Nu vet jag inte om det är en fin-öl men tänkte att öl-kännarna i den här tråden kanske kan hjälpa mig ändå. Är jag fel ute så flytta mitt inlägg till fulölstråden.
Köpte en gång en vad jag minns en svensk öl på systemet som hade ett namn i stil med ett serietidnings-ljud, typ kablam!, pow! eller nått sånt och namnet stod skrivet med samma serietidnings-stil med typ en stjärna som symboliserar en smäll eller högt ljud. Tror det var en lager eller IPA.
Nån som har en aning om vad det kan ja varit för öl jag köpte och finns den kvar? Minns att den var god och vill köpa den igen.
Kanske minns jag fel och det är en skit-öl enligt andra