Under nästa vecka på onsdagen kommer Företagshälsovården på besök på mitt jobb, det står bara att det är ett besök. Jag undrar vad risken för ett drogtest är och om det bara får göra ett rakt av på jobbet utan förvarning ?
Polisen kollar inte efter LSD säger vissa, andra skriver att de visst kollar efter det. Vem har koll? Finns det någon med källa som kan visa hur lång spårtid LSD har i kroppen? Tack
Har kollat runt men läst så många olika svar. Så min fråga hur länge syns oxycontin på prov?. Har två st gröna som jag gärna skulle vilja käka.=) ska pissa på onsdag nästa vecka. Tacksam för svar.
Ska lämna mitt första pissprov i nästa vecka efter brev från transportstyrelsen om att jag måste lämna negativa prover i 6 månader för att få behålla körkortet. Någon som vet hur lång tid det brukar gå mellan första och andra provet?
Svalde 15 mg zolpidem precis nyss. Jag har ett inbokat urintest(labbanalys). Jag vet inte om dom letar efter zolpedim. Men vi räknar med att dom gör det. Hur många timmar/dagar behöver jag för att bli ren? Hur räknar man ut detta? Tack! Och godnatt
Är de någon som kommit i kontakt med Salivprov Drogtest där dom ger dig en sörja du ska tumla runt i truten i 1-2 minuter sen spotta ut, sen skickas de till ananlys?!?! Vill veta detektionstiderna för detta om någon har koll??! Vi har nämligen de på random inom jobbet
Hur lång tid tror flashbacks experter det tar innan pisset är rent efter att ha rökt 1g (totalt för hela veckan, inte 1g per dag) utspritt över en vecka? Man 183cm 73kg, rikligt med vardagsmotion i form av prommenader och cykelturer men ingen hård träning.
Senast redigerad av Komposthoran 2016-10-29 kl. 19:19.
Sitter Xanor (alprazolam) depot kvar längre än vanliga tabletter som inte är depot? Ska väl tillägga att jag alltid tuggar depot-tabletterna. Vid urinprov eller blodprov alltså.
Hemskt tacksam för svar!
Detta undrar jag också över! Jag tuggar också depot-tabletter (tycker iofs inte jag får särskilt mycket bättre effekt ändå).
Nån som vet bättre? Alltså om depot-piller sitter kvar längre (vid u-prov) än vanliga?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!