2017-03-05, 20:56
Medlem
Iradeorums avatar
Jag är bara tvungen att lyfta fram vad Professor Annica Dahlström fick utstå från feminister efter att hon skrev boken "Könet sitter i hjärnan". Som replik till feminister och andra vänstervridna snöflingor här i tråden som lipar över kritik och "låg debattnivå". Sverige styrs av en korrumperad feministisk vänstermaffia vars doktriner inte tål granskning och kritik. Ett mönster vi känner igen från alla kommunistländer historiskt.

"Reaktionerna var häpnadsväckande inom en vecka hade jag fått sex vykort med elakheter och grova skällsord till institutionen. Jag fick brev med råttlortar och hånfulla tillmälen. Jag fick egendomliga hotfulla telefonsamtal, ”jag var en förrädare mot alla kvinnor!"

-Professor Annica Dahlström

(FB) Tråden där vi diskuterar genusvetenskapens vetenskaplighet
Citera
2017-03-05, 20:57
Medlem
Ingen av er här inne klarar av att argumentera eller lämna en åsikt utan att göra bort er eller blanda in diskriminering.

Kajsa är en person ni borde sträva efter att bli som. All heder åt henne och hennes fläsk! Som har en större poäng en någon av er har här inne.

Och det här med "lilla stumpan" kan du spara till din framtida tragiska fru som väljer att spendera sitt liv med dig. Mig kan du nämligen inte trycka ner genom att använda dig av något du kallar för härskarteknik. Lille gubben. 😘
Citera
2017-03-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Jag är bara tvungen att lyfta fram vad Professor Annica Dahlström fick utstå från feminister efter att hon skrev boken "Könet sitter i hjärnan". Som replik till feminister och andra vänstervridna snöflingor här i tråden som lipar över kritik och "låg debattnivå". Sverige styrs av en korrumperad feministisk vänstermaffia vars doktriner inte tål granskning och kritik. Ett mönster vi känner igen från alla kommunistländer historiskt.

"Reaktionerna var häpnadsväckande inom en vecka hade jag fått sex vykort med elakheter och grova skällsord till institutionen. Jag fick brev med råttlortar och hånfulla tillmälen. Jag fick egendomliga hotfulla telefonsamtal, ”jag var en förrädare mot alla kvinnor!"

-Professor Annica Dahlström

(FB) Tråden där vi diskuterar genusvetenskapens vetenskaplighet

Aldrig hört talas om henne. Vem sa att jag är feminist??
Citera
2017-03-05, 20:59
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Jag, som är en vuxen man som är van att se vuxna kvinnor näck, är inte det minsta chockad. Dom ser faktiskt ut så där i snitt, speciellt efter nåt barn. Vad folk tycker är attraktivt kan variera väldigt mycket (det finns alltså en liten chans även för TS att nån gång se nakna tjejer live!) och Kajsa behöver knappast TS tillåtelse att lägga upp bilder på sig själv om hon vill göra det.

Man behöver faktiskt inte ens vara feminist för att förstå av den barnsligq trådstarten att nån fått det surt i röven av rönnbären. Dock är instagraminnehållet rätt förutsägbart dår kroppspositiva går 13 på dussinet.

Jag gläds med dig när du känner dig glad över din genomsnittliga samhällsfunktion. Att det mesta du slår in är draperier får vi ta med i bilden...

Vi andra förstår att tråden handlar om mer är de enkla foton du hänger upp dig på. Ta det lite lugnare...

Tråden handlar om förvandling i både bild (som vi förstår du tyvärr loopar på) och sätt...

Att du känner ytterligheter i det mesta du läser blir lite kontraproduktivt, framför allt för dig själv.

Nakna kvinnor måste du inte kommentera efter det inte finns sådana i tråden kompis.

Sitt ner...andas och lös in budskapen i trådarna och känn insikten komma till dig - inte från dig. Kram.
Citera
2017-03-05, 21:12
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Aldrig hört talas om henne. Vem sa att jag är feminist??

Det säger väl mer om din nivå att du inte hört talas om Professor Annica Dahlström. Jag riktade inte mitt inlägg till någon särskild utan generellt till feminister och annat vänsterfolk i tråden. Men uppenbarligen kände du dig träffad.
Citera
2017-03-05, 21:58
Bannlyst
Ni som följer och läser Kajsa Hultins instagram med mera; Hur ser hennes kunskaper i Svenska ut rent generellt?
Citera
2017-03-05, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
Ni som följer och läser Kajsa Hultins instagram med mera; Hur ser hennes kunskaper i Svenska ut rent generellt?
Åhå!!

nu ska vi inte bara kränka hennes fysiska yttre...åsikter....könstillhörighet...matvanor.... utan nu ska vi även ge oss i kast med hur hon uttrycker sig på svenska språket...hon kanske tom är utlänning!!!!
Citera
2017-03-05, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ingen av er här inne klarar av att argumentera eller lämna en åsikt utan att göra bort er eller blanda in diskriminering.

Jag vill väl påstå att samtliga i denna tråd utom du själv och Merapi kommer med både sakliga och välgrundade argument i en mestadels lugn och vuxen ton.

Du däremot har förutom att du debatterar på en lågstadieelevs nivå dessutom lyckats med att göra dig skyldig till precis varenda sak du anklagar andra för. Näthat, personliga påhopp, anonyma hot och diverse annat.

Och ja, du gör bort dig nåt kopiöst i varenda inlägg på så många olika områden och nivåer.

Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Åhå!!

nu ska vi inte bara kränka hennes fysiska yttre...åsikter....könstillhörighet...matvanor.... utan nu ska vi även ge oss i kast med hur hon uttrycker sig på svenska språket...hon kanske tom är utlänning!!!!

Baserat på Kajsa Hultins utseende skulle det förvåna mig oerhört mkt om hon vore "utlänning" som du uttrycker det. Och vad min fråga har med nån form av kränkning att göra vet jag inte heller? Lite intresserad bara.

Hela ditt inlägg är svamligt, osakligt och jag förstår inte vad du far efter, du har väl varit på vinboxen igen antar jag. Kärring som du är.

Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Merapi är ett klockrent exempel på en kvinnohatare.

Jepp.

Ett klart bevis på det är att hon istället för att låta såna här trådar vara och hoppas att dom snabbt ska självdö och begravas under annat är att hon maniskt håller dom vid liv och högst upp.
Senast redigerad av UrbanSpaceman3 2017-03-05 kl. 22:57.
Citera
2017-03-05, 22:28
Medlem
Citat:
Baserat på Kajsa Hultins utseende skulle det förvåna mig oerhört mkt om hon vore "utlänning" som du uttrycker det. Och vad min fråga har med nån form av kränkning att göra vet jag inte heller? Lite intresserad bara.

Hela ditt inlägg är svamligt, osakligt och jag förstår inte vad du far efter, du har väl varit på vinboxen igen antar jag. Kärring som du är.

ja men där har du ju ett nytt upplägg! vad med hennes alkoholvanor? kan ingen rota fram hur mycket hon antas dricka? Vad med hennes frisyr? skostolek? Bh-kupa? Betyg? IQ? Var hon är född? Uppvuxen. henns föräldrar? Sminkvanor? Musiksmak? Byxlängd? Finns det inget smarrigt där ni kan leta upp och som går att bajsa vidare på i denna härligt fräscha tråd?
Citera
2017-03-05, 23:34
Avslutad
Citat:
Kajsa är en person ni borde sträva efter att bli som.
Du menar fet och vänstervriden med munnen full av kebabpizza? Nej tack.

Citat:
Och det här med "lilla stumpan" kan du spara till din framtida tragiska fru som väljer att spendera sitt liv med dig. Mig kan du nämligen inte trycka ner genom att använda dig av något du kallar för härskarteknik. Lille gubben. 😘
Jodå, lilla vän. Bara det att du särskilt väljer att kommentera de två orden talar sitt tydliga språk om hur triggad du blev av dem.
Citera
2017-03-05, 23:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
ja men där har du ju ett nytt upplägg! vad med hennes alkoholvanor? kan ingen rota fram hur mycket hon antas dricka? Vad med hennes frisyr? skostolek? Bh-kupa? Betyg? IQ? Var hon är född? Uppvuxen. henns föräldrar? Sminkvanor? Musiksmak? Byxlängd? Finns det inget smarrigt där ni kan leta upp och som går att bajsa vidare på i denna härligt fräscha tråd?
Jag är faktiskt mer intresserad av dina alkoholvanor. Som nämns ovan skriver du ofta väldigt förvirrade inlägg, fulla av svammel och spekulationer. Inte helt olikt vad man skulle kunna tänka sig att en baginbox-fyllkärring skulle kunna klämma ur sig när klockan börjar närma sig kväll och fyllan börjar nypa.

Hur har du det med alkoholen, Merapi?
Citera
2017-03-06, 01:54
Medlem
Citat:
Ååh, "den som sa det han var det"

Ännu en devis som funkar jättebra upp till Årskurs 3 men sen kanske inte bör användas reflexmässigt som seriös debatteknik. Fruntimmer.

Hur vet du det?

Inte uteslutande.
Det kan absolut vara baserat på feghet men till största delen är anonymitet för de intelligenta.
De som tänker lite längre än ett halvår framåt. Utanför boxen. De som har ett hyfsat mått av konsekvenstänkande.

This. En röst är en röst oavsett personen bakom den.

Jag kopierar nu en text du har författat. Apropå utbildning menar jag;

"De fega gömmer sig bakom ett hemligt identitet. Och sitter mest ordbajsar!

En åsikt är ingen åsikt om den inte framförs på korrekt sätt och inte anonymt. I annat fall är det bara massa fegt svammel som gömmer sig bakom Ett nättroll"

Detta är inte ett undantag utan kännetecknande för 97% alla inlägg du skrivit hittills. Ett skriftspråk i nivå med en 8-åring. Eller nån som fick anpassad skolgång fr.o.m. andra klass.

Dessutom skulle ju ett sådant scenario innebära att personen haft nån heder från början. Så det var kört från start.

Kära lilla blåsta Loversingame; Jag vet inte vad du tror att du uppnår med ditt tramsande men om din plan är att vända fokus bort från Kajsa Hultin så bör du nog se över Plan B.

Vad är det för fel på någon som har fått anpassad skolgång.?? Dyslexi? Hört talas om det? Alla kan inte stava och skriv korrekt? Alla kan inte heller vara smala och anpassade efter vad du anser är idealet. Människor är olika. News Flash!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in