2016-10-27, 18:27
Medlem
Hej!

Under nästa vecka på onsdagen kommer Företagshälsovården på besök på mitt jobb, det står bara att det är ett besök. Jag undrar vad risken för ett drogtest är och om det bara får göra ett rakt av på jobbet utan förvarning ?
Citera
2016-10-27, 20:57
Medlem
blueprintzs avatar
En gång för alla:

Hur länge syns LSD på piss/saliv/blodprov?

Polisen kollar inte efter LSD säger vissa, andra skriver att de visst kollar efter det. Vem har koll? Finns det någon med källa som kan visa hur lång spårtid LSD har i kroppen? Tack
Citera
2016-10-28, 20:03
Medlem
Har kollat runt men läst så många olika svar. Så min fråga hur länge syns oxycontin på prov?. Har två st gröna som jag gärna skulle vilja käka.=) ska pissa på onsdag nästa vecka. Tacksam för svar.
Citera
2016-10-28, 23:01
Medlem
Ska lämna mitt första pissprov i nästa vecka efter brev från transportstyrelsen om att jag måste lämna negativa prover i 6 månader för att få behålla körkortet. Någon som vet hur lång tid det brukar gå mellan första och andra provet?
Citera
2016-10-29, 04:06
Medlem
Svalde 15 mg zolpidem precis nyss. Jag har ett inbokat urintest(labbanalys). Jag vet inte om dom letar efter zolpedim. Men vi räknar med att dom gör det. Hur många timmar/dagar behöver jag för att bli ren? Hur räknar man ut detta? Tack! Och godnatt
Citera
2016-10-29, 06:29
Medlem
Rökte från Januari till Februari 6 månader förra året varje dag sen tog jag en paus 3 månader och sen rökte jag hela sommaren alltså 3 månader.

Nu har jag varit utan i 3 månader sitter det fortfarande i???

Har druckigt mycket vatten!
Citera
2016-10-29, 12:24
Medlem
stevenGnarlys avatar
Är de någon som kommit i kontakt med Salivprov Drogtest där dom ger dig en sörja du ska tumla runt i truten i 1-2 minuter sen spotta ut, sen skickas de till ananlys?!?! Vill veta detektionstiderna för detta om någon har koll??! Vi har nämligen de på random inom jobbet
Citera
2016-10-29, 16:50
Medlem
Klimpen!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooning
Rökte från Januari till Februari 6 månader förra året varje dag sen tog jag en paus 3 månader och sen rökte jag hela sommaren alltså 3 månader.

Nu har jag varit utan i 3 månader sitter det fortfarande i???

Har druckigt mycket vatten!

Du kan beställa hem ett test, så slipper du oroa dig.
Låter dock som det borde vara ute ur ditt system.
Citera
2016-10-29, 19:16
Medlem
Hur lång tid tror flashbacks experter det tar innan pisset är rent efter att ha rökt 1g (totalt för hela veckan, inte 1g per dag) utspritt över en vecka? Man 183cm 73kg, rikligt med vardagsmotion i form av prommenader och cykelturer men ingen hård träning.
Senast redigerad av Komposthoran 2016-10-29 kl. 19:19.
Citera
2016-10-30, 03:56
Medlem
Goatboys avatar
Säg att man tagit runt 0.5 bra tjack på en lördagsnatt

Ska ju sitta 2-4 dagar men eftersom det är en liten mängd jag tagit behöver jag väl inte noja? eller?

Mitt urin skickas på labb via sjukvården där de kollar just amfetamin.
Senast redigerad av Goatboy 2016-10-30 kl. 04:34.
Citera
2016-10-30, 13:07
Medlem
outofcases avatar
Vet någon om fentanylanaloger syns på analys? Vet att det visar på sticka. Men inte säkert analys gör det. Någon som vet?
Citera
2016-10-30, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hieronymo
Nån som kan svara på följande;

Sitter Xanor (alprazolam) depot kvar längre än vanliga tabletter som inte är depot? Ska väl tillägga att jag alltid tuggar depot-tabletterna. Vid urinprov eller blodprov alltså.

Hemskt tacksam för svar!
Detta undrar jag också över! Jag tuggar också depot-tabletter (tycker iofs inte jag får särskilt mycket bättre effekt ändå).

Nån som vet bättre? Alltså om depot-piller sitter kvar längre (vid u-prov) än vanliga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in