2017-03-08, 19:55
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Inger får inte vinna. Då känns allt bortkastat, hon är menlös för tävlingen. Då hade Bettan hellre fått vinna, även fast det hade varit katastrof. Hejar på Jerry.
Citera
2017-03-08, 19:55
Medlem
bombaccis avatar
oj oj oj, det trodde jag inte. Hon säger knappt nåt men gjorde riktigt bra ifrån sig.

Skönt, att vi slapp tjockisen som segrare. Måste vara surt att åka ut sådär på lite "extrainsatt" tävling.
Citera
2017-03-08, 19:57
Medlem
lersaters avatar
Hade inte Bettan amulett efter slagit ut Syliane ?
Citera
2017-03-08, 19:58
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Inger får inte vinna. Då känns allt bortkastat, hon är menlös för tävlingen. Då hade Bettan hellre fått vinna, även fast det hade varit katastrof. Hejar på Jerry.

Förstår vad du menar. Bettan var frustrerande och ingen värdig vinnare i mina ögon men farmen behöver sina idioter som bidrar till konflikter. Inger säger knappt mer än "hej" och "ja"

Lite som att "farmen dog ännu mer nu" (hur nu något kan dö mera).

okej morgondagens avsnitt med besök från anhöriga blir tråkigt. Skönt att jag inte är hemma då.
Citera
2017-03-08, 19:59
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lersater

jo hon borde väl haft flera? Hon vann ju mot Linnea tidigare med.
Citera
2017-03-08, 20:00
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:

Tävlingen var för dom som inte varit SB.
Citera
2017-03-08, 20:01
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
okej morgondagens avsnitt med besök från anhöriga blir tråkigt. Skönt att jag inte är hemma då.
Varför tråkigt? Tycker det är kul och intressant att se deras familjer, bra mycket roligare än avsnitt där huvudintrigen är att någon inte orkar diska eller att någon sover lite för länge.
Citera
2017-03-08, 20:01
Medlem
tastass avatar
Citat:

Jo, men amuletten var verkningslös idag, tävlingen gick mellan de som ej varit storbonde.
Citera
2017-03-08, 20:03
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Varför tråkigt? Tycker det är kul och intressant att se deras familjer, bra mycket roligare än avsnitt där huvudintrigen är att någon inte orkar diska eller att någon sover lite för länge.

De har liksom inget med tävlingen att göra och det ska mest gullas lite o folk ska lipa "buhuhuhuhuu mamma kommer!" ungefär lika kul som alexander och sylviana s romans. Sånt som är kul några sekunder o se men sen är det bara tråkigt.

Det är mest ett obligatoriskt moment i farmen som ska klaras av o som är tråkigt.
Citera
2017-03-08, 20:04
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
oj oj oj, det trodde jag inte. Hon säger knappt nåt men gjorde riktigt bra ifrån sig.

Skönt, att vi slapp tjockisen som segrare. Måste vara surt att åka ut sådär på lite "extrainsatt" tävling.

Så fort Paolo sa att Inger och Bettan ska kämpa så var det godnatt med Bettan. Det är en sak att slå ut lilla Syliane och en helt annan att slå ut Inger som inte gravt alkoholiserad som Bettan är, sånt sliter på kroppen som vi såg.

Fan vad skönt att hon är borta. Att Inger skulle vinna farmen tror jag dock inte att det är någon större risk för.
Citera
2017-03-08, 20:21
Medlem
nobbenss avatar
Fattar inte och det irriterar mig så mycket varför det inte lottas om såg, stock och platser när det ska kämpas. Vi tittare borde få se att det görs (om det görs). Tyckte att Ingers torrgran såg klenare ut än Bettans och varför i all världen kunde de inte stå så de såg varandra och inte som nu.

Ska det vara så svårt att få till lika förutsättningar i kamperna? Urdåligt TV4 !!
Citera
2017-03-08, 20:24
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
Fattar inte och det irriterar mig så mycket varför det inte lottas om såg, stock och platser när det ska kämpas. Vi tittare borde få se att det görs (om det görs). Tyckte att Ingers torrgran såg klenare ut än Bettans och varför i all världen kunde de inte stå så de såg varandra och inte som nu.

Ska det vara så svårt att få till lika förutsättningar i kamperna? Urdåligt TV4 !!

Vad yrar du om? Det är klart att det var lika förutsättningar. Menar du att Paolo och produktionen la upp tävlingen så att Bettan skulle förlora? Det låter ju troligt...eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in