Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-12, 18:44
  #421
Medlem
medberoende80s avatar
Vad händer om man råkar överdosera detta?
Citera
2017-04-30, 22:44
  #422
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medberoende80
Vad händer om man råkar överdosera detta?
Tror ingenting, har kört ganska hårt. Håller på att testa deras nyaste version Semax mot mitt ödem som jag fick av en fentanyl överdos. Semax gör en verkligen snabbare och smartare !
Håller på med ett konst projekt som blir riktigt bra! håller på att snacka med 3D modulerare som får göra ett konst projektet till mig som man ska sälja.
Testade den ihop med spelet DOOM, och utan så går det bra men med denna så blir man stålmannen i spelet, har räknat ut hur de flesta spelare rör sig, levlade upp till max XP på en halv dag.
Att prata med så väl jobbiga släktingar som främmande människor flyter på som vatten i kran.
Ska även beställa deras oxytosin till festival nästa år.
Citera
2017-05-04, 09:09
  #423
Medlem
medberoende80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Tror ingenting, har kört ganska hårt. Håller på att testa deras nyaste version Semax mot mitt ödem som jag fick av en fentanyl överdos. Semax gör en verkligen snabbare och smartare !
Håller på med ett konst projekt som blir riktigt bra! håller på att snacka med 3D modulerare som får göra ett konst projektet till mig som man ska sälja.
Testade den ihop med spelet DOOM, och utan så går det bra men med denna så blir man stålmannen i spelet, har räknat ut hur de flesta spelare rör sig, levlade upp till max XP på en halv dag.
Att prata med så väl jobbiga släktingar som främmande människor flyter på som vatten i kran.
Ska även beställa deras oxytosin till festival nästa år.


Ojoj. Kanske borde inhandla lite då. Tack för svar!
Citera
2017-05-04, 13:20
  #424
Medlem
SchnellerHeinzs avatar
Hur är det med SSRI kombinerat med Noopept? någon som har några erfarenheter?
Citera
2017-05-05, 05:47
  #425
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchnellerHeinz
Hur är det med SSRI kombinerat med Noopept? någon som har några erfarenheter?
Känns inte stabilt då du alltid kan gissa att vad du en stoppar i dej så funkar det ej med SSRI
Citera
2017-05-09, 00:15
  #426
Medlem
SchnellerHeinzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Känns inte stabilt då du alltid kan gissa att vad du en stoppar i dej så funkar det ej med SSRI

Nu hängde jag inte med. Menar du att ingenting ger effekt om du går på SSRI? då kan jag meddela att du har väldigt fel. Saker som påverkar serotonin huvudsakligen så som MDMA och Tramadol, ja, då har du rätt.
Citera
2017-05-09, 17:51
  #427
Medlem
Stämmer det att Nopeept sänker testosteronnivåerna, och därmed sexlusten?
Citera
2017-05-10, 16:07
  #428
Medlem
Beställt hem Noopept precis så väntar bara på att skiten ska trilla ner i brevlådan.
Men är lite fundersam och säkerligen lite extra eftersom jag är helt ny på allt sånt här, vad är rekommenderad dos att börja med? Vissa prisar att man bara behöver typ 5mg medan andra säger att man måste ta minst 30, så vad föredras av er? Samt vad har ni upplevt funkat bäst, att köra allt på morgonen eller dela upp under dagen?
Citera
2017-05-10, 17:28
  #429
Medlem
shUbR3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanBakOchFram
Beställt hem Noopept precis så väntar bara på att skiten ska trilla ner i brevlådan.
Men är lite fundersam och säkerligen lite extra eftersom jag är helt ny på allt sånt här, vad är rekommenderad dos att börja med? Vissa prisar att man bara behöver typ 5mg medan andra säger att man måste ta minst 30, så vad föredras av er? Samt vad har ni upplevt funkat bäst, att köra allt på morgonen eller dela upp under dagen?

Jag körde det ett tag innan tills jag tröttnade.

10-40mg är rekommenderat, tar du för mycket så får man mest lite "hjärn dimma" och lite huvudvärk, kan även bli lite lätt irriterad.
Är inte så farligt men fyller ju inte så funktion då.

Jag slickade bara fingret lite och tog en dutt ur påsen och drog av det under tungan och lät ligga.
Citera
2017-05-13, 22:54
  #430
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Stämmer det att Nopeept sänker testosteronnivåerna, och därmed sexlusten?

Ger svar på tal. Kört 10mg i ca 5 dagar nu. Påverkar ej testosteronet vad jag kan se, kan tillägga att jag tar runt 75mg zink dagligen också.
Citera
2017-05-14, 16:08
  #431
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchnellerHeinz
Nu hängde jag inte med. Menar du att ingenting ger effekt om du går på SSRI? då kan jag meddela att du har väldigt fel. Saker som påverkar serotonin huvudsakligen så som MDMA och Tramadol, ja, då har du rätt.
Det jag menar är att de mesta du stoppar i dig speciellt i drog väg så funkar inte SSRI bra med det.
Citera
2017-05-19, 07:09
  #432
Medlem
Flusons avatar
Provade denna precis nyss. Tog två st 10 mg, kommer jag bli piggare? tröttare? Eller vad är det till för egentligen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback