Citat:
Ursprungligen postat av
Sammandraget
Ken Labine har visat gång på gång hur OneCoin inte är ett Ponzi! Ta och använd några timmar åt att titta på hans videos där han läxar upp hatare.
Sedan exakt när blev Ken Labine en sanningssägare? Han är ju en del av ponziet själv! Vad tror du att en störd och genomkorrumperad person i hans ställning skulle säga? Nej Ken Labine är och förblir en Pajas helt utan trovärdighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sammandraget
Det är väl bara ledningen för OneCoin som vet de exakta planerna. Jag har bara sett en Asiatisk börs nämnas. Jag har svårt att inse varför det skulle vara så intressant. Allt vi vet är att det är en "jävla process" att bli noterad på en börs.
Du ser inte en liten, liten brist i affärsmodellen här, att bara ledningen vet att det är ett ponzie? Bristen på insyn i OneCoin är så grav att de inte ens kan prestera bokföring, öppen blockkedja eller börsintroduktion.
Vad ska vi dra för slutsatser av detta? Några här i tråden har redan dragit både slutsats och öronen åt sig. De är i gott sällskap av oberoende analytiker och statliga institutioner i ett flertal länder som inte är lika insyltade som Ken "Bin(d)galen" Labine i detta Ponzie.
Att de drar in pengar är inget bra bara i sig och är
inte definitionen på vad en fungerande affärsmodell är, hur mycket du än sitter hemma och tokrunkar i din ponziebubbla därför att "luft går att sälja för riktiga pengar." Luft är gratis ute i den verkliga världen, även om du inte visste detta.
*** JÖSSES!***
Jag var just nere i källaren och sanden i kofferten är fortfarande sand. Hur länge ska jag behöva vänta? Pizzaägaren här i Hofors har varit på mig och börjar bli otålig!