Citat:
Jag är faktiskt mer intresserad av dina alkoholvanor. Som nämns ovan skriver du ofta väldigt förvirrade inlägg, fulla av svammel och spekulationer. Inte helt olikt vad man skulle kunna tänka sig att en baginbox-fyllkärring skulle kunna klämma ur sig när klockan börjar närma sig kväll och fyllan börjar nypa.
Hur har du det med alkoholen, Merapi?
Hur har du det med alkoholen, Merapi?

Man märker tydligt när det är dags på kvällen.
Merapi kan ju faktiskt både stava och formulera sig, även om det hon formulerar bara är skit.
Men plötsligt slår det om och hon blir både ofokuserad, stavar som en kratta och tappar tråden innan hon slutfört en mening. Man kan se det i varenda ämne hon engagerar sig i.
En obalanserad bitter fyllkärring.
Citat:
Även om jag vet att såna som du gör det rent reflexmässigt vill jag be dig sluta lägga ord i munnen på mig. Jag sa inte att det var något fel på någon som fått anpassad skolgång.
Dig är det fel på däremot.
Ja, jag har hört talas om dyslexi och jag är helt övertygad om att det är en låtsasdiagnos och en lättillgänglig ursäkt för folk som är antingen svagsinta, lata, obildade eller en kombination.
Man ska gärna hänvisa till kungen i samma veva, vilket bara befäster min teori i frågan.
Alla kan lära sig att skriva och läsa fullgott om dom besitter normal intelligens och målmedvetenhet.
Kan man nu inte t.ex. stava och skriva korrekt får man absolut finnas till ändå men man ska inte ge sig in i skriftliga debatter och fåna sig, på samma sätt som en som inte kan åka skridskor bör låta bli att fjanta in på isen under en hockeymatch.
Fast det skulle du säkert också göra iförd en pussyhatt och gapa om att alla ska få spela.

Var nu så vänlig och sluta gå off topic hela tiden för att diskutera dina egna tillkortakommanden och fokusera på trådens ämne; Kajsa Hultin, hennes fläsk och fenomenet med dom fläskiga förryckta feministerna.
http://pichoster.net/images/2017/02/22/28b17f755f87ab6a0e1bdeb98973ff41.jpg
Senast redigerad av UrbanSpaceman3 2017-03-06 kl. 02:25.
Senast redigerad av UrbanSpaceman3 2017-03-06 kl. 02:25.