Citat:
Ursprungligen postat av
GrindItUp
Som jag förutspådde. Försenat tills "imorgon".
Jag visste det i natt när de stängde ner klienten. Stod då att de skulle öppna nu under eftermiddan, men fattade redan då att det kommer försenas minst en dag. Imorgon får vi säkert höra att det kommer dröja till fredag.
Typiskt svenska spel. Ingen är förvånad.