2017-03-07, 12:07
Medlem
Tagit elvanse i cirka 6 månader, 50 om dagen. Senast i söndags, fick reda på idag att ja måste göra drogtest imorgon. Är jag fucked?
Citera
2017-03-07, 12:19
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litecp
Tagit elvanse i cirka 6 månader, 50 om dagen. Senast i söndags, fick reda på idag att ja måste göra drogtest imorgon. Är jag fucked?

Det kommer med största sannolikhet visa amfetamin på sticka.
Om det skickas på analys vet jag dock inte vad det visar.
Citera
2017-03-07, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haxxtothemax
Hej!

Har en liten fråga om hur lång tid av några ganska stora intag av iktorivil tätt efter varandra kan ta, innan det är lugnt att lämna ett urinprov, som kommer att med säkerhet skickas vidare på analys. Det är alltså tre stycken intag, med ett dags mellanrum. Innan dess har det inte förekommit något intag av varken iktorivil, eller annan benzo på flera år sist. Väsentligt för frågan är väl också att jag lever ett relativt oaktivt liv, är ganska stillasittande.

Och JA, jag vet att det är ganska individuellt och att ett exakt svar på dagen inte går att begära, men om någon mellan tummen och pekfingret skulle kunna ge mig en liten hint iallafall vore jag ytterst tacksam.

dag:1 10 st 2mg (20 mg)
dag två: 15 st 2 mg (30 mg)
dag tre: inget intag
dag fyra 20 st (40 mg) (idag, för ungefär 3 timmar sedan)

intagen var inte utspridda över dagen, utan intogs allt på en gång, det är inte relevant för frågan i och för sig, men det jag tänkte ta upp nu...

Nu kanske ni tycker jag är en idiot som vräkt i mig dessa mängder som saknar allt vad tolerans heter. Förklaringen är att det haft noll effekt. Alla tre intag (och nej, det har inte handlat om det så ökända att man är flöddrad som ett svin och tror att ingen i sin närhet har den minsta aning,när faktum är att alla utom du själv är medveten om det) Krävs inte stor påverkan för att mina föräldrar ska uppmärksamma det, det är även dom jag spenderar en hel dag idag med efter det största intaget på 40 mg, och tro mig när jag säger att dom hade inte knipit om dom upplevt mig påverkad.

Jag hade en tanke på att vräka i mig resten av burken, men insåg att om inte 40mg har någon effekt alls, vore det bara onödigt, insåg istället att denna så hyllade potenta bensodiazepin helt enkelt, av någon outgrundlig anledning inte fungerar alls på mig, samtidigt som samtliga andra benzo som går att plocka ut från ett svenskt apotek fungerar alldeles ypperligt (har testat dom flesta, förutom någon enstaka - och ni märker ju att jag skriver hyffsat adekvat ohc ient såheär..

Och väl ska poängteras att iktorivilen är även den uthämtad från apotek, här i sverige, av mig själv. Hade det varit ett hopkok köpt på svarta marknaden hade jag aldrig varit förvånad.

Någon som har en tanke kring detta? Tycker själv att det är väldigt märkligt att den mest efterfrågade bensodiazepin och verkar ha en god effekt av enbart en tablett under tungan inte har den allra minsta effekt på mig?

Ska väl också tilläggas att jag inte är nåt monster rent kroppsligt, utan en väldigt tunn, dock lång kille. (68 kg, 187 cm lång)

Jag är mest intresserad av att få svar på den första frågan. Har någon sen nån spekulation kring den andra är det bonus

Och ja, jag har sökt som fan, men enbart hittat gamla svar, som inte i närheten kunnat matcha mina doser

//
haxxtothemax

Ingen som kan kan ha en gissning alls?
Citera
2017-03-07, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hgos
40 - 100h läste jag här. Detta gäller iof norflurazepams halveringstid när man tagit Flurazepam. Borde vara ganska korrekt ändå. http://www.sciencedirect.com/sdfe/pdf/download/pii/S0378434700841535/first-page-pdf

Jag har testat mig själv med Accusign BZO testerna ett par gånger och har alltid varit negativ. Jag tog 8 mg igår och är negativ! Nu funderar jag på om dessa (beställda från Ferle) inte känner av metaboliterna av Norflurazepam.

Någon som testat sig själv med något annat test?

Edit: Jag hittade dessa test som uttryckligen klarar Desalkylflurazepam. Återkommer då jag testat dem.
http://comedown.se/drogtest/singeltest-bensodiazepiner-bzo.html

Skumt. jag köpte från asken och har testat mig tre ggr med ferles och det har visat positivt..
Citera
2017-03-07, 14:58
Medlem
Tjena alla! Har letat o letat men hittar inget konkret svar, vet någon om alfa-pihp ger positivt utslag vid urinprov? Sticka/analys. Undrar även om någon vet om NiPH ger utslag. Har själv varit negativ på den men det var några dagars spann mellan intag och prov. Tack på förhand.
Citera
2017-03-07, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timberhulk1312
Hur långe stannar thc i kroppen om man rökt dagligen mer eller mindre i flera år?
Vad kan jag göra för att påskynda?

Provtagning hos polismyndighet så lite mer avancerade test säkert.

Jag är 172 och väger 63 kg.
Helt individuellt, här har du två svar från någon sida bakåt.
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Ptja jag rökte grönt både low grade och high grade dagligen i olika mängder dagligen i ca 3år fram till förrförra året och blev ren på ~40dagar, köp niacin och inta varannan dag för att öka chansen. Eller fejkurin
Citat:
Ursprungligen postat av 360488
Och för mig tog det 20-25 dagar att bli negativ på analys. Liknande mängder och flera års dagligbruk, utan några "påskyndningsprocesser". Väldigt individuellt.
Gör vad du kan för att skynda på det som sagt, och håll tummarna så kan du mycket väl klara det.
Motionera, svettas, drick mycket vatten och ät bra är några saker som påskyndar det.
Citera
2017-03-08, 12:22
Medlem
Kan glädligen meddela att a-pihp inte ger utslag på multisticka (alere).
Citera
2017-03-08, 14:38
Medlem
till er som är oroliga och vet att ni har lite tid på er eller ska göra urinprov längre in i framtiden, köp stickor om ni vill lugna nerverna lite.. kostar runt 40kr/st lite beroende på hur många och vilken typ ni köper ...
Citera
2017-03-08, 15:07
Medlem
Kaminen6s avatar
Någon som vet om CYMBALTA kan ge utslag på TramadolSticka??

Tacksam för svar..
Citera
2017-03-08, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaminen6
Någon som vet om CYMBALTA kan ge utslag på TramadolSticka??

Tacksam för svar..

Vilken tillverkare? Venlafaxin vet jag kan ge utslag på tramadol på ferles stickor och andra.
Citera
2017-03-08, 16:21
Medlem
Kaminen6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eUmd
Vilken tillverkare? Venlafaxin vet jag kan ge utslag på tramadol på ferles stickor och andra.

Tack!

Ja, läste Venlaflaxin kan ge utslag, därför jag undrar om Cymbaltan.

Kan ej specificera teststickans tillverkare, är urinprov som lämnas på mottagning.

Hur många timmar innan urinprovet ska man börja häva i sig vatten för att
späda ut urinen?
Citera
2017-03-08, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marlow9
Har inte läst hela tråden så ursäkta om jag frågar efter gammal skåpmat.

Om jag har ätit ca 4mg alprazolam (ibland lite mer, ibland mindre) dagligen sedan tre-fyra månader tillbaka - hur lång tid efteråt kan jag lämna negativa urinprov.

175cm lång
55kg tung

Tacksam för svar!
Ingen som har en aning eller gissning? Vet ju att alpra går ur urinen ganska fort. Men när det har pågått i nästan ett halvår..
Tacksam för svar, som sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in