2017-03-01, 15:24
  #2353
Medlem
Sueonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrindItUp
"Asbra", verkligen?

Jag gillar den

Tror inte den nya kommer vara bättre direkt.
Citera
2017-03-01, 15:26
  #2354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sueonia
Jag gillar den

Tror inte den nya kommer vara bättre direkt.

Nä den nya kommer nog vara lika dålig, men med högre rake.
Citera
2017-03-01, 16:01
  #2355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrindItUp
Jaha, när öppnar portarna igen? Mupparna på SvS kommer säkert dra ut på det en dag eller två.

Som jag förutspådde. Försenat tills "imorgon".
Citera
2017-03-01, 17:00
  #2356
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrindItUp
Som jag förutspådde. Försenat tills "imorgon".

Jag visste det i natt när de stängde ner klienten. Stod då att de skulle öppna nu under eftermiddan, men fattade redan då att det kommer försenas minst en dag. Imorgon får vi säkert höra att det kommer dröja till fredag.

Typiskt svenska spel. Ingen är förvånad.
Citera
2017-03-01, 17:52
  #2357
Medlem
någon bild på hur klienten kommer se ut? Gillade den gamla faktiskt
Citera
2017-03-01, 18:15
  #2358
Medlem
l150s avatar
Men hur jävla svårt kan det vara att ha allting färdigt innan lansering?
Var faktiskt riktigt taggad för att spela idag då det säkert hade varit bra trafik.
Citera
2017-03-01, 18:16
  #2359
Medlem
l150s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
någon bild på hur klienten kommer se ut? Gillade den gamla faktiskt

https://www.svenskaspel.se/poker?flik=ny-plattform
Citera
2017-03-01, 18:18
  #2360
Medlem
_killahs avatar
Fan bitter jag blir, hade laddat upp för att lira idag. Var riktigt sugen på att inviga den nya.

Jaja, får hoppas det blir imorgon då, i helgen är man så klart upptagen.
Citera
2017-03-01, 19:20
  #2361
Medlem
disaster!
Citera
2017-03-01, 19:24
  #2362
Medlem
Harrfenas avatar
Rätt så besviken faktiskt.
Finns det chans att dom kör igång redan i natt tro?
Citera
2017-03-01, 19:45
  #2363
Medlem
Men ibland kan man ju ändra skins. Hoppas det går. Annars får man väl börja lira på Everest igen.
Citera
2017-03-01, 22:34
  #2364
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrfena
Rätt så besviken faktiskt.
Finns det chans att dom kör igång redan i natt tro?

Tveksamt, jag tippar på nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in