Citat:
Ursprungligen postat av
Polu
Men suck. ”Antydan” och spekulationer. Och vad har SD med saken att göra? Min fråga var tydlig och du tillför ingenting. VAD vill du säga? Var KONKRET. Tack. Och vänligen läs mitt tidigare inlägg om 1) Verklighet, 2) Fakta, 3) Åsikt och 4) Logik:
(FB) Makthavare pressas i ny radiosatsning - Granskning Sverige
Är det här konkret nog. SDs rättspolitiske talesmans egna ord om varför man inte samtidigt kan vara med i SD och GS:
"För det första finns det inslag som tar sin utgångspunkt med politiska förtecken som går starkt emot vad Sverigedemokraterna står upp för.
För det andra verkar syftet med dessa program ofta vara att provocera fram en lång och menlös diskussion snarare än att ställa frågor med syfte att belysa verkligheten. "
Du godtar ju inte att Eskilstunakuriren eller andra medier kallar folk i GS för rasister. Jag trodde att uppfattningen från en av företrädarna för ett invandringskritiskt parti kanske skulle tas emot bättre.
Också GS-Johan har ett resonemnag jag trodde du skulle godta. Han pekar ju ut Fabian som något av en antisemit (men du kanske förnekar att antisemitism är rasism) Detta är ur Chang Fricks intervju med Johan.
"I skärmavbilder, från en intern portal som är byggd för att pitcha idéer om framtida ringningar, visar Eskilstuna-Kuriren vad för typ av framtida reportage som planeras. I vart fall två pitchar förefaller på ett eller annat sätt vara kopplat till antisemitism och judar. ”Johan” förklarar att det är ”Erik” som har det intresset, att uppmärksamma frågor med en sådan slagsida.
– ”Erik” intresserar sig mycket för olika konspirationsteorier, säger ”Johan” något svävande på rösten."