2017-02-28, 23:01
Medlem
JanBertilssons avatar
Tack för alla svar/råd angående nedtrappning....
Citera
2017-03-01, 00:43
Medlem
Tolleboys avatar
Liksom många andra här känner jag stickningar/kliande i fingrarna nu dag 1. Tar ej benso ofta, så ingen form av AT.

Detta verkar ju potentiellt farligt, vill inte få någon stephen hawking grej om 5 år för att jag skulle envisas med en RC.

Vad säger ni andra?
Citera
2017-03-01, 01:02
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolleboy
Liksom många andra här känner jag stickningar/kliande i fingrarna nu dag 1. Tar ej benso ofta, så ingen form av AT.

Detta verkar ju potentiellt farligt, vill inte få någon stephen hawking grej om 5 år för att jag skulle envisas med en RC.

Vad säger ni andra?

Omöjligt att veta men överlag så kan tycker jag att man kan få sticklingar av vissa läkemedel. Tex om jag ätit smärtstillande några dagar. Du har inte ändrat på nåt annat? Ny mus eller nåt annat som gör att du ändrat rörelsesätt? Hur stor dos tog du?

Kan vara allt ifrån diabetes till stroke om man googlar.

Jag hade ätit dem några dagar till och om stickningarna fortsätter så sluta äta dem. Då vet du...
Citera
2017-03-01, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Så kände jag med efter att ha intagit 25 st och inte fått någon som helst effekt överhuvudtaget.
Men har inte provat Askens ännu, eller tt/ts nya 10mg:are, så jag vet inte riktigt. Kommer nog prova här i dagarna och återkommer med min åsikt.
Nu hänger jag inte med, du har fått stickningar, men du har inte provat askens och inte heller TT? Vilka är det du provat? Eftersom du skriver att du fått stickningar av askens och TT. Så vilken shop har du egentligen provat och fått stickningar av?
Citera
2017-03-01, 08:20
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Nu hänger jag inte med, du har fått stickningar, men du har inte provat askens och inte heller TT? Vilka är det du provat? Eftersom du skriver att du fått stickningar av askens och TT. Så vilken shop har du egentligen provat och fått stickningar av?

Ger mig ut på djupt vatten här men TT:s förra kanske?

Med vänlig hälsning,
GH
Citera
2017-03-01, 08:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GreenHenki

Med vänlig hälsning,
GH

(FB) N-Desalkylflurazepam (also known as Norflurazepam)

Det är inte från shop till shop.
Det är produkten i sig.
Citera
2017-03-01, 09:25
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenHenki

Med vänlig hälsning,
GH
Kan lika väl vara askens.
Citera
2017-03-01, 10:14
Medlem
Bronixs avatar
jag va helt benzad av förra asken 50 pack nu typ värdelöst dom smakar ju mint men vette fan asken varför slår dom inte ?
Citera
2017-03-01, 10:24
Medlem
En liten fråga, väntar på ett 50 pack, har ganska hög tolerans sen tidigare, vad ska man ta för dos till att börja med för att inte riskera att bli helt bäng, 8 mg?

Är det som med andra benzos bäst att ta den under tungan eller?
Citera
2017-03-01, 10:31
Medlem
Bronixs avatar
jag tog nyss 4 mg askens + en heineken och ska rulla en joint. E ledig hade skippat jointen om jag skulle jobba men biran gör så att den känns någorlunda typ så. Känner mig lite hasslad av askens 50p dom e inte lika potenta som förra veckan typ så känner jag
Citera
2017-03-01, 10:37
Bannlyst
Tycker dessa är mer eller mindre värdelösa helt! I början så visst, men högre mg så!
Citera
2017-03-01, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
(FB) N-Desalkylflurazepam (also known as Norflurazepam)

Det är inte från shop till shop.
Det är produkten i sig.
Exakt, make no sense....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in