2017-03-14, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marlow9
Jo, de skickar på analys för att se vilken benso jag har i mig, gamarna.

Jag har några veckor på mig. Har käkat ca 4mg dagligen, håller på att trappa ut alpran.

Så frågan är hur långt tillbaka de kan se när de skickar på analys.
Tack för svaret, hursomhelst.

Det är väl till transportstyrelsen? Då VC skickar alltid till analys. Ät inte mer så tror jag att du klarar dig. De har cut-off på 300ng/ml som alla andra stickor. Tog bromazepam varje dag i 2 veckor klarade mig 3 dagar efter sista intaget.
Citera
2017-03-14, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirvis
Det är väl till transportstyrelsen? Då VC skickar alltid till analys. Ät inte mer så tror jag att du klarar dig. De har cut-off på 300ng/ml som alla andra stickor. Tog bromazepam varje dag i 2 veckor klarade mig 3 dagar efter sista intaget.
Stämmer. Transportstyrelsen och de hänvisade mig till VC. Får trappa ut så gott jag kan... och hoppas. Måste lämna prov senast 1 april.
Citera
2017-03-14, 23:12
Medlem
G4s (hår) drogtest!!!!!!!

Hej de så att jag klarat mig genom intervjun samt G4s testerna och nu så får jag ett kuvär som jag ska ta med till ett ställe där dom tänker klippa bort en bit hår från skallen på mig för o testa för narkotika, och nu till det roliga enligt mina sökningar så visar dessa hår tester allt man tagit från 3 månader tillbaka vilket betyder att jag är körd med tanke på att jag tog extacy 1,5 månad sedan men det var bara en enstaka gång? Någon som har erfarenhet gällande om intag av extacy en enstaka gång kommer att visa sig i håret? Hjälp..
Citera
2017-03-15, 05:35
Medlem
Finns det någon laglig benso/Z analog som ej ger utslag på sticka i dagsläget?
Citera
2017-03-15, 13:49
Medlem
MRagiteras avatar
jag åt 200mg tramadol depot förra måndagen och 200mg på tisdagen, pissade idag. tror ni att det kommer visa sig positivt? det gick alltså 8 dagar sedan jag åt den sista.
Citera
2017-03-15, 14:56
Medlem
Kaminen6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eUmd
Du tar Lyrica sa du, hur längesen var det och varifrån köpte du det? Länge misstänkt att shoppar egentligen inte säljer Lyrica eller så är det blandat med ngn benso och tramadol.

SJUKT DETTA, har frågat förr då jag ej får klarhet i detta?!

Har misstänkt LYRICAN ge utslag då jag fått utslag på benso och tramadol,
men även diklofenak kan ge på benso.

Det stämmer inte med hur det ska ge utslag helt enkelt.
Nu har jag lagt även diklofenaken på hyllan, jag har gjort mig osams med
han som tar proverna pga detta, blir så F-B!!

Man får ej prata shoppar här

Men ja, frågan är vad de stoppar i de där kapslarna???

Ska lämna prov på måndag igen och då kommer jag varit helt CLEAN från allt 2 veckor
så det ska vara negativ...
Citera
2017-03-15, 18:08
Medlem
Helt nybörjare på området här.
Jag arbetar på en plats där vi kommer kräva en person på drogtest.
Han är beroende av tramadol. Vi pratade om att skicka honom till VC och få något slags intyg som han tar med och visar upp. Testar dom för tramadol även om han inte specifikt ber om det?
Om man ber om ett test som "täcker allt" (går det?) står det då tramadol på intyget eller går det under någon annan beteckning/bokstäver?
Citera
2017-03-16, 00:51
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Någon som vet vilka tester som socialen använder, kunde inte klämma fram något idag, var en silverfärgad förpackning, har använt norflurazepam och vet att det inte visar på vissa stickor.

Det har en lång halveringstid och jag har säkert ätit 200mg fram till idag denna månad.

Ska till farbror doktorn och be på mina bara knän att han skriver ut mogadon / sobril / stesolid, så jag slipper oroa mig.
Citera
2017-03-16, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsknarkaren
Någon som vet vilka tester som socialen använder, kunde inte klämma fram något idag, var en silverfärgad förpackning, har använt norflurazepam och vet att det inte visar på vissa stickor.

Det har en lång halveringstid och jag har säkert ätit 200mg fram till idag denna månad.

Ska till farbror doktorn och be på mina bara knän att han skriver ut mogadon / sobril / stesolid, så jag slipper oroa mig.

Ferles är vita, kanske med liten ton av grått.. men på ena sidan är det orange streck. såg du båda sidorna? Ferles stickor snappar i alla fall upp norflurazepam
Citera
2017-03-16, 10:28
Medlem
Kaminen6s avatar
Testade stickor hemma idag och är positiv på BENSO fortfarande

Då är nästan 2 veckor sen sista benson jag tog,
samt flera veckor sen sista lyrican.

MEN har ätit Diklofenak för värk istället för Tramadol ,
som då kan ge utslag på Benso istället

VET INTE HUR MAN SKA VÄNDA SIG SNART..

Är det någon mer som får positivt på BENSO eller TRAM som äter LYRICA?
Citera
2017-03-16, 10:37
Medlem
Kaminen6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRagitera
jag åt 200mg tramadol depot förra måndagen och 200mg på tisdagen, pissade idag. tror ni att det kommer visa sig positivt? det gick alltså 8 dagar sedan jag åt den sista.

Fick du inte veta direkt om stickan gav utslag?? Eller skickade de på analys bara?
Citera
2017-03-16, 10:53
Medlem
Lite nyfiken på varför vi i tråden behöver testa oss? vad händer om ni bommar? Soc, drar dom in socialbidraget/lägenhet? Psyk, vad händer då, drar dom in ngn medicin? Körkort? Under och innan anställning? Subprogrammet, har hört att dom inte kan slänga ut folk hur som helst längre bara för att de testar positivt på andra grejer. Sant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in