Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-02-28, 15:32
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Sant. Det är inte ovanligt att lägenhetsnumren är felregistrerade. När jag flyttade in i min förra lägenhet var min granne redan folkbokförd i den; han korrigerade felet sedan jag påtalat det för honom. Det gick alltså att tro utifrån folkbokföringen en kort period att jag var sambo med en man - så man ska inte ta för givet att så är fallet med Tino heller!

Och själv har jag varit "sambo" med ett par som var runt 30 år äldre än jag själv....
Citera
2017-02-28, 15:37
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Den politiska diskussionen får ni ta någon annanstans.

/Moderator
Citera
2017-03-01, 14:22
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportabort
Ja, det är viktigt, men det är inte det som är det viktigaste och dessutom är det inte så att han stammar eller är nervös, han har bara halvkonstig röst, inget han direkt kan göra nått åt. Det är som att säga att nån är en idiot för att han läspar.

Halvkonstig röst. För att vara invandrare från MENA (Kurd uppvuksen i Irak) så talar han galant svenska. Skulle alla från den regionen hålla sammma klass så vore invandringen inte ett ekonomiskt problem.
Citera
2017-03-01, 16:15
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37
Tråden är skvaller och du levererar verkligen skvaller, bra jobbat! ;-) Kan ju vara någon lägenhet han köpt tillsammans med någon annan i spekulationssyfte, är det inte nybyggt?

Ingen aning, det var 1-2 år sedan han ryktades vara tillsammans med Hanna Lindholm pga diverse bilder samt inlägg på twitter etc. Hon twittrar mig veterligen fortfarande en hel del om Tino men inte sett fler kärleksbilder?
Tino är sambo med Hanna, och jag gissar därför att den andra mannen hyr Tinos lägenhet i andra hand.

Kolla Hannas FB. Där finns bilder på de tu.
Citera
2017-03-01, 23:21
Medlem
ezequiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tino är sambo med Hanna, och jag gissar därför att den andra mannen hyr Tinos lägenhet i andra hand.

Ändå ligger hon runt kan jag bekräfta. Oklart om hon är otrogen eller om de har nån form av öppet förhållande. För hon verkar inte direkt försöka hålla det hemligt att hon knullar med andra.
Citera
2017-03-02, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ezequiel
Ändå ligger hon runt kan jag bekräfta. Oklart om hon är otrogen eller om de har nån form av öppet förhållande. För hon verkar inte direkt försöka hålla det hemligt att hon knullar med andra.

Hmmm, ingen här vet kanske med säkerhet om de verkligen är sambos nu, var det inte 2015 dessa söta twitter bilder av de båda publicerades?
Citera
2017-03-02, 18:31
Medlem
MKultra72s avatar
Bara för att det finns bilder på dem både betyder väl inte att de är sambos.. hon lägger upp bilder på insta och facebook, har aldrig sett dom pussas eller likn. De ser ut som vänner och hon verkar stolt när de väl möts och då kan hon lägga upp nån bild.. hon verkar leva själv, har en katt, mest den hon lägger upp bilder på.

Angående Tinos uttal / röst så tycker jag det är bra med tanke på ursprung samt att han väl säkert har lite av sitt amerikanska uttal kvar också.. de med amerikanskt uttal som pratar svenska, de låter alltid lite off..
Citera
2017-03-02, 20:09
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Följer du henne på snapchat så inser du att dina uppgifter inte stämmer.
Citera
2017-03-02, 20:15
Medlem
5549s avatar
Finns inte en chans att en kille av Tinos kaliber gängar sig med en 21-årig tjej av Hannas kaliber om det inte handlar om ett utbyte av pengar/kändisskap - sex. Men den här Hanna verkar ju vara "up and coming" på eget bevåg så jag ser inte riktigt vinningen för henne där.
Citera
2017-03-02, 22:54
Medlem
ezequiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Finns inte en chans att en kille av Tinos kaliber gängar sig med en 21-årig tjej av Hannas kaliber om det inte handlar om ett utbyte av pengar/kändisskap - sex. Men den här Hanna verkar ju vara "up and coming" på eget bevåg så jag ser inte riktigt vinningen för henne där.

Tror förklaringen helt enkelt är att hon är jävligt konstig. Sverigedemokrat men ändå dras hon till en dubbelt så gammal, tunnhårig och lönnfet turk med talfel. Tycker hon verkar lida av svåra bekräftelsebehov.
Citera
2017-03-03, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ezequiel
Tror förklaringen helt enkelt är att hon är jävligt konstig. Sverigedemokrat men ändå dras hon till en dubbelt så gammal, tunnhårig och lönnfet turk med talfel. Tycker hon verkar lida av svåra bekräftelsebehov.

Att relativt unga kvinnor har ihop det med något äldre män, tror jag är något symptomatiskt för den invandringskritiska/sverigedemokratiska rörelsen, snarare än en egenhet specifik för fröken Lindholm.

Exempelvis är Jimmie Åkessons fru Louise Erixon cirka 10 år yngre än han själv, Mattias Karlssons fru Louise Thorn 15 år yngre, och Henrik Vinges flickvän Linnea Cortés cirka åtta år yngre.

Med det i bakhuvudet är Lindholms (förmenta, för inget är bekräftat, men det är någorlunda sannolikt) relationer med Sanandaji ingenting utöver det vanliga. Åkesson, Vinge och Karlsson är förvisso snyggare, men utseende behöver inte nödvändigtvis vara en så viktig faktor i sådana här sammanhang.

Skall man förklara själva fenomenet ser jag två sätt att göra det, varav det ena är neutralt och det andra vagt nedsättande:

1. Yngre kvinnor som är SD föredrar i högre grad än andra äldre män som är mognare och mer vuxna.

2. Yngre kvinnor som är SD imponeras i högre grad än andra av prestige/pengar/makt/whatever.

Jag är inte säker på vilken som är sannolikast. Det kan också givetvis vara en blandning.
Senast redigerad av Awesomeclaw 2017-03-03 kl. 17:26.
Citera
2017-03-05, 23:25
Medlem
ezequiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awesomeclaw
Att relativt unga kvinnor har ihop det med något äldre män, tror jag är något symptomatiskt för den invandringskritiska/sverigedemokratiska rörelsen, snarare än en egenhet specifik för fröken Lindholm.

Exempelvis är Jimmie Åkessons fru Louise Erixon cirka 10 år yngre än han själv, Mattias Karlssons fru Louise Thorn 15 år yngre, och Henrik Vinges flickvän Linnea Cortés cirka åtta år yngre.

Med det i bakhuvudet är Lindholms (förmenta, för inget är bekräftat, men det är någorlunda sannolikt) relationer med Sanandaji ingenting utöver det vanliga. Åkesson, Vinge och Karlsson är förvisso snyggare, men utseende behöver inte nödvändigtvis vara en så viktig faktor i sådana här sammanhang.

Skall man förklara själva fenomenet ser jag två sätt att göra det, varav det ena är neutralt och det andra vagt nedsättande:

1. Yngre kvinnor som är SD föredrar i högre grad än andra äldre män som är mognare och mer vuxna.

2. Yngre kvinnor som är SD imponeras i högre grad än andra av prestige/pengar/makt/whatever.

Jag är inte säker på vilken som är sannolikast. Det kan också givetvis vara en blandning.

Nu rör jag mig inte i SD-kretsar, men av vad jag har kunnat notera bland kvinnor i SD så är de ofta en väldigt speciell typ av kvinnor. Vilket inte är så konstigt, för "vanliga" kvinnor har för det första sällan kontroversiella åsikter, och om de skulle ha de så står de sällan för det offentligt. SD-kvinnor brukar enligt mig sällan ha attraktiva drag, även om jag sympatiserar med partiet i stort.

Sen är det rimligtvis väldigt hög konkurrens om kvinnorna bland männen i partiet. Finns ett mycket högt överskott av män där, och bland de få kvinnor som finns är många i äldre åldrar. Det bidrar kanske till att de yngre hamnar hos de med mer makt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in