Flashback bygger pepparkakshus!
2017-02-28, 20:28
Medlem
SvartEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Nordiska barn och vuxna = Välkomna
Invandrar barn och utlänningar = Inte Välkomna!

INGEN av övriga gäster kommer att skvallra om dom släpper in simkunniga (=nordiska) barn/ungdomar 15-25 utan målsman.

Tro mig. INGEN ! Det finns inte på världskartan.
Citera
2017-02-28, 20:29
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Ungdomsgäng = Babbar. Anledningen till att journalisterna aldrig skriver ut det är för att de står på babbarnas sida, de skyddar hellre förövarna än offren.

Det var det jag misstänkte, Men då borde dom inte häller göra nyheter för nyheter handlar om att förmedla folket om vad som inträffat och vad det är för personer som misstänkts ligga bakom brottet. Nyheter ska inte rapporteras med känslor och vad man själv tycker det kallas (Propaganda)

Joseph Goebbels hade varit stolt över Sveriges propagandamaskin.
Citera
2017-02-28, 20:30
Medlem
elbrujos avatar
Återigen; Sverige har aldrig varit tryggare. Jag kommer själv ihåg min tonårstid och hur jag och mina kompisar samlade ihop oss för att sexuellt trakassera pensionärer, barn och mammalediga.

Det har alltid hänt, precis som granatattacker, gruppvåldtäkter och införandet av Sharialagar. Bara vanligt stök som kan lösas med fritidsgårdar och sänkta ingångslöner. Kanske några miljoner på ett integrationsprojekt med kameler.
Senast redigerad av elbrujo 2017-02-28 kl. 20:34.
Citera
2017-02-28, 20:35
Medlem
Citat:
Det var det jag misstänkte, Men då borde dom inte häller göra nyheter för nyheter handlar om att förmedla folket om vad som inträffat och vad det är för personer som misstänkts ligga bakom brottet. Nyheter ska inte rapporteras med känslor och vad man själv tycker det kallas (Propaganda)

Joseph Goebbels hade varit stolt över Sveriges propagandamaskin.

Sveriges journalister har inte gjort sitt jobb på många är. Det enda de är till för nu är att sprida propaganda. Det positiva är att gammelmedia håller på att dö ut och därmed också de flesta "journalister".
Citera
2017-02-28, 20:36
Medlem
SvartEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elbrujo
Jag kommer själv ihåg min tonårstid och hur jag och mina kompisar samlade ihop oss för att sexuellt trakassera pensionärer, barn och mammalediga. Otrogna as, tänkte vi, de ska bestraffas!

Hahaha
Det var så på eran gata också.
Vi samkörde med andra gator så kvarteren gick i skift för att hinna med allt. 24/7
Citera
2017-02-28, 20:45
Medlem
elbrujos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartEk
Hahaha
Det var så på eran gata också.
Vi samkörde med andra gator så kvarteren gick i skift för att hinna med allt. 24/7

Bra där! Det blev enklare med samverkan senare med mobiler och internet, då kunde man verkligen förstöra andra (försvarslösa) människors vardag så att man kunde känna sig mer viktig.
Citera
2017-02-28, 20:51
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bacio
Hur är detta möjligt?

importerar man MENA får man MENA
Citera
2017-02-28, 20:55
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elbrujo
Återigen; Sverige har aldrig varit tryggare. Jag kommer själv ihåg min tonårstid och hur jag och mina kompisar samlade ihop oss för att sexuellt trakassera pensionärer, barn och mammalediga.

Det har alltid hänt, precis som granatattacker, gruppvåldtäkter och införandet av Sharialagar. Bara vanligt stök som kan lösas med fritidsgårdar och sänkta ingångslöner. Kanske några miljoner på ett integrationsprojekt med kameler.
Du verkar vara en 60-talist du med, vi pojkar betedde oss alltid så här på 70-talet. Vi gav oss dessutom på minderåriga, som vi tafsade på. På den tiden var ju det en sexuell frihet, som inte finns nu. Dessa invandrare skall inte beskyllas, det är ju deras tradition och kultur? Vem vill ta ifrån någon dess tradition och kultur? Det är ju inhumant! Detta måste vi acceptera i det nya Svergistan.
Citera
2017-02-28, 20:58
Medlem
SvartEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
importerar man MENA får man MENA

https://www.youtube.com/watch?v=eeg6GtUc2dU

I Costa Rica räknas jämförbara beteendet som en turistattraktion.....
Citera
2017-02-28, 21:03
Medlem
elbrujos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Du verkar vara en 60-talist du med, vi pojkar betedde oss alltid så här på 70-talet. Vi gav oss dessutom på minderåriga, som vi tafsade på. På den tiden var ju det en sexuell frihet, som inte finns nu. Dessa invandrare skall inte beskyllas, det är ju deras tradition och kultur? Vem vill ta ifrån någon dess tradition och kultur? Det är ju inhumant! Detta måste vi acceptera i det nya Sverdistan.

80-talist, men i övrigt helt rätt i det du skriver. Vem är jag med mitt vita privilegium att fördöma andra? Det är ju rent rasistiskt att fördöma tafsande på barn och gruppvåldtäkter av handikappade, precis som du säger så är det ju frågan om tradition och kultur och om vi vet något så är det alla kulturer utanför Sverige är bättre än den svenska! Jag menar att det är tveksamt att ens diskutera att svensk kultur finns (kanske till och med nazistiskt, jag måste maila Gudrun Schyman och kolla om det är ok) men vi är alla ense om att människor från länder som de saboterat totalt till den grad att de måste lämna landet har en uppenbart bättre kultur än oss stackare som bor här. Det inhumana i det hela gör att jag måste gråta och lyssna på Magnus Betner en stund.
Citera
2017-02-28, 21:05
Medlem
tryggtochbras avatar
Citat:
Och varför för i helvete står det aldrig signalement på gärningsmännen? Vad är det för mening att skriva en artikel eller sända en nyhet om man aldrig går ut med vad det var för slags personer som ligger bakom brottet. Spelar signalement ingen betydelse i brottsutredningar häller då om polisen ska förhöra folk. "Nej det var en hen runt 18/45 år som gjorde det"! Jaha och vart kommer man med det.

Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Ungdomsgäng = Babbar. Anledningen till att journalisterna aldrig skriver ut det är för att de står på babbarnas sida, de skyddar hellre förövarna än offren.

Rekommenderar den här rapporten från polisen, som främst rör 2015, eftersom den släpptes 2016. I den skriver man i så mycket klarspråk man kan begära vad det handlar om för personer. T.ex.:

På sidan 11 skriver man om sexuella ofredanden som sker av grupper av män på evenemangsområden, de identifierade gärningsmännen är medborgare i Afghanistan, Eritrea och Somalia. På sidan 11-12 står det om övergrepp som sker på gata, väg och i park. Endast 17 misstänkta gärningsmän har kunnat identifieras och av dessa var fyra svenska medborgare och resten utländska medborgare. Ytterligare 17 har blivit gripna men ej kunnat identifieras (antyder att de ej är svenska medborgare). Så av 34 gärningsmän har endast fyra svenskt medborgarskap. På sidan 15 framkommer att 80% av de identifierade gärningsmännen vid sexuella övergrepp på badhus under 2015 hade utländsk härkomst. De flesta saknade svenskt personnummer och tillhörde grupper av asylsökande pojkar.

https://polisen.se/Global/www%20och%20Intrapolis/%C3%96vriga%20rapporter/Lagesbild%20over%20sexuella%20ofredanden.pdf

Jättekonstigt att media inte skrivit mer om den här rapporten...
Citera
2017-02-28, 21:10
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
I helvete heller. I Sverige finns en lång tradition av simkunnighet och föreningsliv kring simhallarna som fostrat flera elitsimmare på världsnivå. Varför ska vi ge upp det? Nästan inga svenskar har pool, det är enormt osvenskt. Du verkar inte ha någon som helst insikt i svenska traditioner eller svensk kultur.
Men om du besöker en "svensk" simhall så ser du snabbt att det inte är speciellt många svenskar kvar där längre. Det handlar inte om huruvida vi skall "ge upp" detta eller inte, det handlar om att frågan redan är överspelad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in