Citat:
Ursprungligen postat av
GusFring
Någon som testat dessa från januarisläppen:
Connecticut Valley - Bravo Tango
Oppigårds - Saison Naturelle
?
Bravo Tango är riktigt trevlig. Den är ju i princip en efterrätt, men inte alls så där übersliskig som många imp-stouts av det maffigare slaget kan vara. Det finns lite fruktighet som skymtar fram under all kakao, som en bra mörk chokladpralin med en liten, liten kärna av något fruktbaserat gojs inuti. Bourbon-fatlagringen känner man väldigt lite av, och det är jag bara tacksam för. Rekommenderat köp om man gillar stilen.
Saison är inte min grej, så den stod jag över.