Citat:
Det är visserligen kul med Sbc. Men vilken tid det tar att lösa ibland! Ikväll gjorde jag klart: MM, Calcio, South America, Kane POTM. Nu har jag "bara" kvar att fixa loyalty på fyra spelare i Brasilien-elvan så får jag 85k i pack value. Så jäkla segt att ordna bara, tråkigaste momentet. Detta tog väl 2.5h kanske.
Ett annat lyxproblem är att ha stora mängder paket att öppna när transferlistan är full. Åtminstone om man gör som jag gör - Vägrar discarda, allt ska säljas till marknadsvärdet. Utom dubbletter på club items, de kan jag discarda då de ändå aldrig är värda något. överhuvudtaget finns det så mycket skit i klubben jag aldrig kommer orka sälja...
Fick tre walktouts i alla fall - Cech, Fabregas och Marcelo. Plus Otamendi, Handanovic och MOTM Mitroglou. Inga stora pengar men tillräckligt för att täcka investeringarna med råge, plus Sbc Higuain och POtM Kane att roa mig med. Har blivit så luttrad att till och med när jag får en walkout/IF förväntar jag mig ändå max 10-20k i värde.
Efter det hann jag med att spela två matcher
tur man inte spelar WL, när jag max "hinner" 10 matcher per helg ändå.
Nån som fick något bra?
Ett annat lyxproblem är att ha stora mängder paket att öppna när transferlistan är full. Åtminstone om man gör som jag gör - Vägrar discarda, allt ska säljas till marknadsvärdet. Utom dubbletter på club items, de kan jag discarda då de ändå aldrig är värda något. överhuvudtaget finns det så mycket skit i klubben jag aldrig kommer orka sälja...
Fick tre walktouts i alla fall - Cech, Fabregas och Marcelo. Plus Otamendi, Handanovic och MOTM Mitroglou. Inga stora pengar men tillräckligt för att täcka investeringarna med råge, plus Sbc Higuain och POtM Kane att roa mig med. Har blivit så luttrad att till och med när jag får en walkout/IF förväntar jag mig ändå max 10-20k i värde.
Efter det hann jag med att spela två matcher
tur man inte spelar WL, när jag max "hinner" 10 matcher per helg ändå.Nån som fick något bra?
Gjorde klart Sydamerika och Nordamerika igår, öppnade paket nu i morse för att jag ville vänta på de nya MOTM. Bästa spelarna var Smalling och Eriksen... Gick plus pga att jag hade de flesta spelarna man behövde för SBCn i klubben sedan innan men är ändå riktigt besviken med vad jag fick i paket.