Citat:
Ursprungligen postat av
15cmSLAK30cmRAK
Går inte ens att använda chatten? Och sen har hittar jag inte vart man ändrar sitt plats heller
Till höger om bordet gör du det. En symbol som ser ut som ett bord.
Men jag gillat INTE detta, ser barnsligt ut och rycker, och
vad är det med chatten? Bara ett jävli blister av ifo som
inte går att stänga ner..... Kräääks.
Ska prova ett bord till, sen lägger jag ner SVS, en klar försämring.