2017-03-15, 15:55
Medlem
kool-g-raps avatar
Jag har bara provat en enda 10mg från TT och de funkar riktigt bra än så länge!! Äntligen en benso som fungerar då jag tyckte Flunitrazolam, Fona och 3-hydro var totalt värdelösa. Såklart inte lika bra som flub och klona men fungerar i alla fall. Kan bero på att jag varken tagit lyrica, benso eller imovane på ca 2v så har ingen tolerans direkt.

Hoppas den inte är som Flunitrazolam bara, att den bara fungerar fösta gången och sen kan man käka det som smågodis utan effekt.
Citera
2017-03-15, 16:02
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FaNir
En varning, fick mail av Asklepios att vissa postombud ringer polisen när dom ser dessa brev utan avsändare. Blev själv av med 2 i veckan. Säkrast är att förskottsbetala när vi ser en utveckling som denna.

Menar du vanlig post eller postförskott? Du skrev detta om postförskott

(FB) N-Desalkylflurazepam (also known as Norflurazepam)

Det hela låter väldigt underligt..
Senast redigerad av JanBertilsson 2017-03-15 kl. 16:21.
Citera
2017-03-15, 16:17
Medlem
När jag läst alla recensioner här har jag blivit så förväntansfull. Låter precis som nånting i min smak. Beställde 10st 8mg av asken, gula.
Har läst att många blir rejält runda under fötterna och nästan däckar på typ 2st 8mg:are.

Jag har iprincip ingen benzotolerans just nu. Senast åt jag under 3-4 månader dagligen kanske 2-3mg alprazolam,
men tände av för iaf 1,5 månad sen.

Poppade en gul 8mgare 11:00, hade bara tänkt ta en halv egentligen att börja med, men poppade hela.
Sen kanske runt 13:00 bet jag av en halva, så totalt hade jag 12mg i mig då. Bara suttit och lirat tvspel och sådär, ca 15:00 tog jag en hel till.
Så 2,5 piller, alltså 20mg. Men känner mig helt klar, ångesten är väl för det mesta borta, men inte alls sådär wow vad skönt allt är där man bara kan njuta utan minsta störning. Lite mjuk i kroppen också. frågade min flickvän och hon tycker inte alls jag verkar påverkad. Vill inte bli helt flöddrad heller, utan använda som medecin och en hjälp i vardagen. Och nån kväll kanske äta nån extra och bli lite mjuk och skön.

Hade hoppats att 8-12mg max skulle räcka för att uppnå det jag ville efter att ha läst här. Kanske ska prova dricka en öl ?
Citera
2017-03-15, 17:06
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Tack för varningen.
Då måste de ha koll på Asken.

Känns inte bra..

Kollade upp detta lite mer. Det gäller postförskott där vissa/få ombud ringer polisen. Eftersom inget olagligt skett så är det enda som händer att polisen beslagtar, som de enligt en "flummig lag" har rätt till.
Det här har pågått i några år och är väldigt ovanligt. Det är heller ingen speciell shop det gäller.
Senast redigerad av JanBertilsson 2017-03-15 kl. 17:36.
Citera
2017-03-15, 17:19
Medlem
JanBertilssons avatar
Är Askens 8 mg batch välpressade? Går de att dela med apotekets tablettdelare tro?
Citera
2017-03-15, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Är Askens 8 mg batch välpressade? Går de att dela med apotekets tablettdelare tro?
Ja, går alldeles utmärkt.
Citera
2017-03-15, 23:36
Medlem
kool-g-raps avatar
Jag blev tyvärr väldigt trött på denna och var tvungen att sova ett tag. Av alla andra benso förutom xanor brukar jag istället bli pigg, men min ångest är totalt borta nu när jag vaknat och har en skön muskelavslappning.
Det kanske fungerar att ta en lite större dos innan man går och lägger sig istället så kanske den ångestdämpande effekten sitter kvar hela dagen efter då den har så lång halveringstid? Så gjorde jag alltid med flub som är min favorit banso.

Folk på flashback har sagt att jag fuckat sönder mina receptorer då 3-hydro, fona och Flunitrazolam var rena sockerpillren för mig. Men det stämmer ju inte då en enda tablett från TT som många här sagt är riktigt dåliga funkar super.

En riktigt bra benso det här
Citera
2017-03-16, 00:43
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
En riktig varning för de som förvärvsarbetar på något sätt. Ta absolut inte denna på morgonen, ens vid klockan 08.00 om du börjar vid 3. Den tar lång tid innan den sätter "igång" fullt och jag var inte klar i skallen förrän vid klockan 18.00 om ens det och då tog jag högst 2 st 4mg av askens.
Citera
2017-03-16, 02:14
Medlem
Varför funkar inte denna på mig? Har iprincip noll benzotolerans. Jag har dom på 8mg gula från asken.

Läser ju vissa som varnar andra att dom däckat och sluddrat utan balans, på så lite som 10-16 mg.Och andra som på 4-8mg bliviit jättetrötta eller märkt av på olika sätt?

Totalt totalt 24mg under dagen mellan 11:00 till 18:00.
Varit lite ångestfri och mjuk typ, Inte det minsta slöddrig eller rund under fötterna. Och helt klar i huvet. Hade lätt kunnat träffa folk och dom skulle inte märka nånting på mig.
tillslut tog jag 3mg ksalol och lite Rom och rökte cb. Runt 20 tiden då blev jag liteskönare och ångestfri och mådde bra!

På typ 5-6 blå blir jag såpass att de märks utan tolerans.
Senast redigerad av Foreskinn 2017-03-16 kl. 02:20.
Citera
2017-03-16, 02:40
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foreskinn
Varför funkar inte denna på mig? Har iprincip noll benzotolerans. Jag har dom på 8mg gula från asken.

Läser ju vissa som varnar andra att dom däckat och sluddrat utan balans, på så lite som 10-16 mg.Och andra som på 4-8mg bliviit jättetrötta eller märkt av på olika sätt?

Totalt totalt 24mg under dagen mellan 11:00 till 18:00.
Varit lite ångestfri och mjuk typ, Inte det minsta slöddrig eller rund under fötterna. Och helt klar i huvet. Hade lätt kunnat träffa folk och dom skulle inte märka nånting på mig.
tillslut tog jag 3mg ksalol och lite Rom och rökte cb. Runt 20 tiden då blev jag liteskönare och ångestfri och mådde bra!

På typ 5-6 blå blir jag såpass att de märks utan tolerans.

Folk verkar reagera olika på RC benso. Men vilken benso jag än tar blir jag aldrig det minsta sluddrig eller rund om fötterna, om du söker den effekten är ju alkohol ett bättre alternativ. Benso är ett medicinskt preparat och inte meningen att du ska bli alkoholpåverkad av dom.
Om du blir ångeatfrl och mjuk utan att det märks på dig och du fortfarande är klar i huvudet så fungerar den ju som den ska. Vill du knarka så sluta använt medicin och sup eller ta droger istället
Citera
2017-03-16, 03:00
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsknarkaren
En riktig varning för de som förvärvsarbetar på något sätt. Ta absolut inte denna på morgonen, ens vid klockan 08.00 om du börjar vid 3. Den tar lång tid innan den sätter "igång" fullt och jag var inte klar i skallen förrän vid klockan 18.00 om ens det och då tog jag högst 2 st 4mg av askens.

Det kan ha att göra med att du stoppat i dig 200mg senaste veckorna. Den har väldigt lång halveringstid nämligen.
Senast redigerad av JanBertilsson 2017-03-16 kl. 03:05.
Citera
2017-03-16, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Folk verkar reagera olika på RC benso. Men vilken benso jag än tar blir jag aldrig det minsta sluddrig eller rund om fötterna, om du söker den effekten är ju alkohol ett bättre alternativ. Benso är ett medicinskt preparat och inte meningen att du ska bli alkoholpåverkad av dom.
Om du blir ångeatfrl och mjuk utan att det märks på dig och du fortfarande är klar i huvudet så fungerar den ju som den ska. Vill du knarka så sluta använt medicin och sup eller ta droger istället
Vill inte bli släddrig eller flödfrad, men undrar hur folk kan bli det av denna på dom doserna, jag har som sagt nästan noll tolerans och blev inte alls så mjuk och ångestfri som ja önskat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in