2017-03-25, 15:36
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Roterar 2 lag i wl just nu , det ena laget har jag Smalling Manolas Shaw Peres i backlinjen dem e solida jag släpper inte för mkt onödiga mål. Det andra laget mitt BBVA lag rent anfallsmässigt fungerar det fint det flyter på men backlinjen är fullkomligt katastrofal, man släpper in mål som inte finns, gillar ramos och Alonso osv men inser att backlinjen som helhet fungerar inte .

Här e laget https://www.futbin.com/17/squad/2645974

Vilka ska man ta in istället? behöver spelare som håller sina positioner.
Citera
2017-03-25, 15:39
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Lirar Pjanic och Naingfolan som R/LCM. Vilken spelare rekommenderas som CDM i Seria A? Lirar Medel idag men han är oduglig.
Skulle säga De Rossi, du behöver en defensiv i det mittfältet
Citat:
Ursprungligen postat av AstonBentley
IF Parolo
Med H/M?
Citera
2017-03-25, 15:41
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Roterar 2 lag i wl just nu , det ena laget har jag Smalling Manolas Shaw Peres i backlinjen dem e solida jag släpper inte för mkt onödiga mål. Det andra laget mitt BBVA lag rent anfallsmässigt fungerar det fint det flyter på men backlinjen är fullkomligt katastrofal, man släpper in mål som inte finns, gillar ramos och Alonso osv men inser att backlinjen som helhet fungerar inte .

Här e laget https://www.futbin.com/17/squad/2645974

Vilka ska man ta in istället? behöver spelare som håller sina positioner.
Jaume Costa IF är bästa LB jag provat. Hade valt Pepe före Ramos på grund av workrates. Godins olika specialkort ser ju grymma ut med om man har pengar till det.
Personligen skulle mitt största problem med det laget vara Iborra som CDM.. Hade valt en lite snabbare, mer defensiv CDM. Använder nu SIF Casemiro och han är klockren, även IF N'zonzi är grym.
I och för sig har båda dom också M/M, men lite snabbare gör mycket, Iborra var väl slö för mig. Hade haft någon mer defensiv CM också istället för Iniesta
Citera
2017-03-25, 15:46
Medlem
eshkoshkas avatar
Enligt tråden är ju Bailly väldigt populär och hur kommer det sig? H/M på en mittback är ju skrämmande.

Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Asamoah! Sjukt bra. Fin Box till Box dessutom.
Citat:
Ursprungligen postat av AstonBentley
IF Parolo
Tack för tipsen!
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Skulle säga De Rossi, du behöver en defensiv i det mittfältet
Jo, det lutar nog åt De Rossi.
Senast redigerad av eshkoshka 2017-03-25 kl. 15:50.
Citera
2017-03-25, 15:52
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Enligt tråden är ju Bailly väldigt populär och hur kommer det sig? H/M på en mittback är ju skrämmande.

Tack för tipsen!

Har prövat alla dessa 3 du fått tipsat om, men asamoah är djur på mitten, skön vänster fot med. Kostar ingenting heller.
Citera
2017-03-25, 16:00
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Jaume Costa IF är bästa LB jag provat. Hade valt Pepe före Ramos på grund av workrates. Godins olika specialkort ser ju grymma ut med om man har pengar till det.
Personligen skulle mitt största problem med det laget vara Iborra som CDM.. Hade valt en lite snabbare, mer defensiv CDM. Använder nu SIF Casemiro och han är klockren, även IF N'zonzi är grym.
I och för sig har båda dom också M/M, men lite snabbare gör mycket, Iborra var väl slö för mig. Hade haft någon mer defensiv CM också istället för Iniesta

Sant faktiskt iborra är något för långsam...Jaume Costa ser faktist riktigt intressant ut jag hade ingen koll på honom så ska testa att köpa in honom och även Casemiro, kan absolut tänka mig offra iniesta för någon mer box till box spelare frågan är bara vem? några förslag ? kan tänka mig hybrida runt lite , pepe är välkommen kan offra ramos också om det krävs.
Citera
2017-03-25, 16:07
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Sant faktiskt iborra är något för långsam...Jaume Costa ser faktist riktigt intressant ut jag hade ingen koll på honom så ska testa att köpa in honom och även Casemiro, kan absolut tänka mig offra iniesta för någon mer box till box spelare frågan är bara vem? några förslag ? kan tänka mig hybrida runt lite , pepe är välkommen kan offra ramos också om det krävs.
Jaume Costa är sanslöst bra! Hade Casemiros IF innan jag köpte SIF, även det grymt om man inte har pengarna. Vill du kan du ju sätta upp Iniesta som CAM och skicka Ben Yedder men som CM kan jag föreslå IF Kovacic, han är bra framåt och helt okej bakåt
Billigare alternativ är Koke, Turan, Andre Gomes.

Vet inte vad du tycker om Carvajal men IF Montoya är grym!
Senast redigerad av NilssooonS 2017-03-25 kl. 16:10.
Citera
2017-03-25, 16:27
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Jaume Costa är sanslöst bra! Hade Casemiros IF innan jag köpte SIF, även det grymt om man inte har pengarna. Vill du kan du ju sätta upp Iniesta som CAM och skicka Ben Yedder men som CM kan jag föreslå IF Kovacic, han är bra framåt och helt okej bakåt
Billigare alternativ är Koke, Turan, Andre Gomes.

Vet inte vad du tycker om Carvajal men IF Montoya är grym!

Grymt jag testar kovacic ..tack för tipsen her nilsson
Citera
2017-03-25, 16:37
Medlem
sonofnatures avatar
Vann 3 matcher i fut draft .
Fick 2 paket.
Bästa spelare va inte ens värd 650 coins.
Kostade 15000 å gå med 🙁
Citera
2017-03-25, 16:40
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:

Tack för tipsen!

Bailly e ju såpass snabb att han springer å pressar fram å även springer snabbt tillbaka å tar din anfallare !
Så klart en bra spelare
Citera
2017-03-25, 18:42
Medlem
Vet någon hur man gör "special" hörnor. Har mött vissa som gör det och precis innan de ska lägga hörnan så blir skärmen svart i cirka en sekund och sen står alla spelare skit konstigt inne i straffområdet. Har försökt googla men hittar inget, nån som vet hur man gör?
Citera
2017-03-25, 18:45
Medlem
Istok91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Vann 3 matcher i fut draft .
Fick 2 paket.
Bästa spelare va inte ens värd 650 coins.
Kostade 15000 å gå med 🙁
Draft är otroligt kul men man får skit i belöning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in