Citat:

Ursprungligen postat av 
lillwitte

Något som gör mig förväntansfull på denna är TTs och tS priser på den. Ända sedan flubro klona tiden har dom alltid haft fasta priser nu kostar dom helt plötsligt 15 kr st! Det är vad man köper ksalol på blister för så det vill till riktigt bra omdömen om denna för att jag ska välja bort beprövade apoteksvaror mot något hemmapressat från kina. 

Men är den bara hälften så bra som klona/flubro såblir det en order ganska snart. Fördelen är ju att den bara beslagtas om farbror blå är framme på inrikesterminalerna (vilket har hänt ganska ofta för min del) men då gäller det som sagt att det är krut i den och inte nåt skit som fonazepam och flunitrazolam som båda ar riktiga bottennapp.

Denna kommer vara bra. Och kollade med flubro och inte mycket som skiljer dem åt. 
Fick mail att TT kommer göra rätt för sig och skicka mig denna. 
Ska bli så underbart med en sjyst benso. Äntligen, men TT har tappat mycket förtroende hos många pga deras verkningslösa piller. Så hoppas dom tar igen förlorad mark annars ligger askens batch bäst till samt dom kommer köra bättre priser. Antagligen. Kollade fotot på askens piller och TTs bara där säger mycket om vilka som tar till vara på sina kunder så stepp up TT,TS. ELLER kommer ni förlora mycket kunder. 
Bara ett tips.