2017-03-13, 23:23
Medlem
Akut!
Ska på pissprov imorgon, 15:00
När jag pissar kommer det ha gått 3 dagar, 12 timmar. 84 timmar sedan kokain (1g på 2 dagar typ, drack även ett par öl samma kväll.)
Har pissat förut efter kola, båda gångerna hade det gått samma tid, fast då hade jag bara tagit ett 3-4 linor. Klarat mig då.
Borde jag skjuta upp det? Spelar det någon roll att jag drack öl samtidigt samt att jag tagit rätt mycket 2 dagar i rad?

MVH
Citera
2017-03-14, 01:48
Medlem
Hittar mest gamla trådar och såg inget senaste sidorna.

Tänkte ta 200mg tramadol hård tablett (depot?) imorgon, behöver veta hyfsat exakt hur länge det kommer synas på pissprov. Maxtid innan jag kan vara säker på 200mg tramadol alltså gäller urin.
Citera
2017-03-14, 03:07
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Någon som hört några extremfall på hur länge kokset visats på up? 3v nu på måndag sen senaste linan men lämnat positivt ons,tors och nu lördag. Ren på testet i måndags.

Vad mer kan visa positivt för koks på vanlig sticka?

Käka escitalopram,theralen, propavan, stesolid på recept.

Idag var jag ren! Sjukt hur min kropp är så annorlunda, borde nästan ta och kolla upp njurar,lever osv. Kokset ska ju sitta i 2-3 dagar bara
Citera
2017-03-14, 14:19
Medlem
Tja grabbar! Behöver lite info! Tog 3-bmc mellan freda och lördag natt ungefär 0,4g. Lämnar pissprov på torsdag. Hur är det med spårtider med denna sub? Hittar inte riktig svar på det. Vet ej heller om det är sticka eller de skickar till analys. Mvh
Citera
2017-03-14, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaminen6
Tack för svaret! MEN dessa jä*la prover

För mig är dessa prover helt galna, hur kan detta funka??

I fredags 10/3 visade stickan positivt på benso enbart.
(hade druckit massa vatten iof då jag tagit 100gr Tram på måndagen= neg på stickan)

Idag måndag den 13/3 visade jag positivt på benso OCH Tram ?????
Jag är 150% säker jag inte intagit någonting mer än mina vanliga medeciner.

Hade inte druckit en massa extra, men kan detta vara möjligt??
Om de nu ska skickas på analys, HUR LÅNGT TILLBAKS syns mitt intag?

De vet att det var Lyrica som jag var fast i, så troligtvis kanske de kollar det?

Har tagit mig ur AT'n där och vill ha stöd osv men känner mer skuld på nått vis,
ska man byta till MB-enheten istället o snacka?

Du tar Lyrica sa du, hur längesen var det och varifrån köpte du det? Länge misstänkt att shoppar egentligen inte säljer Lyrica eller så är det blandat med ngn benso och tramadol.
Citera
2017-03-14, 17:50
Medlem
Kan dom se på sticka eller blodprov om man rökt cannabis senast igår eller senaste dagarna eller veckan? Alltså kan dom veta ungefär när man senast rökte och kan de veta definitivt om det var dagen innan?
Citera
2017-03-14, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eUmd
Du tar Lyrica sa du, hur längesen var det och varifrån köpte du det? Länge misstänkt att shoppar egentligen inte säljer Lyrica eller så är det blandat med ngn benso och tramadol.

Där kan jag hålla med dig att nån shop blandar med nån benzo. För så väck jag och en polare blev som är vana vid det just då var sjukt. 2år sedan.

Du kan även ha spätt ut ditt piss så du blev ren på benzo om du inte hade mycket i dig sen inte dricka nästa gång = positivt. Kommer ju i så fall visa ytterst lite det kan du bara säga du fick en kapsel lyrica men han förvarade dom med nån ren sorts benzo så den var helt mjölig när jag tog den. Det kan vara så mycket som 3-4mg som sätter sig på en kapsel om man har det med rent benzo.
Citera
2017-03-14, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Idag var jag ren! Sjukt hur min kropp är så annorlunda, borde nästan ta och kolla upp njurar,lever osv. Kokset ska ju sitta i 2-3 dagar bara

Det käns märkligt. Du kanske har långsam metabolisering. (Eller hur man säger)
Samt du fick tag på dunder kola.
Käns ju jävligt konstigt. Fast kolla din lever det hade jag gjort.
Citera
2017-03-14, 18:00
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Det käns märkligt. Du kanske har långsam metabolisering. (Eller hur man säger)
Samt du fick tag på dunder kola.
Käns ju jävligt konstigt. Fast kolla din lever det hade jag gjort.

Ja och det är inte kul att bli misstrodd av dom heller. Koksade visserligen dagligen i över 3 år men bara vart 5 tillfällen under snart ett år. Ja jag vet inte. Ja kolan är dunder, har bra kontakter där så köper några steg längre upp. Jag får nog ta och boka in ett besök hos läkaren. Tack man!
Citera
2017-03-14, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marlow9
Om de skickar urinprov på analys... Vet någon hur långt tillbaka de kan se vilken benso jag käkat?

(har ställt frågan tidigare men inte fått svar)

Hemskt tacksam för svar! (körkortet ligger illa till, så panikartat just nu)
Ursäkta tjatet men det är krisläge...

De ska alltså skicka provet på analys. Vet någon hur långt tillbaka de kan se att jag käkat alprazolam? Jag får vara positiv på diazepam men alltså inte på alpra.

Börjar tröttna på detta. Jag får själv betala för proverna som skickas på analys. Och med min ekonomi...
Tacksam för svar (som sagt)!
Citera
2017-03-14, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marlow9
Ursäkta tjatet men det är krisläge...

De ska alltså skicka provet på analys. Vet någon hur långt tillbaka de kan se att jag käkat alprazolam? Jag får vara positiv på diazepam men alltså inte på alpra.

Börjar tröttna på detta. Jag får själv betala för proverna som skickas på analys. Och med min ekonomi...
Tacksam för svar (som sagt)!

Tror inte att de kollar vad är det för sorts benzo... sen hur mycket har du ätit?och när var det sist? Bra sida info att försöka räkna ut http://www.mathcentre.ac.uk/resources/uploaded/half-lives.pdf
Senast redigerad av kirvis 2017-03-14 kl. 18:44.
Citera
2017-03-14, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirvis
Tror inte att de kollar vad är det för sorts benzo... sen hur mycket har du ätit?och när var det sist? Bra sida info att försöka räkna ut http://www.mathcentre.ac.uk/resources/uploaded/half-lives.pdf
Jo, de skickar på analys för att se vilken benso jag har i mig, gamarna.

Jag har några veckor på mig. Har käkat ca 4mg dagligen, håller på att trappa ut alpran.

Så frågan är hur långt tillbaka de kan se när de skickar på analys.
Tack för svaret, hursomhelst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in