2015-11-14, 20:14
Medlem
fingrars avatar
Nationalekonom och invandrarkritisk debattör
Citera
2015-11-14, 20:52
Medlem
Jackschnuss avatar
Kan inte tala svenska
Citera
2015-11-14, 21:45
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackschnus
Kan inte tala svenska

Pratar bra svenska från vad jag har hört..
Citera
2015-11-14, 21:54
Medlem
Han verkar kunna sina siffror!
Citera
2015-11-14, 23:06
Moderator
Carlboms avatar
Jag har länge imponerats av Tinos siffror och texter. Snubben kan sina grejer helt klart. Dock blev jag lite besviken när jag för första gången igår såg honom i en video. Han låter nästan lite retard när han pratar. Vet att han inte är det, men ändå. Som en halv-downie typ.
Citera
2015-11-15, 07:48
Medlem
sportaborts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag har länge imponerats av Tinos siffror och texter. Snubben kan sina grejer helt klart. Dock blev jag lite besviken när jag för första gången igår såg honom i en video. Han låter nästan lite retard när han pratar. Vet att han inte är det, men ändå. Som en halv-downie typ.
Och vad har det med saken att göra? Det är väl innehållet i det han säger som spelar roll och inte hur han låter?
Citera
2015-11-15, 14:26
Medlem
flugzvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportabort
Och vad har det med saken att göra? Det är väl innehållet i det han säger som spelar roll och inte hur han låter?
Vilken värld lever du i? Om en människa deltar i tv-debatter etc. är det tokviktigt att kunna framföra budskapet på ett snyggt sätt.
Citera
2015-11-15, 20:26
Han verkar läspa lite när han pratar. Med tanke på hur frispråkig han är i invandringsdebatten verkar det inte som han har några direkta lik i garderoben. Jag tänker mig att hyenor till journalister letar med ljus och lykta efter skit på honom. Eftersom de än så länge inte har hittat nåt tror jag inte vi kan förvänta oss att han kommer vara inblandade i någon kändis-skandal i stil med knark och sexfest-rubriker.
Citera
2015-11-16, 19:41
Medlem
sportaborts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugzvamp
Vilken värld lever du i? Om en människa deltar i tv-debatter etc. är det tokviktigt att kunna framföra budskapet på ett snyggt sätt.
Ja, det är viktigt, men det är inte det som är det viktigaste och dessutom är det inte så att han stammar eller är nervös, han har bara halvkonstig röst, inget han direkt kan göra nått åt. Det är som att säga att nån är en idiot för att han läspar.
Citera
2015-11-17, 00:18
Medlem
Nedomanskys avatar
Killen har huvudet på skaft o står alltid oemotsagd,det borgar för att hans siffror är rätt ända ner till sista kronan...
Citera
2015-11-18, 15:12
Medlem
jack.danielss avatar
Läste precis hans blogg, ganska explosivt innehåll om någon tar det på allvar! Hur ses Tino bland "etablissemanget"? Är det foliehattsvarning på honom?
Citera
2015-11-18, 15:21
Medlem
Detta ska man kanske inte säga men iaf .
Under ett föredrag med Tino Sanandaji så var det en kvinna bakom mig som sa "Tino är fan bäst"
Mannen som satt bredvid sa då följande "Jo han är väl insatt i det han pratar om"

Sen vet jag att han gillar att ha huvudet lite smått lutande åt höger(bara googla pics)

Jag misstänker att han röstar blankt. Detta är dock obekräftade uppgifter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in