Jag är inte så förtjust i den men tycker ändå det är skoj för det behövs lite ommöblering på bolaget....även om det saknas klassiska stilar som dunkel eller bra tysk pilsner.
Så...bra på det stora hela!
Citat:
Ursprungligen postat av
staylucky
Läste precis att Fatamorgana har kvalat sig in i fasta sortimentet och kommer att finnas på hyllorna i 150 butiker. Goda nyheter för humleentusiaster. Jag tyckte för övrigt att senaste batchen var den bästa hittills sedan Dugges började brygga den.