2017-04-21, 11:42
Medlem
Neonights avatar
Jag tror inte hon fejkar. Hon har under flera års tid tryckt undan ångest och flytt verkligheten. Det blir som en tryckkokare och till slut säger kroppen stopp!

Jag tycker Catrin ska lägga ned bloggandet och annat trams och inrikta sig på att må bra, göra rätt för sig och vara med sin familj.
Citera
2017-04-21, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Jag tycker Catrin ska lägga ned bloggandet och annat trams och inrikta sig på att må bra, göra rätt för sig och vara med sin familj.

Jag å min sida tycker att hon ska inrikta sig på att göra rätt för sig och inrikta sig på att inte få vara med sin familj, sen kan hon må som hon förtjänar....
Citera
2017-04-21, 13:54
Medlem
Citat:

För henne är det förslaget som att föreslå hon ska sluta sluta äta eller sluta andas.

Hon vill inte vara en frånskild ensamstående mamma utan utbildning, jobb, pengar eller glamour. Det hon fruktar som mest är att vara en vanlig Svensson. Vilket hon egentligen är förutom då den lilla guldkant hon skapar genom att lura av andra pengarna för att göra lite av det hon vill och måla upp en bild av sig själv som en person som betyder något, "en av Sveriges störta bloggare".

Nu tror jag att hon kommer undan med dagsböter och lite samhällstjänst som hon inte kommer att utföra. Och möjligen lite skadestånd hon aldrig kommer att betala. Vilket kommer att göra att hon kan fortsätta ett tag till med att bekosta hennes guldkant med andras pengar. Vilket skjuter upp det hon till slut kommer att tvingas göra för att inte hamna i en total livskris och undvika att acceptera den hon verkligen är, skaffa sig en sugardaddy.
Citera
2017-04-21, 14:15
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motkraft
För henne är det förslaget som att föreslå hon ska sluta sluta äta eller sluta andas.

Hon vill inte vara en frånskild ensamstående mamma utan utbildning, jobb, pengar eller glamour. Det hon fruktar som mest är att vara en vanlig Svensson. Vilket hon egentligen är förutom då den lilla guldkant hon skapar genom att lura av andra pengarna för att göra lite av det hon vill och måla upp en bild av sig själv som en person som betyder något, "en av Sveriges störta bloggare".

Nu tror jag att hon kommer undan med dagsböter och lite samhällstjänst som hon inte kommer att utföra. Och möjligen lite skadestånd hon aldrig kommer att betala. Vilket kommer att göra att hon kan fortsätta ett tag till med att bekosta hennes guldkant med andras pengar. Vilket skjuter upp det hon till slut kommer att tvingas göra för att inte hamna i en total livskris och undvika att acceptera den hon verkligen är, skaffa sig en sugardaddy.
Du har fel. Hon är inte alls en vanlig Svensson. En vanlig Svensson är en medelperson boende i Sverige. Och där passar hon inte in alls. Hon befinner sig längst ner på den sociala stegen. En vanlig Svensson kan känna sig kränkt av att bli jämförd med Catrin. Vet inte var du bor någonstans eller kanske ditt umgänge ser ut som Catrinpersoner. Och sedanmodell tanke på vad hon skriver i sin blogg nu så verkar hon ju allvarligt psykiskt sjuk. Hoppas hennes terapeut googlar henne och hittar den här tråden. Och hennes blogg. Nej nu tröttnar jag på femhörning skiten. Hoppas hon får ett rejält straff för allt elände hon ställer till med. Och vård.
Citera
2017-04-21, 14:17
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Du har fel. Hon är inte alls en vanlig Svensson. En vanlig Svensson är en medelperson boende i Sverige. Och där passar hon inte in alls. Hon befinner sig längst ner på den sociala stegen. En vanlig Svensson kan känna sig kränkt av att bli jämförd med Catrin. Vet inte var du bor någonstans eller kanske ditt umgänge ser ut som Catrinpersoner. Och sedanmodell tanke på vad hon skriver i sin blogg nu så verkar hon ju allvarligt psykiskt sjuk. Hoppas hennes terapeut googlar henne och hittar den här tråden. Och hennes blogg. Nej nu tröttnar jag på femhörning skiten. Hoppas hon får ett rejält straff för allt elände hon ställer till med. Och vård.
Mobilen lever visst sitt eget liv idag o ändrar ord själv. 😉
Citera
2017-04-21, 14:45
Vilken jävla lidelse Latrinen har när hon ligger på britsen på hospitalet, typ se på mig, det är synd om mig. Jävla psykopat.
Citera
2017-04-21, 14:58
Medlem
Citat:
Jag tror inte hon fejkar. Hon har under flera års tid tryckt undan ångest och flytt verkligheten. Det blir som en tryckkokare och till slut säger kroppen stopp!

Inte en chans.
Hade det varit som du säger så hade hon försvunnit från sociala medier när allt det här uppdagades.
Citera
2017-04-21, 14:59
Medlem
Nu står det på hennes Insta-story att "de återupptar en fyra år gammal misshandel där jag står som målsägande"

Vet vi vilken misshandel det ska vara?

Sen i fortsatt anda att inte vilja göra rätt för sig

https://catrinhedlund.com/2017/04/21...odde/#comments

Helen skriver:

Tänk på att varje gång som du äter ute så hade du kunnat betala tillbaka lika mycket till dina brottsoffer. Är detta ingenting som du tänker på själv?

Catrin svarar:

Japp men väljer att unna mig sj
Citera
2017-04-21, 15:26
Medlem
SmygarBerits avatar
Ja, hon hoppas väl att hon ska få ut ngt slags skadestånd på det gamla ärendet i sådant fall om det blir en fällande dom. Greppa efter halmstrån, det kan hon den jäntan iaf..
Citera
2017-04-21, 15:31
Medlem
Jaja, så dåligt mår nog inte CH, då hon har ork att fortsätta blogga och framstå som en god människa som tar tag i sitt liv. Kul att hon efter en kort stund kan bedöma terapeuten som "grymt duktig" och att hon känner sig så trygg med honom. Det brukar annars ta lite tid att bygga upp ett förtroende och känna sig trygg med människor. Speciellt när det ska pratas om jobbiga saker.
CH skulle behöva fokusera på att arbeta och ta hand om sina pojkar och jobba på att verkligen bli en bättre människa som ser till fixa den skit hon själv ställt till med. Sluta blogga och instagramma och lev livet i verkligheten istället. Det är ändå ingen som tror på ett ord som kommer från henne.
Så trött på människor som inte tar ansvar för sitt eget liv, utan det är alltid "någon annans" fel.
Citera
2017-04-21, 15:56
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Nu står det på hennes Insta-story att "de återupptar en fyra år gammal misshandel där jag står som målsägande"

Vet vi vilken misshandel det ska vara?

Var det inte den där blåtiran som finns med i gamla FUPen? Det var väl pojkvännen Oscar som blev upprörd över att hon lurat hans dotters kompis på pengar eller något annat hon gjort. Men jag vill minnas att hon själv då sa att det var den mystiske Tarzan som slagit henne. Åtminstone till den andra pojkvännen som hon lurade på pengar. Då för att han skulle se hur det kunde gå om man krävde tillbaka pengarna för biljetterna som aldrig fanns.
Citera
2017-04-21, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Ja, hon hoppas väl att hon ska få ut ngt slags skadestånd på det gamla ärendet i sådant fall om det blir en fällande dom. Greppa efter halmstrån, det kan hon den jäntan iaf..

Om det hände borde väl det skadeståndet fall direkt till KFM precis som skatteåterbäringen gjorde? Skatteåterbäringen såg hon aldrig ens på sitt konto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in