2017-03-03, 11:41
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jag har 0 walkouts sen september... Fått typ 5 IF och en OTW så ändå bästa året för mig på FUT någonsin. Ramos workrates är ju high/medium, det går bort direkt för mig.

När ska man sälja sina Serie A-spelare? Har inte så många tyvärr men men.

Sjukt ändå..man ser vissa youtubers har walkouts ständigt...han där jäveln capguntom irr va han heter han måste ju öppna 1000 paket dagligen me den jävla utdelningen han har i alla fifa. så sitter han där o gapar o e lika förvånad o chockad varje gång han får en bra spelare. Tycker High Medium funkar på fifa 17 iaf i bailys fall tycker han löser det bra så jag litar på ramos. Är väl bra läge o sälja serie a spelare just nu kan jag tänka mig.
Citera
2017-03-03, 11:52
Medlem
Var det Kane som vann skytteligan i PL ifjol? Tittar man på de liga-Sbc som kommit är det väl skytteligsvinnsena som släppts och de korten ligger 2 snäpp högre än det vanliga guldkortet. Så om Kane kommer i Sbc lär det vara ett 87 kort med andra ord!
Citera
2017-03-03, 12:31
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Sjukt ändå..man ser vissa youtubers har walkouts ständigt...han där jäveln capguntom irr va han heter han måste ju öppna 1000 paket dagligen me den jävla utdelningen han har i alla fifa. så sitter han där o gapar o e lika förvånad o chockad varje gång han får en bra spelare. Tycker High Medium funkar på fifa 17 iaf i bailys fall tycker han löser det bra så jag litar på ramos. Är väl bra läge o sälja serie a spelare just nu kan jag tänka mig.
Det är ju ett jävla spel för gallerian. Gissar på att ett par är sponsrade och då är det ju ett löst problem.
Citera
2017-03-03, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Det är ju ett jävla spel för gallerian. Gissar på att ett par är sponsrade och då är det ju ett löst problem.

Hahah "sponsrade", har inte capguntom en coinsponsor? Menar du att EA skulle sponsra youtubers med bättre chans på bättre spelare i packs? Aja iaf om dom skulle sponsra någon så skulle det inte va capguntom...
Citera
2017-03-03, 13:05
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Tja,

Några som fått ihop ett schysst lag för denna helgs WL?
Fick själv senaste in-form på Keita från RB Leipzig igår.

Någon som testat honom?
Funderar på att använda honom i detta lag:

https://www.futbin.com/17/squad/2154297

Ser schysst ut, men har tidigare spelat Thiago eller André Hahn som CM och jag hatar förändraringar

Har testat 85-rated Forsberg både som CAM & CM men det har inte funkat, konstigt nog med tanke på hans stats.

Trevlig helg

Tänkte testa lån Petit+Ferdinand från SBCs till denna WL så har skrapat ihop det här laget: http://i.imgur.com/JTS4h4f.png

Roligt lag det lilla jag hunnit spela under veckan. Köpte Hagi imorse så inte hunnit testa honom än men är han lik sig från förra FUT är jag nöjd.
Citera
2017-03-03, 13:17
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarlbroMan
Var det Kane som vann skytteligan i PL ifjol? Tittar man på de liga-Sbc som kommit är det väl skytteligsvinnsena som släppts och de korten ligger 2 snäpp högre än det vanliga guldkortet. Så om Kane kommer i Sbc lär det vara ett 87 kort med andra ord!

Ja, Kane vann skytteligan i fjol med 25 baljor. Skuggad av Vardy och Aguero på 24.

http://www.transfermarkt.co.uk/premier-league/torschuetzenliste/wettbewerb/GB1/saison_id/2015

EA har inte sagt något officiellt vad jag vet om vem som blir League SBC belöning, men hittills har det varit skytteligaledaren. Om den spelaren lämnat ligan har de tagit spelaren som kom tvåa. Jag har inte gjort 100% research men har bekräftat att teorin stämmer på dem jag kollat. Higuain, Lacazette (hade blivit Z om han inte lämnat PSG), De Jong, Perbet, Giovinco, Utaka vann alla sina respektive skytteligor. Utaka kom lika men...

Vad gäller SBC Kanes overall är det klurigt att gissa.

Higuain NIF 88/89 - SBC 91
De Jong NIF 79 - SBC 84
Gignac NIF 82 - SBC 86
Giovinco NIF 83 - SBC 86
Lacazette NIF 85 - SBC 87

Ska man utgå från att EA väljer en förutbestämd overall-trappa för att ge boosts borde SBC Kane få 87 i overall, som Lacazette. Men det är väldigt svårt att gissa då det finns så många versioner av Kane ute, han har fått en upgrade, SBC Kane släpps mot slutet av säsongen istället för i början.

Om EA skulle släppa SBC Kane med 87 i overall i början på maj vore det ett så enormt antiklimax att det inte finns. Snacka om att INTE spara det bästa till sist, vilket man som nöjesleverantör vill göra.

Kanske frångår de sitt tidigare mönster och kör på SBC Aguero med 92-93 i overall? Det vore ju ett verkligt attraktivt kort, till skillnad från Kane.
Citera
2017-03-03, 14:34
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Konstigt att weekend league går åt helvete när vi är på sida 911

#konspiration
Citera
2017-03-03, 14:49
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Hahah "sponsrade", har inte capguntom en coinsponsor? Menar du att EA skulle sponsra youtubers med bättre chans på bättre spelare i packs? Aja iaf om dom skulle sponsra någon så skulle det inte va capguntom...
Jag menar att det förmodligen finns youtubers som är sponsrade av diverse sidor med FP. Har du några hundratusen FP att använda är ju sannolikheten att få någonting bra rätt mycker större än för småpotatisen i den här tråden.

Sen verkar det vara rätt populärt generellt att titta på idioter som öppnar paket, så mycket av inkomsten lär gå till just det.
Citera
2017-03-03, 14:50
Medlem
Några investeringar på gång?
Själv köpte jag 5sty otw malli för 29k
Han möter sitt gamla lag på lördag så hoppas han gör något vettigt
Citera
2017-03-03, 15:04
Medlem
Brukar man kunna använda inlånade spelare i WL-kvalet? Om det är några kriterier som skall uppfyllas tänkte jag?
Citera
2017-03-03, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptengron
Några investeringar på gång?
Själv köpte jag 5sty otw malli för 29k
Han möter sitt gamla lag på lördag så hoppas han gör något vettigt

Köp lite SIF Bentaleb..bra investering...sålt 5-6st för 18-19k
Citera
2017-03-03, 16:18
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Köp lite SIF Bentaleb..bra investering...sålt 5-6st för 18-19k
Åh fan. Hur många har du köpt? Fick han i paket. Sparat till priset ökar men funderat pp att investera i också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in