2017-03-02, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Köper inte från TT och skulle aldrig göra. Jävla pajas butik som överdoserar produkter, leder till dödsfall. Och skickar fel substanser o skit, inaktiva substanser. så ja? vad ville du ha sagt med det där? jag handlar inte därifrån

Alla shopparna gör ju fel då och då.

Aromer, Asken, RC24, TT, TS osv

Tror bara det är Jusef som hade 100% koll.
Senast redigerad av enstorlina1 2017-03-02 kl. 16:24.
Citera
2017-03-02, 18:39
Medlem
TTs 10 mgare är ojämna som fan fast jag gilade dom dock. Men dena besnon sabbar toleransen o man har etx diazepam på recept en hel bruk ddiazepam 5 mg bet knapt. det måste koma en ny rc benso nu då vi torskar är i kristider då dom ilegala shoparana stänger ner så får fan aromer eler nån ta in nå bätre än NOrflurazepam. ev atat dom skule va på 10 resp 20 mg tabs
Citera
2017-03-02, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Alla shopparna gör ju fel då och då.

Aromer, Asken, RC24, TT, TS osv

Tror bara det är Jusef som hade 100% koll.

Förstår inte varför Jusef slutade faktiskt :/.
Sen har väl Aromer och rc24 och försvunnit från marknaden?
Citera
2017-03-03, 15:37
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
TTs 10 mgare är ojämna som fan fast jag gilade dom dock. Men dena besnon sabbar toleransen o man har etx diazepam på recept en hel bruk ddiazepam 5 mg bet knapt. det måste koma en ny rc benso nu då vi torskar är i kristider då dom ilegala shoparana stänger ner så får fan aromer eler nån ta in nå bätre än NOrflurazepam. ev atat dom skule va på 10 resp 20 mg tabs

Sluta gnäll! För att du fuckat upp din tolerans totalt genom att oansvarigt peta i dig sjuka mängder betyder inte att den är dålig. Extremt bra benz om man ska kliva av något. Inte mycket rus men tar bort abstinensbesvären. Du vet att det är en medicin du petar i dig va?

Med vänlig hälsning,
GH
Citera
2017-03-03, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenHenki
Sluta gnäll! För att du fuckat upp din tolerans totalt genom att oansvarigt peta i dig sjuka mängder betyder inte att den är dålig. Extremt bra benz om man ska kliva av något. Inte mycket rus men tar bort abstinensbesvären. Du vet att det är en medicin du petar i dig va?

Med vänlig hälsning,
GH

Den ska ätas i medicinska doser tycker jag. Börjar man jaga rus är denna del. Det är ingen flödderbenxo imo.
Citera
2017-03-03, 18:02
Medlem
skunkys avatar
Kan man blanda dessa med Ksalol?
Har tagit runt 4-5 st blåa från asken men tänkte slänga i mig några ksalol för att boosta eller är det slöseri
Citera
2017-03-03, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenHenki

Med vänlig hälsning,
GH

Visst vet jag vad jag stoppar i mig men har man 4 mg xanor och 5 mg Nitrazepam pår ecept så fuckar den toleransen prövat med alpra dia och även lorazepam. inegn funkar efter intag ev dena och anser absolut inte at 30 mg norflura är spec mkt swer TT s s10 mgs som en stes 10a fast edmed lite ikjtoinslag. käkat 3 zolpidem nu och käner ingenting plus 2 starköl så ja min tolerans är fuckad sen flbrotiden och mängderna. men lite emr än 10 mg skule jag dock vilja se. 15-20 mg är det som jag behöévr för at kalar av en dag. vil aj då¨flöddra så är det omöjligt på denna. och juste det toleransen om det krävs 25 mg Flunitrazepam för at bli skön efetr intag ev denna ja då är ju nåt fel emn skitbra benso om man ska tända av eller bara använder det som just medecin. gilar hypnotiska bensos som smatidigt är relaxande som clona denna har den muselavslappnande men inte den hypnotiska efekten.

Denna är som meklonazepam fast mindre rusefekt och 50% av meklonazepamruset så kan man summera norflurazepam fast mer muskelavslappnande
Senast redigerad av lillwitte 2017-03-03 kl. 20:08.
Citera
2017-03-03, 20:35
Medlem
Siempmeisters avatar
Slängde resterande 14 jag hade i toaletten.

Visst, de va ju värt ett försök, men ibland funkar de inte alltid.

Kommer förhålla mig till de vanliga benzos.

Mvh.
Citera
2017-03-03, 21:55
Medlem
skunkys avatar
Ingen som visste något om att blanda med alprazolam boostar det eller blir det nån korstolerans har ragit en hel del av båda dera idag men känr inte så myck flödder alls ksk man måste bladname
Citera
2017-03-03, 21:58
Avslutad
Vad säger experterna, en vinare för en timme sen och nu 10 mg för att chilla ned/ sova-lugnt eller?
Citera
2017-03-03, 22:02
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Visst vet jag vad jag stoppar i mig men har man 4 mg xanor och 5 mg Nitrazepam pår ecept så fuckar den toleransen prövat med alpra dia och även lorazepam. inegn funkar efter intag ev dena och anser absolut inte at 30 mg norflura är spec mkt swer TT s s10 mgs som en stes 10a fast edmed lite ikjtoinslag. käkat 3 zolpidem nu och käner ingenting plus 2 starköl så ja min tolerans är fuckad sen flbrotiden och mängderna. men lite emr än 10 mg skule jag dock vilja se. 15-20 mg är det som jag behöévr för at kalar av en dag. vil aj då¨flöddra så är det omöjligt på denna. och juste det toleransen om det krävs 25 mg Flunitrazepam för at bli skön efetr intag ev denna ja då är ju nåt fel emn skitbra benso om man ska tända av eller bara använder det som just medecin. gilar hypnotiska bensos som smatidigt är relaxande som clona denna har den muselavslappnande men inte den hypnotiska efekten.

Denna är som meklonazepam fast mindre rusefekt och 50% av meklonazepamruset så kan man summera norflurazepam fast mer muskelavslappnande

Kan tyvärr inte läsa språket du använder som skriftspråk. Förstår Enstaka saker mm.

Finns bra kurser i att lära sig uttrycka sig med skrift💚. Lägg nån krona på det istället för att pajja de få du har kvar.

Med kärlek Och vänlig hälsning
GH
Citera
2017-03-03, 22:03
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Vad säger experterna, en vinare för en timme sen och nu 10 mg för att chilla ned/ sova-lugnt eller?

Varför?

Med vänlig hälsning,
GH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in