2017-03-04, 21:33
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Skönt att Loreen rök!! Nu hoppas jag på Jon Henrik och Aninia i finalen.
Citera
Medlem
KoVaKs avatar
Men för helvete hur kunde Lisa Ajax skitlåt vinna, är väl fjortisbrudar och oskulder till snubbar som har henne som runkobjekt som röstat, Schylströms låt var 10 gånger bättre
Citera
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Vad fan har Loreen där att göra överhuvudtaget? Hon har ju redan vunnit hela skiten!
Att hon sedan slarvade bort sina möjligheter är mest sorgligt. Looser varning på detta.
Synd på en sån talang.
Citera
2017-03-04, 21:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
NEEEEEEEEEJJJJJJJ!

Loreen hade ju kunnat vinna i hela europa! Vad tänker ni på Sverige?????? Jävla fåniga "anti-etablisamang" där idioter från Flashback och andra går o röstar på någon som inte alls håller med er i erat näthat.

Vem kommer ihåg hans låt ? typ ingen.

jävlar vad rasisterna ska hålla på o rösta o fixa sig.

kanske var uppgjrt? Vet många som röstade på loreen.

g-d vad dåligt!

TRIST

jäkla svennar.
Vi VILL INTE vinna igen! Dels har vi annat att lägga pengar på, dels skulle det döda Eurovision totalt.
Citera
2017-03-04, 21:35
Medlem
outback4s avatar
Skandal lägg ner,lägg ner,lägg ner melodifestivalen
Loreen hade vunnit hela rasket igen. Hon är bäst.
Citera
Medlem
PlainJanes avatar
Jag trodde inte att Loreen skulle missa finalen, fast inte för att jag sörjer över det. Det var bara litet trist att Axel Schylström inte vann sin duell. Bättre lycka nästa gång, Axel!
Citera
Medlem
greta75s avatar
Sanslöst att Loreen åkt ut. Inte för att jag tror att hennes låt skulle funka i Eurovison men ändå det klart bästa bland Sveriges låtar. Mycket bra och tung låt helt i min smak.

Nåväl.....
Citera
Medlem
DyslexiKungens avatar
Vi lär värna om det gamla så min röst går till Owe nästa vecka.En man som hette Ove fick ingen Oskar men nu är det revanch.
Citera
Medlem
Bavaros avatar
Cry Markus Larsson Cry.....Vindarna har vänt i PK-Sverige med jävla bilbrännarpack i mellanakten mm

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/5aj7b/om-inte-loreen-gar-vidare-dor-tavlingen--igen
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Loreens låt är FÖR industriell i sin musik grene tyvärr dvs Deep house fungerar inte hos den breda massa, Personligen förstår jag mig inte på den typen av musik den är för svår smält/jobbad och just där förlorade hon Loreen!

För att komma 2:a svängen i mello MÅSTE man vara smart och välja rätt låt denna var inte rätt låt som SVT & Björkman trodde, Tror att det kommer ta tid innan hon gör en Mello comeback efter denna näsbränna!
Citera
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
NEEEEEEEEEJJJJJJJ!

Loreen hade ju kunnat vinna i hela europa! Vad tänker ni på Sverige?????? Jävla fåniga "anti-etablisamang" där idioter från Flashback och andra går o röstar på någon som inte alls håller med er i erat näthat.

Vem kommer ihåg hans låt ? typ ingen.

jävlar vad rasisterna ska hålla på o rösta o fixa sig.

kanske var uppgjrt? Vet många som röstade på loreen.

g-d vad dåligt!

TRIST

jäkla svennar.

Instämmer. Jag är nästan helt knäckt. Trodde inte hon skulle förlora.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobbenomimmi
Hahah pöss på dig vänsterfnask

Har inte med politik att göra, bedömmer musiken. Vet inte vad jag är mest förbannad på, att Loreen åkte ut eller att fjanten Ánton gick till final.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in