Citat:
Ursprungligen postat av
ItsmeGlenn
Granen! need ur help
får det inte o funka med 4321 formationen defensivt den formationen e körd för mig, det är 4-1-2-1-2(2) som gäller om jag ska plocka 3or...så frågan är om man man få in Auba , nainggolan Pogba, Martial och nu även ramos i en elva? kan ta om någon ej får full kem.
Fick inte ihop det riktigt... Svårt med full kemi på flera spelare med den formationen. Själv hade jag kört typ samma lag som jag länkade till dig häromdan men bytt formation in-game. Var lite emot det själv i början, segt hålla på att byta formation, platser på spelarna och om man vill ha player instructions på spelarna. Men när man gjort det några ggr tar det inte mer än 15-20 sek vid matchstart. Gör det själv med båda mina lag, hade klart varit skönt att slippa men får inte laget jag vill ha med full kemi. Så får leva med det
https://www.futbin.com/17/squad/2108173
Jämfört med det gamla laget jag länka så bytte jag Varane mot Ramos. Då måste du även byta vänsterbacken Tremoulinas mot en stark länk till Ramos. Valde Jaume Costa här, men funkar med lite olika alternativ. Marcelo, Jordi Alba, MOTM Escudero, Gaya mfl.
Såg att du skrev tidigare hur skillnaden var mellan Barzagli och Ramos. Den är STOR skulle jag säga. Köpte precis in Ramos till mitt fitness-lag och han är sjukt stabil. Snabb, stark, riktigt bra defensiv men även bra passningsfot för att vara en mittback.