 13:00 bet jag av en halva, så totalt hade jag 12mg i mig då. Bara suttit och lirat tvspel och sådär, ca 15:00 tog jag en hel till.
Så 2,5 piller, alltså 20mg. Men känner mig helt klar, ångesten är väl för det mesta borta, men inte alls sådär wow vad skönt allt är där man bara kan njuta utan minsta störning. Lite mjuk i kroppen också. frågade min flickvän och hon tycker inte alls jag verkar påverkad. Vill inte bli helt flöddrad heller, utan använda som medecin och en hjälp i vardagen. Och nån kväll kanske äta nån extra och bli lite mjuk och skön.
Hade hoppats att 8-12mg max skulle räcka för att uppnå det jag ville efter att ha läst här. Kanske ska prova dricka en öl ?