Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-02-28, 21:13
Medlem
staticages avatar
Jag hade velat ha Fransk polis vid såna här mångkulturella incidenter.
Ett badhus stängt på grund av dessa babbar,fy fan vad vek svensk polis och rättsväsende är.
Kommer bli dödspatruller inom snar framtid om man inte städar upp sån här skit.
Citera
2017-02-28, 21:16
Medlem
SvartEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Men om du besöker en "svensk" simhall så ser du snabbt att det inte är speciellt många svenskar kvar där längre. Det handlar inte om huruvida vi skall "ge upp" detta eller inte, det handlar om att frågan redan är överspelad.

Fan. Är det så illa idag ?!

Jag är gammal dykare/simmare så jag har tränat i simhall 3 kvällar i veckan i mååååånga år så det är många tusen besök....och jag har aldrig hört eller sett något förr när jag var aktiv, av sånt som av det man hör om idag...

Det är för dj...igt ! på ren Svenska.
Citera
2017-02-28, 21:22
Medlem
Somsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartEk

Jag är gammal dykare/simmare så jag har tränat i simhall 3 kvällar i veckan i mååååånga år så det är många tusen besök....och jag har aldrig hört eller sett något förr när jag var aktiv, av sånt som av det man hör om idag...

Det här är bara början dessvärre.

Att de ens nämner detta i media är ett mirakel, tänk om nått allternativt media går ut med att de är av afrikanskt ursprung, då måste ju artiklarna bort kvickt.
Citera
2017-02-28, 21:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryggtochbra
Rekommenderar den här rapporten från polisen, som främst rör 2015, eftersom den släpptes 2016. I den skriver man i så mycket klarspråk man kan begära vad det handlar om för personer. T.ex.:

På sidan 11 skriver man om sexuella ofredanden som sker av grupper av män på evenemangsområden, de identifierade gärningsmännen är medborgare i Afghanistan, Eritrea och Somalia. På sidan 11-12 står det om övergrepp som sker på gata, väg och i park. Endast 17 misstänkta gärningsmän har kunnat identifieras och av dessa var fyra svenska medborgare och resten utländska medborgare. Ytterligare 17 har blivit gripna men ej kunnat identifieras (antyder att de ej är svenska medborgare). Så av 34 gärningsmän har endast fyra svenskt medborgarskap. På sidan 15 framkommer att 80% av de identifierade gärningsmännen vid sexuella övergrepp på badhus under 2015 hade utländsk härkomst. De flesta saknade svenskt personnummer och tillhörde grupper av asylsökande pojkar.

https://polisen.se/Global/www%20och%20Intrapolis/%C3%96vriga%20rapporter/Lagesbild%20over%20sexuella%20ofredanden.pdf

Jättekonstigt att media inte skrivit mer om den här rapporten...

Jo det är konstigt. Skulle man nu göra det skulle man ju kunna identifiera grundproblemet. Men vi vet alla att så här har det alltid varit i Sverige så finns väl ingen mening med det. Vi minns alla dessa moppegäng som drog runt på 80- och 90-talen och skapade kaos överallt. De var som vi minns tom värre än dagens ungdomar. För att inte tala om de än tidigare raggargängen som man bara hört skräckhistorier om. Så detta är liksom inget nytt alls...
Citera
2017-02-28, 21:26
Medlem
Då skulle du lyssnat på Brå som var med i Aktuellt precis nu och dom sa att dom får inte kommentera statistiken när det gäller brottsligheten bland invandrare du hör ju
Citat:
Ursprungligen postat av Somson
Det här är bara början dessvärre.

Att de ens nämner detta i media är ett mirakel, tänk om nått allternativt media går ut med att de är av afrikanskt ursprung, då måste ju artiklarna bort kvickt.
Citera
2017-02-28, 21:29
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somson
Hjälper föga då det inte är första gången föräldrarna kontaktats, verkar skita i va ungarna gör.

Ungdomsgänget behöver splittras enda som hjälper, placering i annan ort och andra vuxna.

Med ett bilbatteri, startkablar, handuk och en hink vatten kan man få pli på dem på några timmar.
Citera
2017-02-28, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Jag vet inte om man ska skratta eller gråta när man läser medias rubrik:

Det här krävde ordningsvakter och fyra polispatruller. En "17-åring" greps för våld mot tjänsteman!

Ungdomsstök?! Den korrekta benämningen är snarare våldsamt upplopp. Men ok, tack vare att media benämner det som "ungdomsstök" så vet vi i alla fall med 100% säkerhet att det är berikare som flytt för sina liv och nu ödmjukt och tacksamt bara vill ha trygghet i Sverige.

Personalen kände sig tvingade att låsa in sig, 20st kaospraktikanter härjar fritt, övriga gäster lämnar, våld mot tjänsteman- kallas "stök"

När det blir strul i Tyska Melodifestivalen - då är det "stort kaos"
http://www.expressen.se/noje/stort-kaos-i-tyska-melodifestivalen/
Citera
2017-02-28, 21:32
Medlem
elbrujos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartEk

Det är så illa, tyvärr. Frugan har under årens lopp tagit med barnen för att simma och anmärkt på detta. Sedan så slutade hon pga blatteriet. En mörk framtid går oss till mötes.
Citera
2017-02-28, 21:35
Medlem
Länge sen man badade äckligt med all klor urin och skit i vattnet hur är klimatet i simhallar lust och berätta?
Citat:
Ursprungligen postat av elbrujo
Det är så illa, tyvärr. Frugan har under årens lopp tagit med barnen för att simma och anmärkt på detta. Sedan så slutade hon pga blatteriet. En mörk framtid går oss till mötes.
Citera
2017-02-28, 21:38
Medlem
SvartEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elbrujo

Hahaha
Jag såg det tvetydiga i det du skrev om "mörk framtid"...

Ja, skall jag vara ärlig så skäms jag inför mina barn att jag skaffade dem och gav dem det här samhället. Lite så är det.
Men detta ligger ju utanför in privata kontroll så vad gör man.
Vi måste ju försvara det underbart lugna och fina land som vi har haft. Allt annat är ju att vara looser.
Citera
2017-02-28, 21:43
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Detta dalteri som bara förstärker ligistbeteendet. Nej, internera och deportera. Är GM sant minderårig åker hela familjen ut.
Citera
2017-02-28, 21:44
Medlem
OvissFramtids avatar
Dagligen denna typ av nyheter...Samtidigt vill media intala oss att det alltid har varit såhär? Det går stick i stäv med berättelserna man fått höra från ens mor och farföräldrar. I 70 och 80-talets Sverige kunde man lämna sin cykel olåst mitt på gatan utan att den stals, blev man av med plånboken dök den upp i brevlådan dagen efter, man kunde lämna ytterdörren olåst på somrarna. Medborgarandan och gemenskapen var stark...Idag..Våldtäkt efter våldtäkt, en media som har ett nästintill krigiskt förhållningssätt mot svenskar och matar med propaganda och falska nyheter dagligen. Ensamkommande är en succe! Jippie var bra att media intalar oss det. Samtidigt hittas en granat vid ett polishus, hela badhus stänger för att flyktingpojkar inte kan bete sig.....Ja gud vad bra berikat och fint Sverige blivit av mångkulturen...Åkte tåg i Stockholm, inte en jävel talade svenska och jag kände mig som en turist i mitt egna land där mina förfäder levat i hundratals år, det var nog 500e gången jag kände så...Den som säger att Sverige mår bra måste ha rökat på något riktigt ordentligt.

Verkar som att vi är många som är trötta på denna skiten nu, facebookgruppen med Springare på över 200.000 medlemmar talar för det..Men ändå vågar vi inte agera på något sätt förutom att skriva ett argt meddelande på facebook eller flashback..Varför inte börja organisera oss, istället för att knyta näven i fickan. Vi utsätts för ett ont experiment, som i slutändan har som mål att utrota svenskar. Detta har blivit så känt att man talar om det utomlands.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in