2017-01-27, 19:18
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smusselkurt
Slutade med att jag däckade och sov till nu, vaknade av att telefonen ringde. Känner mig rejält utvilad, och ordentligt (!) påverkad fortfarande. Mår helt enkelt riktigt bra. Detta är en substans som får två tummar upp Kommer göra mitt liv så mycket bättre den närmsta tiden. Det är ingen klonazolam eller flub, men än så länge känns den mycket bättre än de senaste RC-substanserna.

Edit: Summa summarum stark effekt från ~15:30 til 18:39. Ingen påtaglig minskning i effekt överhuvudtaget och stark "kick" i början. Ett av dessa piller kommer med hög säkerhet att räcka i 8 timmar innan effekten minskar till en inadekvat nivå. 8 timmar är en uppenbar viktig gräns för mig och många andra, av säkerligen förståeliga skäl.
Hmm denna borde funka som kandidat till tjack AT eller när man ska däcka efter några nätter på vaket?
Citera
2017-01-27, 19:27
Medlem
smusselkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Hmm denna borde funka som kandidat till tjack AT eller när man ska däcka efter några nätter på vaket?

Utan tvekan. Är också vad jag i undantagsfall kommer använda den till.
Citera
2017-01-27, 19:35
Medlem
dengsmurfens avatar
Men, alltså - är ni alla personer som fått ett fripack/gratis-exemplar på 10-15 st blåa tabletter? Hos mig landade det i dag. Har ju köpt från TT förut, men det här var en överraskning. Ingen koll alls på vad ämnet gör. Är extremt bensotålig - drog 100 mg Stesolid i går bara för att kunna se Antikrundan. Upplysningar och info vore skittrevligt och välkommet. Piller ihop med alkohol? Andningsproblem?

Allt gott,
Andreas
Citera
2017-01-27, 19:38
Medlem
smusselkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengsmurfen
Men, alltså - är ni alla personer som fått ett fripack/gratis-exemplar på 10-15 st blåa tabletter? Hos mig landade det i dag. Har ju köpt från TT förut, men det här var en överraskning. Ingen koll alls på vad ämnet gör. Är extremt bensotålig - drog 100 mg Stesolid i går bara för att kunna se Antikrundan. Upplysningar och info vore skittrevligt och välkommet. Piller ihop med alkohol? Andningsproblem?

Allt gott,
Andreas

Japp det är ett fripack jag "recenserar"... din tolerans lär prägla din erfarenhet, med med fyra tabletter (16 mg) var det inga biverkningar annat än trötthet. Tänker inte blanda med alkohol, men dessa är starka och kombinationen lär vara exponentiellt starkare som så alltid är fallet...
Citera
2017-01-27, 19:58
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Utan tvekan. Är också vad jag i undantagsfall kommer använda den till.
Haha där ser man, inte bara jag som satt i den tanken. Enligt utländska forum verkar den ha potential för det bland annat om man läser. Kanske köpa på sig 50/100pack så man har till comedowns från olika centralstimulerande godisar.
Citera
2017-01-28, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Något som gör mig förväntansfull på denna är TTs och tS priser på den. Ända sedan flubro klona tiden har dom alltid haft fasta priser nu kostar dom helt plötsligt 15 kr st! Det är vad man köper ksalol på blister för så det vill till riktigt bra omdömen om denna för att jag ska välja bort beprövade apoteksvaror mot något hemmapressat från kina. Men är den bara hälften så bra som klona/flubro såblir det en order ganska snart. Fördelen är ju att den bara beslagtas om farbror blå är framme på inrikesterminalerna (vilket har hänt ganska ofta för min del) men då gäller det som sagt att det är krut i den och inte nåt skit som fonazepam och flunitrazolam som båda ar riktiga bottennapp.

Denna kommer vara bra. Och kollade med flubro och inte mycket som skiljer dem åt.
Fick mail att TT kommer göra rätt för sig och skicka mig denna.
Ska bli så underbart med en sjyst benso. Äntligen, men TT har tappat mycket förtroende hos många pga deras verkningslösa piller. Så hoppas dom tar igen förlorad mark annars ligger askens batch bäst till samt dom kommer köra bättre priser. Antagligen. Kollade fotot på askens piller och TTs bara där säger mycket om vilka som tar till vara på sina kunder så stepp up TT,TS. ELLER kommer ni förlora mycket kunder.
Bara ett tips.
Citera
2017-01-28, 16:09
Bannlyst
Citat:
Slutade med att jag däckade och sov till nu, vaknade av att telefonen ringde. Känner mig rejält utvilad, och ordentligt (!) påverkad fortfarande. Mår helt enkelt riktigt bra. Detta är en substans som får två tummar upp Kommer göra mitt liv så mycket bättre den närmsta tiden. Det är ingen klonazolam eller flub, men än så länge känns den mycket bättre än de senaste RC-substanserna.

Edit: Summa summarum stark effekt från ~15:30 til 18:39. Ingen påtaglig minskning i effekt överhuvudtaget och stark "kick" i början. Ett av dessa piller kommer med hög säkerhet att räcka i 8 timmar innan effekten minskar till en inadekvat nivå. 8 timmar är en uppenbar viktig gräns för mig och många andra, av säkerligen förståeliga skäl.

Yes!!
Låter som en Flubromazepam kandidat vilket jag kommer köpa på mig 500-1000st direkt asken släpper.
Antagligen på fredag då det lär hagla in ordrar. Så har dom helgen på sig skicka den.
Väntat på denna dagen sen flubrozepam klassades. Känns som den är här. 😇😁
Citera
2017-01-28, 17:29
Medlem
smusselkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzoistheshit
Yes!!
Låter som en Flubromazepam kandidat vilket jag kommer köpa på mig 500-1000st direkt asken släpper.
Antagligen på fredag då det lär hagla in ordrar. Så har dom helgen på sig skicka den.
Väntat på denna dagen sen flubrozepam klassades. Känns som den är här. 😇😁

Tåg några igår natt. Sov ordentligt. En imorse. Svävar på små moln idag. Underbart. Så jävla skönt att inte behöva återdosera flera gånger om dagen som med fluni. Gissar att man lätt blir beroende pga lång halveringstid. Håll doserna låga! Om askens batch är i närheten av TTs kommer ingen bli besviken av någon av shopparna.
Citera
2017-01-29, 04:21
Medlem
smusselkurts avatar
Ingen mer som testat? Kan väl inte bara vara jag som är ett fan av denna?
Citera
2017-01-29, 05:11
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ingen mer som testat? Kan väl inte bara vara jag som är ett fan av denna?
Den är ganska ny, så vänta till måndag- onsdag så ska du nog se att folk sagt vad dom tycker om denna
Citera
2017-01-29, 09:58
Medlem
smusselkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Den är ganska ny, så vänta till måndag- onsdag så ska du nog se att folk sagt vad dom tycker om denna

Sant. Är hur som helst inne på dag tre av denna och är en helt ny människa på jobbet. Fantastisk benso varvar med phenibut varannan dag för att undvika tolerans.
Citera
2017-01-29, 10:26
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Sant. Är hur som helst inne på dag tre av denna och är en helt ny människa på jobbet. Fantastisk benso varvar med phenibut varannan dag för att undvika tolerans.

Låter lovande, får nog ta och ta hem ett gäng när Asken lanserar sina fullt ut. Den senaste flunitrazolam var inget vidare, EP-anfall, skyhög tolerans, ojämn kvalité på batcherna är bara några av dem problem jag stötte på med dem.
Då har jag aldrig fått några anfall tidigare av något heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in