2017-03-14, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Donkansson
Du är inte helt fel ute. Men jag kan absolut tvärdäcka av xanor och sova som en bebis på diazepam, även utan ångest. Stillisar/Imovane rör jag inte i med tång

Okey. Då är detta antagligen inte en benz för dig fast ibland tar det tid att inse hur bra en benzo är. Fast då du ej lider av ångest kan det bli svårt på Norflurazepam.
Testa Flurazepam 😴😉

Varför rör du ej dom??
Citera
2017-03-14, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laddaddee
Har beställt 3 gånger från askens 4mg.

Märkte igår att det är olika blå färg på dessa, vissa ljusare och vissa mörkare.

Igår käkade jag 4 tabletter utspritt under några timmar och bara 2 av dem bet på mig inbillar jag mig. Har blandat pillerna i samma påse och jag misstänker att första batchen var bättre. Har bara tagit halvor innan så inte tänkt så mycket på effekten.

Frågan är om det är dem ljusa eller mörkblå som kom från första batchen.

Funderar på att klaga på asken men vet inte om någon annan tycker samma, och vilken är den första batchen? Mörk eller ljusblå?

Det beror bara på hur mycket färdmedel man har i.
Tror inte dom mäter hur mycket färdmedel varje gång dom pressar, fast jag vet ej inte testat deras nya 4mg, men då asken verkligen är det enda seriösa RC bolag i Sverige har jag svårt tro dom skulle fibbla med doserna. Inte ens dom själva som trycker dom det gör personal som kan och är utbildade till detta.
läste ett helt tidnings utklipp om just asken och att snuten kunde inget göra ett skit för allt dom gör är lagligt.

Fast som sagt jag har ej testat dom och kan ej uttala mig.
Citera
2017-03-14, 15:45
Bannlyst
Helvete dom var bra. Får inte sån här effekt om jag så tar 7-8 av TTs som en 8mg Norflurazepam av asken. Jag måste nog sova det var för bra tryck. Är helt avslappnad.
Ska ge min polare med en. Då vet jag definitivt.

TT/TS passar bra på dagen men om man vill sova ska man ta 1-2st av asken eller bara vill bli riktigt skön. Så ja det var som jag trodde. Askens är bättre och mint smaken sitter fan i än. Svalde den för ett bra tag sedan.

Eller vänta jag e ledig idag. Tar fan 2st till och glider runder ist. 🌞😋 på med kaffe här ska njutas.
Citera
2017-03-14, 16:48
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13

Ta en shot eller öl på det
Håll dig vaken länge, muskelavslappningen verkar dröja lite innan den slår i taket. Vaknat flera gånger på morgonen med den skönaste muskelavslappningen du kan tänka dig...
Citera
2017-03-14, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
Ta en shot eller öl på det
Håll dig vaken länge, muskelavslappningen verkar dröja lite innan den slår i taket. Vaknat flera gånger på morgonen med den skönaste muskelavslappningen du kan tänka dig...

Sitter med aquavit. Fast jag är inte den som gillar bland för mycket.
Hade det varit förr då jävlar hade allt redan varit nere jag 10mil hemifrån.
Fast ska ta 3 snapsar. Det boostar ju benzo.
Citera
2017-03-14, 17:28
Bannlyst
Nu känner jag i varenda muskel hur avslappnad jag är.
Tog över min ADD medicin helt. Det har ingen benzo någonsin lyckats med och jag har ätit det i 17år och 80% av alla sorter. Riktigt välbiffinande. Detta är snart slut så tänker njuta så mycket jag bara kan.
Har lyckats trappa ner bra med hjälp av Norflurazepam. Nu känner jag av xanor igen. Vilket var några år sedan.

Fast älskar denna benzo. Blir inte väck men mår bra som fan.
Det är det jag söker. Balans. Visst man kan inte alltid må bäst men hittar man sin balans så mår man till 90% bra. Har hittat den nu med träning och äta bra. Tänker ändå ha denna benzo. Tänkte 1000st 4mg 2000st 8mg. För skulle nått hända så.

Så skönt. Jag har kämpat i 9år med detta skitet så berodde det på låga testonivåer. Inte känt mig stressad sen jag började med testot.
Nu dax att bygga upp det jag tappat. Där spolar jag drogerna med.

Jävla roman jag skriver men beror på jag hittat rätt äntligen samt mår bra. 😏

Plus till TS för hans senaste norfluraz. Dom är ju inte alls i amma nivå men dom var ändå på nått sätt bra.

Återkommer.
Citera
2017-03-14, 20:11
Medlem
snedtrippens avatar
Tog en dutt tjack runt 17-snåret vilket visade sig vara lite för mycket, "måste ju kunna slagga någon gång snart" tänkte jag, så jag drog i mig 4mg av (tror jag) askens blåa för ca 45 min sen.

Ni med erfarenhet utav dessa blandningar: Kan jag dra i mig lite ikto om någon timme utan några större biverkningar? Tänker främst på hur de påverkar receptorer osv...

Jag är annars van vid iktorivil, tjack var ett litet tag sen sist, men just denna norflurazepam har jag bara tagit ett par enstaka gånger då jag inte har haft iktorivil/rivotril till hands så den har jag inte så bra koll på.

Må väl.
Citera
2017-03-15, 09:46
Medlem
jokkolikercs avatar
Hej mina vänner ! Hoppas ni har en fin dag.
Jag har mått lite sämre ett par veckor o vet att det e en period(ni vet hur det kan vara ibland) så jag har lagt en orre nu på morgonkvisten på 25 st sånna här 8mg från asken . Jag tänkte det skulle pigga upp lite gran med en sån här under tungan till frukost ! Så hoppas jag på att min energi återfinner sej o att mörkret lättar inom en snar framtid !
Det var ett bra tag sen jag käka benz Hehehe så det lär ju gunga till lite gran med hö HÖ HÖ.
Kärlek och respekt
Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2017-03-15, 12:50
Medlem
Tjaba.

Jag käkade 8 mg av dessa godingar igår utan någon tolerans. Lite för hög dos då jag var riktigt jävla klubbad på morgonkvisten. Var drygt 24 timmar sen nu men tror fan att jag känner av dem fortfarande!

Tror ni att det e lugnt med 2-3 mg subutex idag utan knasigheter?

Fantastisk RC mot oro etc iaf.
Citera
2017-03-15, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av medicinskterapi
Tjaba.

Jag käkade 8 mg av dessa godingar igår utan någon tolerans. Lite för hög dos då jag var riktigt jävla klubbad på morgonkvisten. Var drygt 24 timmar sen nu men tror fan att jag känner av dem fortfarande!

Tror ni att det e lugnt med 2-3 mg subutex idag utan knasigheter?

Fantastisk RC mot oro etc iaf.

Ja nåt oro, stress är denna den bästa någonsin.
Jag märker inte sån jätte skildnad på TS och Askens förutom TS är ojämna och ej 10mg kan jag med rak arm säga. Tror dom ligger på en 5-6mg i genomsnitt. Askens 8mg behövde jag 1 av i morse och är riktigt lugn, stress 0 , oro 1, ångest 1. Skala 1-10
För att få samma på TTs behövs mina 2st.

Trappar nu ut och ska se hur det blir om några dygn när det börjar släppa.
Citera
2017-03-15, 14:13
Medlem
FaNirs avatar
En varning, fick mail av Asklepios att vissa postombud ringer polisen när dom ser dessa brev utan avsändare. Blev själv av med 2 i veckan. Säkrast är att förskottsbetala när vi ser en utveckling som denna.
Citera
2017-03-15, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FaNir
En varning, fick mail av Asklepios att vissa postombud ringer polisen när dom ser dessa brev utan avsändare. Blev själv av med 2 i veckan. Säkrast är att förskottsbetala när vi ser en utveckling som denna.

Tack för varningen.
Då måste de ha koll på Asken.

Känns inte bra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in