Citat:
Ursprungligen postat av
DigiFlax
Jag brukar köpa hos Bitstamp som tar 0,25% i avgift. Vet att många här på forumet också har bra erfarenheter av Kraken som tar ut ungefär samma avgift.
BTCx sparar dina uppgifter för att förhindra pengatvätt och kunna bistå polisen vid brottsutredningar. Så ska du göra något olagligt får du dra dina bitcoins via en tumbler innan de blir "ospårbara".
Okej då får det bli Bitstamp elr kraken framöver då. Yes förstod att det var pågrund av polisens brottsutredningar, gällande pengatvätt. Så jag behöver inte vara nojig, över att dom har mina uppgifter? Inte så jag kommer vakna upp en dag och ha 0kr på kontot. Och massa saker skrivna i mitt namn haha. Ne men eftersom det var några ynka hundra lappar bara.?
Nu till något helt annat, hur får dem här företagen ut bitcoins till "riktiga pengar" ? Största nybörjar frågan jag vet. Är bara nyfiken. Godkänner staten dem? Då jag kan tänka mig att det handlar om rätt så mycket cash. Skatt? Antar att det är svårt för staten att göra det olagligt, pågrund av alla "håll" i det. Om du förstår