2017-02-18, 11:34
Medlem
Tjena!
Har testat Noopept nu ett tag och diggar effekterna, kan visserligen vara mycket placebo men likväl så är det bra placebo.

Tyvärr har kranen min slutat sälja detta, är det någon som vet den legala statusen på detta preparat?
Har hittat många hemsidor där man kan köpa detta men tyvärr endast med offentliga metoder utan någon kryptering osv. (finns inte på fs dvs.)

Tack
Citera
2017-02-18, 11:48
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomia
Tjena!
Har testat Noopept nu ett tag och diggar effekterna, kan visserligen vara mycket placebo men likväl så är det bra placebo.

Tyvärr har kranen min slutat sälja detta, är det någon som vet den legala statusen på detta preparat?
Har hittat många hemsidor där man kan köpa detta men tyvärr endast med offentliga metoder utan någon kryptering osv. (finns inte på fs dvs.)

Tack
Det är lagligt så det är bara att beställa.
Semax är derasd nyaste och mest effektiva har beställt en flaska som ska bota mitt ödem.
Citera
2017-02-22, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Det är lagligt så det är bara att beställa.
Semax är derasd nyaste och mest effektiva har beställt en flaska som ska bota mitt ödem.

Tack!
Fick hem det nu, snabbt och smidigt.
Tyvärr har jag fått det i oätbara plastkapslar med 490 mg Microcrystalline cellulose (bindningsmedel) utöver 10 mg Noopept.

Hur fan är det tänkt att jag ska få i mig detta?
Tidigare har jag haft ren Noopept och vägt up 10mg som jag intagit sublingualt (under tungan).

Någon som har nån idé? Det löses inte i vatten och det fastnar bara i munnen..
Citera
2017-02-22, 18:03
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Tack!
Tyvärr har jag fått det i oätbara plastkapslar med 490 mg Microcrystalline cellulose (bindningsmedel) utöver 10 mg Noopept.

Tidigare har jag haft ren Noopept och vägt up 10mg som jag intagit sublingualt (under tungan).

Bomba det med rullpapper/rizla. Toapapper funkar väl också men känns inte riktigt lika fräscht kanske.
Citera
2017-02-22, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Bomba det med rullpapper/rizla. Toapapper funkar väl också men känns inte riktigt lika fräscht kanske.

Ah, smart! Har nog inte bombat sån mängd innan men det ska väl nog gå bra, tack för tipset!

Återkommer med resultat
Citera
2017-03-07, 12:56
Bannlyst
Citat:
Tack!

Varför inte bara svälja kapseln?
Citera
2017-03-09, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitterville
Varför inte bara svälja kapseln?

Är du helt dum i huvudet eller kan du inte bara läsa?

Jag skrev ju att dom kom i OÄTBARA PLASTKAPSLAR.
Citera
2017-03-10, 23:20
Medlem
Vad är den största skillnaden mellan noopept och andra ADHD-mediciner? Är noopept generellt bättre i längden än metylfenidat och amfetamin-preparat? Varför skrivs inte noopept ut i sverige för adhd-patienter om den är så bra?
Citera
2017-03-26, 05:56
Medlem
Rysk tilverkad - Alt Rysk = Olagligt el dopning.

USA = medisin läkaremedel
Citera
2017-04-02, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary30
Vad är den största skillnaden mellan noopept och andra ADHD-mediciner? Är noopept generellt bättre i längden än metylfenidat och amfetamin-preparat? Varför skrivs inte noopept ut i sverige för adhd-patienter om den är så bra?
Tror inte noopept är direkt adhd medecin därför skriver dom hellre ut andra medeciner än just noopept.
Citera
2017-04-03, 20:35
Medlem
DarkOceans avatar
Hjälp vad är noopept? Blir man hög på det?
Citera
2017-04-08, 23:57
Medlem
Har lyckats lägga av med droger sen ett halvår tillbaka. Funderar dock på att testa Noopept för att behandla min ADHD, är detta en risk? Kan det ge ett starkt rus eller trigga ett sug till andra droger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in