Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-02-28, 21:45
Medlem
SvartEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elbrujo
Det är så illa, tyvärr. Frugan har under årens lopp tagit med barnen för att simma och anmärkt på detta. Sedan så slutade hon pga blatteriet. En mörk framtid går oss till mötes.

Vi har i vår lokala simhall har vi (har vi haft) "Vuxensim" på fredagar efter 17. Mycket omtyckt.

Dom släcker ner lite.
Levande ljus på bassängkanterna.
Lite musik.
Vedeldad bastu utanför.
Öl tillåten i bubbelpol och bastu.
Alla under 18 är portförbjudna.

Mycket trivsamt och folk åker långväga för att njuta och trivas.
Utan kaos och skrik

Det kan vara något att sprida och införa på fler simhallar.
Citera
2017-02-28, 21:48
Medlem
bacios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartEk
Ny skylt på dörren:

Barn 1-5 = välkomna i målsmans sällskap
Barn 5-15 = välkomna ensamma om ni är simkunniga.
Barn 15-25 = välkomna i målsmans sällskap.
Vuxna = välkomna.

Legitimationskontroll samkörs med försäkringskassan.

Tillåt mig småle!
Dennis, polis, 24 år - ta med mamma
Emma, läkare, 25 - ta med pappa

Vad är det för fel på oss svenskar? Vi är ju så in i helvete flata att man skäms!
Citera
2017-02-28, 21:53
Medlem
SvartEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bacio

Tillåt mig småle!
Dennis, polis, 24 år - ta med mamma
Emma, läkare, 25 - ta med pappa

Vad är det för fel på oss svenskar? Vi är ju så in i helvete flata att man skäms!

Du jag vet.
Det räcker att vara 17 år för att flyga stridsflygplan i Flygvapnet i Sverige.
Men det är skillnad på IQ, ordning och uppförande på de killarna och "baaarnen" som är 16
(dvs troligen uppåt 25. minst),

Och som jag sa.
INGEN kommer att skvallra om Dennis och Emma kommer själva utan föräldrar.
Citera
2017-02-28, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bacio
Med tanke på att det allt oftare sker "stök" i simhallarna så kanske det bör vidtas åtgärder.
Jag är inte av den åsikten att man skall skilja på män och kvinnors möjlighet att bada i form av att införa olika "badtider".

Att brotten eller "stöket" på badhusen, lavinartat har ökat vet vi. Jag drar ohämmat en koppling till följande: http://www.abcnyheter.se/polisen-over-80-av-sexuella-ofredande-pa-badhusen-begicks-av-asylsokare-forra-aret/

Om än OT...

Som enda svensk tjej bland 100+ mörkhyade killar som stirrar tycker jag vi ska införa delade badtider.

Som det är nu vägrar jag klä av mig till baddräkt i simhallen.
Citera
2017-02-28, 21:55
Medlem
Somsons avatar
Är ju skrämmande att det är likadant i tex Finland, trodde de hade mer sisu men de blir sönderstämplade med stora rassestämpeln där med om de yttrar sig.
Citera
2017-02-28, 21:55
Medlem
Det är ju för fan lika bra att stänga alla badhus, kommer aldrig skicka iväg mina barn att bada själva nu för tiden. Fyfan vad less man blir på allt, och att alla vänsterfittor alltid ska säga att det inte har med invandring att göra.
Citera
2017-02-28, 21:59
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Dagligen denna typ av nyheter...Samtidigt vill media intala oss att det alltid har varit såhär? Det går stick i stäv med berättelserna man fått höra från ens mor och farföräldrar. I 70 och 80-talets Sverige kunde man lämna sin cykel olåst mitt på gatan utan att den stals, blev man av med plånboken dök den upp i brevlådan dagen efter, man kunde lämna ytterdörren olåst på somrarna. Medborgarandan och gemenskapen var stark...Idag..Våldtäkt efter våldtäkt, en media som har ett nästintill krigiskt förhållningssätt mot svenskar och matar med propaganda och falska nyheter dagligen. Ensamkommande är en succe! Jippie var bra att media intalar oss det. Samtidigt hittas en granat vid ett polishus, hela badhus stänger för att flyktingpojkar inte kan bete sig.....Ja gud vad bra berikat och fint Sverige blivit av mångkulturen...Åkte tåg i Stockholm, inte en jävel talade svenska och jag kände mig som en turist i mitt egna land där mina förfäder levat i hundratals år, det var nog 500e gången jag kände så...Den som säger att Sverige mår bra måste ha rökat på något riktigt ordentligt.

Verkar som att vi är många som är trötta på denna skiten nu, facebookgruppen med Springare på över 200.000 medlemmar talar för det..Men ändå vågar vi inte agera på något sätt förutom att skriva ett argt meddelande på facebook eller flashback..Varför inte börja organisera oss, istället för att knyta näven i fickan. Vi utsätts för ett ont experiment, som i slutändan har som mål att utrota svenskar. Detta har blivit så känt att man talar om det utomlands.
Japp! Det är inte utan att man undrar över om man är labbråttor i ett enda stort "djur"försök. Men det är otroligt svårt att se vem som styr alla marionetter, vem håller i trådarna? Och varför går marionetterna med på att sälja ut sitt fosterland?

Kejsaren är naken. Detta har jag sagt sen 2014. Alla ser att Kejsaren är naken. Någon enstaka gång träder ett barn, eller en Springare fram.
Citera
2017-02-28, 22:00
Medlem
eireanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myselfs
Som enda svensk tjej bland 100+ mörkhyade killar som stirrar tycker jag vi ska införa delade badtider.

Med delade badtider så hoppas jag att du menar svenskar/invandrare och inte kvinnor/män för aldrig i helvete att jag accepterar att leva som de gör!
Citera
2017-02-28, 22:01
Medlem
elbrujos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartEk
Vi har i vår lokala simhall har vi (har vi haft) "Vuxensim" på fredagar efter 17. Mycket omtyckt.

Dom släcker ner lite.
Levande ljus på bassängkanterna.
Lite musik.
Vedeldad bastu utanför.
Öl tillåten i bubbelpol och bastu.
Alla under 18 är portförbjudna.

Mycket trivsamt och folk åker långväga för att njuta och trivas.
Utan kaos och skrik

Det kan vara något att sprida och införa på fler simhallar.

Det låter trevligt och normalt. Vuxna människor kan träffas under sådana förhållanden. Det fittiga, som jag blir helt vansinnig på är att massinvandringen av dessa människor omöjliggör det svenska, det nordiska, i vår kultur. För att vi frivilligt tagit hit människor med stenålderssyn på förhållanden så ska Per och Anna inte kunna gå på singelmingel och ta sig ett par glas och träffas naturligt. Allting som är avslappnat och normalt i vårt vardagliga beteende ska omöjliggöras av en medveten import av dessa as. Naiv är inte en ursäkt!
Citera
2017-02-28, 22:04
Medlem
Det är tillbaka till ruta ett för svensk ungdom. De får hålla tillgodo med simskola i 14-gradigt grumligt sjövatten,medan de ny härskarna tar över de skattefinansierade 27-gradiga bassängerna med relax och jacuzzi. Betalas av hårt jobbande svenskar!
Citera
2017-02-28, 22:08
Medlem
Somsons avatar
Nordbor kanske måste börja kaosa och bränna bilar i protest mot utvecklingen 😂😂
Citera
2017-02-28, 22:09
Medlem
SvartEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myselfs

Tråkigt att du känner så. Och jag förstår dig. Vilket du är Svensk eller har slöja idag.

MEN, om vi skapar skilda badtider så har ju MENA-mentalitet vunnit med sin klan och islamtolkningar av koranen som "kultur". Den berikningen kan vi väl ändå få slippa.
Det är ett steg mot Scharia-lagar, och DET är ju intet som jag förespråkar.
Vårt samhälle bör ju vara mer långsiktigt och hållbart så att vi reglerar problemet på annat sätt.

Där jämlikheten lyfts och brott bestraffas.

Om du läst ovan så är jag van simhallsbrukare sen gammalt. Vill man ha egen tid i simhallen så går den att hyra. Det har vi gjort i alla tider. Samla ihop alla tjejkompisar och hyr den.
(men kräv fan inte bidrag för att göra det)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in