2024-09-07, 15:24
Medlem
wunderbaumzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Atletbutiken är rätt kassa på att skicka varor. Har varit förbi och hämtat i deras solna-butik efter att det gått veckor utan att de skickat. Skummare butiksägare får man leta efter. Leta efter Hammer Labz Noopept MAX 100 caps. Där får du över 50mg per kapsel + kolin
Typ https://supplements4muscle.com/sv/br...0-kapslar.html

Annars finns också sportlabs noopept men den är bara 10mg/kapsel. Rawpowders skickar inte från Sverige. Och förövrigt är noopept en stor scam. Man blir bara flummig och tappar sexlusten

Okay, tråkigt att höra. Det blev noopept från rawpowders eftersom jag har bra erfarenhet utav dom redan!

Är du säker på att du fått i dig bra och ren noopept då? I princip alla på nätet säger det motsatta... Att det faktiskt fungerar!
Citera
2024-09-07, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wunderbaumz
Okay, tråkigt att höra. Det blev noopept från rawpowders eftersom jag har bra erfarenhet utav dom redan!

Är du säker på att du fått i dig bra och ren noopept då? I princip alla på nätet säger det motsatta... Att det faktiskt fungerar!

flera år sen jag var inne på noopept-spåret men det tycktes inte fungera för mej. gick på 10mg /dan.
sportlabs noopept. det ger nåt i början men vid dagligt användande över lång tid - nej. så läs på ifall man behöver göra nåt uppehåll då och då för att bevara effekten. typ 1 vecka på, 1 vecka av.
Citera
2024-09-08, 10:12
Medlem
wunderbaumzs avatar
Citat:
flera år sen jag var inne på noopept-spåret men det tycktes inte fungera för mej. gick på 10mg /dan.
sportlabs noopept. det ger nåt i början men vid dagligt användande över lång tid - nej. så läs på ifall man behöver göra nåt uppehåll då och då för att bevara effekten. typ 1 vecka på, 1 vecka av.

Okay, då förstår jag! Kanske är så att sportlabs inte är ett bra märke dock? Verkar som det ska fungera iallafall...

Ska bli kul att testa dock! Återkommer med mer info om hur det fungerar för mig..
Citera
2024-09-08, 10:30
Medlem
Citat:
Okay, då förstår jag! Kanske är så att sportlabs inte är ett bra märke dock? Verkar som det ska fungera iallafall...

Ska bli kul att testa dock! Återkommer med mer info om hur det fungerar för mig..

Kan vara så eller att 10mg är en för låg dos. Sportlabs är det enda svenska företag (om det ens är svenskt) som lyckats få godkänt att sälja burkar med noopept och 17dione (arimistane) i fysiska butiker till privatpersoner - såväl som återförsäljning online. 17dione som dessutom är dopingklassat så vet inte hur de lyckats sälja det lagligt till privatpersoner
Citera
2024-09-08, 10:55
Medlem
Citat:

skulle gärna vilja veta hur du känner på det. som koncentrationsstimulant använder jag själv phenibut eller DMAA. phenibut har dock en smygande sömnhet där dmaa ger mer energi, bättre fokus. brukar även ladda med mycket mucuna pruriens pulver. men båda ger alltid en crash efteråt. och då blir man väldigt låg eller flummig i ett par dagar.
Citera
2024-09-08, 12:14
Medlem
wunderbaumzs avatar
Citat:
skulle gärna vilja veta hur du känner på det. som koncentrationsstimulant använder jag själv phenibut eller DMAA. phenibut har dock en smygande sömnhet där dmaa ger mer energi, bättre fokus. brukar även ladda med mycket mucuna pruriens pulver. men båda ger alltid en crash efteråt. och då blir man väldigt låg eller flummig i ett par dagar.

Ja det ska bli roligt att testa, verkligen!
Phenibut blir man ju väldigt beroende utav så inte konstigt att du känner så! Mucuna pruriens verkar vara liknande L-dopa som jag har mycket god erfarenhet utav efter att ha använt det i några dagar.

Jag tar detta samtidigt som min metylfenidat dos!

Är det någon som vet hur noopept fungerar tillsammans med metylfenidat? Bör man dra ner dosen på noopept eller liknande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in