2017-03-02, 08:51
  #2365
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Tveksamt, jag tippar på nej.

Nä, hoppades mer än jag trodde. Hade tur och somnade tidigt iaf.
Men jag tänker inte lita på att de kommer igång under dagen heller.
Citera
2017-03-02, 11:57
  #2366
Medlem
Harrfenas avatar
Dom kan väl ha lite humor iaf, Odds på när klienten är igång Tex.
Citera
2017-03-02, 12:48
  #2367
Medlem
trattfans avatar
Siten uppe.
Hur lyckades de producera en sämre klient än den man hade tidigare? Seriöst asså detta är det värsta jag har varit med om.
Citera
2017-03-02, 13:55
  #2368
Medlem
Det verkar som att många inte är så värst nöjda med den nya klienten, men jag avvaktar och tror det blir bra

För övrigt så ser man en "bad beat jackpott" direkt när man öppnar klienten (där svs lägger in reklam om olika turrar och annat) men den försvinner efter typ 1 sek. Tveksamt om det verkligen finns någon sådan eftersom Lotteriinspektionen inte skulle vara så glada över det
Citera
2017-03-02, 13:56
  #2369
Medlem
Ferry31s avatar
Hur kan det fortfarande inte finnas möjlighet att ladda upp en egen avatar? eller missar jag något?
Citera
2017-03-02, 14:02
  #2370
Medlem
Inga pauser? Inte så viktigt, men finns ingen funktion för att stänga av ljudet? Fliken lägger sig inte överst etc etc. Designen är förvirrande och på något sätt väldigt konstig, blir halvt stressad, men det kanske tar sin tid att vänja sig vid. I vilket fall, ett stort minus. Dock så är klienten på mobilen bra, iafl bättre än Stars:s.

Edit: Såg att man måste starta om klienten innan inställningarna börjar gälla, tur att man inte skällde ut kundtjänsten.
__________________
Senast redigerad av Stockholm- 2017-03-02 kl. 14:11.
Citera
2017-03-02, 14:29
  #2371
Medlem
bestammer-senares avatar
Har någon hittat inställningarna för minibord? Det blir så smått om man kör små fönster... detta var verkligen ingen höjdare.
Citera
2017-03-02, 14:30
  #2372
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Går inte ens att använda chatten? Och sen har hittar jag inte vart man ändrar sitt plats heller
Citera
2017-03-02, 14:49
  #2373
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Enda positiva jag sett hittills är att man kunde ha uppe 12+ bord samtidigt. Fast det skiter ju sig när bordet inte poppar upp när det är ens tur...

Edit: Hittade nu så att borden ploppar upp när man ska agera
__________________
Senast redigerad av 15cmSLAK30cmRAK 2017-03-02 kl. 15:37.
Citera
2017-03-02, 15:22
  #2374
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15cmSLAK30cmRAK
Går inte ens att använda chatten? Och sen har hittar jag inte vart man ändrar sitt plats heller

Till höger om bordet gör du det. En symbol som ser ut som ett bord.

Men jag gillat INTE detta, ser barnsligt ut och rycker, och
vad är det med chatten? Bara ett jävli blister av ifo som
inte går att stänga ner..... Kräääks.

Ska prova ett bord till, sen lägger jag ner SVS, en klar försämring.
__________________
Senast redigerad av Harrfena 2017-03-02 kl. 15:25.
Citera
2017-03-02, 15:28
  #2375
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholm-
Inga pauser? Inte så viktigt, men finns ingen funktion för att stänga av ljudet? Fliken lägger sig inte överst etc etc. Designen är förvirrande och på något sätt väldigt konstig, blir halvt stressad, men det kanske tar sin tid att vänja sig vid. I vilket fall, ett stort minus. Dock så är klienten på mobilen bra, iafl bättre än Stars:s.

Edit: Såg att man måste starta om klienten innan inställningarna börjar gälla, tur att man inte skällde ut kundtjänsten.

Klienten till mobilen får jag ner, men den går inte att starta.
Ljudet ligger bakom inställningar.

Det fetade håller jag med om helt. Vilket bottennapp.
Citera
2017-03-02, 15:31
  #2376
Medlem
Men Vilken Jävla Skit!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in