Citat:
Ursprungligen postat av
cleolin
Förstår vad du menar. (Tror jag.) Han är rapp i käften men blir väl märkvärdig i sin musiksmak alltsomoftast. Tror inte han är riktigt så jäklig som han låter.
Trodde jag var den enda som inte förstått hypen kring Loreen. För mig är hon en i mängden även om hon vill vara lite alternativ. Lyssnade för första gången på Statements för någon timme sedan. För avancerad och tråkig för mig och jag förstår inte riktigt meningen med en sån låt i melodifestivalen.
Äh....Loreen är så jävla överskattad men medias gunstling och det hjälper henne. Senast igår på TV4 Godmorgon var hon med och programledaren kunde inte förstå att hon inte var med i finalen. Man bara spyr på sådan jävla inställsamt fjäsk, de vågar fan inte ha en egen uppfattning. Det roliga i hela historien är ju ett jävla gnäll att Robin vann pga utländska röster, men Loreen åkte ju ut pga de inhemska rösterna, var är logiken, svenska folket ville inte ha henne med. Ingen tar upp den vinklingen.
Det som stör mig mest är den ton har har i sina artiklar, typ gillade man inte Loreen är man idiot, samma med de som gillade Robin, sen kan jag tycka det är oproffsigt av en sådan journalist att sänka sig att kalla Robin "Dressman" under hans chatt när han listade läget vilka som låg närmast att vinna.
Men vad att vänta av en PK-journalist på AB.