2017-02-28, 12:37
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Haha, vi håller med varandra i det mesta.
Ang revisorkontoret så förklarade ju Chippen det att han fattade misstänksamhet på morgonen när Stefan konfronterade honom och att han därför SMSade morsan och sa till henne att styra upp allt. Därifrån krävdes det väl inte så mycket, gå och köpa blommor och kasta fram ett par datorskärmar.

Fjantigt däremot att juggemorsan inte reagera på att skylten var ett pappersark där det stod Helen Revisor, eller vad det nu stod.

Allt är ju fjantigt med serien. Hur svårt hade det varit att ta reda på att Chippens mamma var polis till att börja med? Varför släpper man in någon ny i gruppen på så lösa boliner? Och vill man ta reda på vem Hanna är, varför inte bara prata med den källa man har på org. brott, där Hanna har jobbat i ex antal år. Zwonomir känner alltså till Björn, men vet inte vem Hanna är.

Stefan kör återigen sin mordiska blick, som plötsligt spricker upp i ett leende. Chippen spattar omkring som vanligt och hasplar ur sig repliker som en alkis som försöker låta bli att spy.

Veckans styltiga replik "Du har tre buggar att tillgå" Vem fan pratar sån byråkratsvenska man till man?

Det bästa i avsnittet var den toksnygga tjejen som skulle fixa en ny identitet. De har ett avsnitt på sig att klä av henne. Eller är det fler än åtta avsnitt?
Citera
2017-02-28, 12:39
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Allt är ju fjantigt med serien. Hur svårt hade det varit att ta reda på att Chippens mamma var polis till att börja med? Varför släpper man in någon ny i gruppen på så lösa boliner? Och vill man ta reda på vem Hanna är, varför inte bara prata med den källa man har på org. brott, där Hanna har jobbat i ex antal år. Zwonomir känner alltså till Björn, men vet inte vem Hanna är.

Stefan kör återigen sin mordiska blick, som plötsligt spricker upp i ett leende. Chippen spattar omkring som vanligt och hasplar ur sig repliker som en alkis som försöker låta bli att spy.

Veckans styltiga replik "Du har tre buggar att tillgå" Vem fan pratar sån byråkratsvenska man till man?

Det bästa i avsnittet var den toksnygga tjejen som skulle fixa en ny identitet. De har ett avsnitt på sig att klä av henne. Eller är det fler än åtta avsnitt?
10 avsnitt. Så har vi tur så får vi se hennes stjärthål.
Citera
2017-02-28, 12:44
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
10 avsnitt. Så har vi tur så får vi se hennes stjärthål.

På allvar? Tio avsnitt? Snacka om att dra ut skiten. Vete fan om jag orkar ta mig igenom alltihop.
Citera
2017-02-28, 12:47
Medlem
Kass serie, såg några avsnitt. Ingen spänning, ingen kvalite. Är det ens Balkan som styr den undre världen längre?

Hade varit mer intressant med andra typer av kriminella. Unga somalier tex, så som det ser ut nu (?).
Citera
2017-02-28, 12:50
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Kass serie, såg några avsnitt. Ingen spänning, ingen kvalite. Är det ens Balkan som styr den undre världen längre?

Hade varit mer intressant med andra typer av kriminella. Unga somalier tex, så som det ser ut nu (?).
Fast det hade blivit svårt med somaliska skådisar, dom är ju analfabeter hela högen.
Citera
2017-02-28, 12:50
Medlem
Citat:
Fast det hade blivit svårt med somaliska skådisar, dom är ju analfabeter hela högen.

De kan nog krita på ett kontrakt iaf.
Citera
2017-02-28, 12:59
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Ingen av skådisarna här är väl juggar heller? Ja han den feta polisen förstås. Bojan. Kanske han är infiltratören då han är jugge. Fast jag menar att ingen i familjen är jugge på riktigt. Så de hade väl kunnat använda vilka afrikanska skådisar som helst.
Citera
2017-02-28, 15:17
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Hur svårt hade det varit att ta reda på att Chippens mamma var polis till att börja med? Varför släpper man in någon ny i gruppen på så lösa boliner? Och vill man ta reda på vem Hanna är, varför inte bara prata med den källa man har på org. brott, där Hanna har jobbat i ex antal år. Zwonomir känner alltså till Björn, men vet inte vem Hanna är.

Håller med om allt ovanstående. Reagerade på samtliga dessa saker. Känns inte trovärdigt...
Citera
2017-02-28, 20:19
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Davor-skådisen är riktigt bra. Som gjord för att spela gangster alt. en affärsmän som har fuffens för sig.
´

Den gamle juggebossen är faktist väldigt lik din avatar. Mr Burns upp i dagen.
Citera
2017-02-28, 21:54
Medlem
Dr_Dollars avatar
Jag fick nyss det här tipset av en polare, och dra åt helvete vilken serie!!!
Nu jag har iofs bara sett 2 avsnitt, men måste säga att det är betydligt bättre än jag förväntade mig.
Skulle nästan vilja säga att den här på gränsen till snäppet bättre än Johan Falk, vilket jag trodde skulle vara omöjligt
Skönt att veta att jag har 5 avsnitt kvar.
Citera
2017-02-28, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
´

Den gamle juggebossen är faktist väldigt lik din avatar. Mr Burns upp i dagen.

Haha, du har faktiskt rätt!
Citera
2017-02-28, 22:11
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Jag fick nyss det här tipset av en polare, och dra åt helvete vilken serie!!!
Nu jag har iofs bara sett 2 avsnitt, men måste säga att det är betydligt bättre än jag förväntade mig.
Skulle nästan vilja säga att den här på gränsen till snäppet bättre än Johan Falk, vilket jag trodde skulle vara omöjligt
Skönt att veta att jag har 5 avsnitt kvar.

Har du bara sett två avsnitt så har du åtta kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in