2020-12-13, 21:27
Medlem
Jag käkade runt 10 elvanse och lite ladd förra helgen natten mellan lördag-sön, kan jag vara helt säker på piss imorgon?
Citera
2020-12-14, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskalle44
Jag fick göra ett salivtest av märket quantisal idag som skickas till karolinska för analys,
6.5 dygn (156h) efter att ha tagit 2-300 mg MDMA under 4h, kan tilläggas att jag också drack runt 8 starköl.

Jag har inte använt någon annan drog på över ett år.
Jag är 178cm och väger runt 70kg, 30år
Använder nikotin och koffein regelbundet, om det spelar någon roll?
Verkar som att karolinska har en cut off på 50 ug/l och 4ug/l för verifikation.
Har googlat runt och sett allt mellan 24h-8 dygn??!
Kommer jag klara mej? Tacksam för svar,

Citat:
Ursprungligen postat av Snuskalle44
Någon som har koll?
På lappen finns de lite olika rutor dom kryssar i typ : slumpmässig, nyanställning, tillbud/olycka, misstanke osv..
Händer det att dom analyserar saliv proverna med de längre gränsvärdet 4ug/l även om 50ug/l screeningen är negativ?

Ingen som har svar? Skit nervös.....
Citera
2020-12-14, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkSk01
Hej
Jag kommer med en omöjlig fråga men ni som slumpmässigt blivit utvalda för saliv test på jobbet förstår att man blir nojig och letar svar hehe.

Jag fick lämna saliv test quantisal som skickas till karolinska för screening.
Har bara rökt helger just för att jag visste att det förekom tester, men fredag till söndag rökte jag bara på en joint 0,5 g ca. Dum som jag var tog jag 6-7 bloss på måndagen också och 14 timmar senare lämnar jag saliv. Jag hann köpa citronsaft och munskölj 1 timme innan testet, även en vicks halstablett och läkerol ända in i sista stund. För övrigt munchade jag loss under natten och drack kreatin på morgonen som vanligt och frukost kaffe osv.. vad jag läser så bör jag kunna klara mig men vill gärna höra vad andra har för åsikt. Oroas lite av att karolinska har cut off på 4ng

Uppdatering: provet gjordes 1a och idag 14 har jag fortfarande inte hört något. Vad tror ni vänner? Kan man slappna av? Inom 10 dagar säger de..
Citera
2020-12-14, 21:19
Medlem
Se7eens avatar
Jag ska lämna salivprov på psykmottagningen för att få elvanse utskrivet. Haft det utskrivet innan mot min adhd.
Rökte nåt gram grönt o lite marock för 3 veckor sen. Men det bör väl gått ut vid det här laget? Har köpt hem en piss sticka så ska kolla själv. Har ej ännu fått tiden bekräftad när jag ska drogtestas.
Men har aldrig lämnat salivprov förr. Så nya grejer för mig. Alltid varit van vid pisseprov.
Citera
2020-12-16, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkSk01
Uppdatering: provet gjordes 1a och idag 14 har jag fortfarande inte hört något. Vad tror ni vänner? Kan man slappna av? Inom 10 dagar säger de..
Du borde kunna slappna av.
Citera
2020-12-16, 19:59
Medlem
Tjo. Det ser ut så att jag har käkat xanor (blå)
Nu i två dagar och jag har kommande urinprov om ett par dagar, och det är för tillfället väldigt viktigt att jag inte torskar på detta. Finns det någon som råkar ha något tips? Jag har käkat nu runt 7-8st (4st igår) och 4st idag.. Notera att jag har urinprov runt 20-23 december. Det är väldigt viktigt att detta inte går fel så vad borde jag göra? Fuska provet? Finns det något sätt att få det ur kroppen snabbare? Jag är färsking på tabletter jag är inte så kunnig på just bens. Om jag nu totalt ätit kanske 8st nu totalt på 2 dagar, hur länge går det att spåras i urinet? Hinner det gå ut ska jag fuska provet eller vad borde jag göra? Mvh
Citera
2020-12-16, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snokens00
Nu i två dagar och jag har kommande urinprov om ett par dagar, och det är för tillfället väldigt viktigt att jag inte torskar på detta. Finns det någon som råkar ha något tips? Jag har käkat nu runt 7-8st (4st igår) och 4st idag.. Notera att jag har urinprov runt 20-23 december. Det är väldigt viktigt att detta inte går fel så vad borde jag göra? Fuska provet? Finns det något sätt att få det ur kroppen snabbare? Jag är färsking på tabletter jag är inte så kunnig på just bens. Om jag nu totalt ätit kanske 8st nu totalt på 2 dagar, hur länge går det att spåras i urinet? Hinner det gå ut ska jag fuska provet eller vad borde jag göra? Mvh

Dra med dig någon annans piss om det inte är övervakat. Annars är du fucked.
Citera
2020-12-16, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Dra med dig någon annans piss om det inte är övervakat. Annars är du fucked.

Har kört denna metoden ett par gånger men ni är det övervak. Hade en polare som ”fintade” sitt prov genom olika vitaminer och piller. Aspirin samt askorbinsyra men mer vet jag inte. Kan förlora en hel jävla del ifall detta går fel så jag behöver alla tips jag kan få. Vet knappt hur många jag knaprat men några blåbär igår kanske 6st och minst 4st idag, pissprovet är runt 20-23 december får ej veta exakt datum.. det är lite panik läge så ifall någon vet något uppskattas alla svar.

Cannabis är enkelt det har jag fuskat förut det lägger sig i fettvävnaden eller något i den stilen och då har jag bara kunnat basta och käka vitaminer

Men nu ser läget annorlunda ut och har mycket att förlora på det ifall jag åker dit.. tacksam för varenda svar
Citera
2020-12-17, 03:15
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snokens00

Borde hinna gå ut men snälla säg om det är analys eller sticka,är det analys obevakat när dom kollar urinen så följer dom temperaturen du kan inte fuska på dom O får inte vara för utspädd urin..
Citera
2020-12-17, 13:39
Medlem
Har försökt hitta info om hur länge Cola sitter i kroppen efter ha tagit 2g. Har hört att det kan sitta i upp till 15 dagar därav lite nojjig.
Jag skall göra ett piss prov som sänds till karolinska. Dagen jag skall göra provet har det gått 260 timmar sen jag fick i mig dem 2 grammen, med andra ord 11 dagar. Brukar inte cola i vanliga fall.
Är 170cm vikt 67kg, tränar var fjärde dag typ. Har alprazolam som medicinering.
Kommer jag att klara prover eller bör jag försöka förskjuta de?

Hade uppskattat lite hjälp

MvH
Citera
2020-12-17, 21:04
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoHex
Har försökt hitta info om hur länge Cola sitter i kroppen efter ha tagit 2g. Har hört att det kan sitta i upp till 15 dagar därav lite nojjig.
Jag skall göra ett piss prov som sänds till karolinska. Dagen jag skall göra provet har det gått 260 timmar sen jag fick i mig dem 2 grammen, med andra ord 11 dagar. Brukar inte cola i vanliga fall.
Är 170cm vikt 67kg, tränar var fjärde dag typ. Har alprazolam som medicinering.
Kommer jag att klara prover eller bör jag försöka förskjuta de?

Hade uppskattat lite hjälp

MvH
Kokain med ett gränsvärde på 150 ng/ml urin är upp till 6 dagar.
Du är inte en regulbunden brukare samt att du tränar, så du kan nog vara lugn.
Har du ordentlig nojja över det så är det bara att dricka mycket, samt att du kan sitta i en bastu och svettas ett tag för 'Good measure'.

Kom bara ihåg att du inte späder ut urinet för mycket med annan vätska dagen innan, brukar räknas som positivt om det ska skickas på analys och är för utspätt.
Citera
2020-12-18, 09:30
Medlem
Tjo! Lämnade urinprov igår. Senaste gången jag rökte var mellan 8-12 dagar innan provet. Minns inte exakt. Hade innan det rökt varje kväll i typ 2 månader men ytterst lite, ca en halv joint blandad med tobak innan läggdags. Tror ni det kommer synas och vad blir straffet? Tidigare ostraffad. Skulle få svar 30 januari vilket är en jävla väntan...

Kan tillägga att jag testade mig med ett drogtest från nätet dagen efter, men det visade positivt på både thc och mdma vilket jag inte tagit på 5 år så litar inte på det riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in