Citat:
Ursprungligen postat av
Redlinez
Vart har dessa Buprenotex tagit vägen då? Dom där små subben. Jävlar va dom kickade enbart via nasalt haha
Inte en susning, tyckte mig minnas att jag såg dom antingen under parallel importerade eller avregistrerade läkemedel på fass men efter ha snabbt kikat efter så verkar jag inte hitta något längre.
Provade enbart Buprenotex 8mg max 10 gånger och det var när jag var aktiv på horset så fick det inte via programmet direkt.
Tyckte aldrig det var något direkt fel på dom. Att man föredrar Subutex och så vidare tror jag är väldigt mycket psykologiskt för dom flesta av oss. Eller så hittade dom den perfekta uppsättningen och sammansättningen av bindemedel som skjutsar ut Buprenorfinet perfekt ratio i kroppen... vem vet.
Har fått actavis nu 2 dagar i rad och jag SVÄR att jag tycker att dom slutar fungera snabbare än Blue Fish som jag annars brukar få. Dessutom har dom en adderat konstig sur smak och tar EVIGHETER att smälta under tungan. Medans blue fish smälter på 1/3 av den tiden och fungerar mycket bättre för mig.
Har iaf sagt till ett par skötare på programmet att jag inte föredrar Actavis, men ändå envisas dom med att ge mig den. Visst dom kanske inte har någon annan i 8mg i lager då det är inte supermånga som har Buprenorfin utan merparten i min regions LARO program står på Suboxone eller Metadon.