2017-02-27, 16:13
Medlem
spückos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Adam Pålsson suckar på ett irriterande sätt varje gång innan han ska prata. Hans ögon är för uppspärrade också.

Tycker det bara stärker hans karaktär. Aningens valpig och emotionell i sin "gangsta-wannabe-värld".

Citat:
Dessutom ser han jätteskyldig ut när han någon är misstänksam mot honom.

Det kan jag nog hålla med om.
Citera
2017-02-27, 18:02
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Haha, vi håller med varandra i det mesta.
Ang revisorkontoret så förklarade ju Chippen det att han fattade misstänksamhet på morgonen när Stefan konfronterade honom och att han därför SMSade morsan och sa till henne att styra upp allt. Därifrån krävdes det väl inte så mycket, gå och köpa blommor och kasta fram ett par datorskärmar.

Fjantigt däremot att juggemorsan inte reagera på att skylten var ett pappersark där det stod Helen Revisor, eller vad det nu stod.

Tur man håller med/har någon som håller med en ibland.

Så var det nog ja, jag fastnade i tänket att det var ännu en pinsam miss och tänkte inte på det där innan.

Citat:
Ursprungligen postat av energica
Han kanske hade skottsäkert pannband? Eller så var det lösa skott?

Skottsäkert pannband, den var bra
Citera
2017-02-27, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utforska
Jag reagerade över hur juggmorsan kunde portkoden till revisor adressen.
Hur fick hon den, av Chippen eller ?

Förövrigt tror jag den nya identiteten dom skapade skall användas för Stefan.
Den nya identiteten var väl för Christians mamma.
Citera
2017-02-27, 18:13
Medlem
En sak jag funderar på är hur oddsen på basketmatchen kunde vara så stora. Speciellt då man hör speakern efter matchen säga: Och iom med det resultatet går blabla (dom som vann) om blabla (dom som förlorade) i tabellen. Om lagen låg så pass nära varandra i tabellen att det räckte med en seger "det sämre laget" för att gå om sina motståndare i tabellen så fattar jag inte hur sjutton oddsen var så höga. såvida inte det var bland dom första matchen i serien, men i vilket fall så hade aldrig oddsen på någon blåbärsliga sett ut sådär.
Citera
2017-02-27, 18:46
Medlem
Meh, jag gillar faktiskt serien och tycker den är spännande men gårdagens avsnitt lol. Fyfan vad orealistiskt det var.

Om man har en fucking läcka som är polis, varför frågar man inte henne/honom om Chippens morsa är polis? Och hur kommer det sig att Familjen litar på Chippen som de känt i några månader ist för Stefan som hade varit nära dem hela livet, Christian fick förklara sig men Stefan han fick inte säga ett skit lol.
Citera
2017-02-27, 19:32
Medlem
Missade lite igår, men hur/varför kom han den manliga polisen i kontakt med Stefan under basketmatchen?
Citera
2017-02-27, 19:35
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 24seven
Den nya identiteten var väl för Christians mamma.
Så uppfattade jag också det. Hon heter ju Hanna sedan innan, men presenterade sig nu plötsligt som Helene (Helena?) när juggemorsan tittade förbi och även på middagen.
Citera
2017-02-27, 20:22
Medlem
Verkar som jag missade mycket igår.
När/var/hur var det om den nya identiteten ni pratar om?
Citera
2017-02-27, 20:52
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoBerra
Missade lite igår, men hur/varför kom han den manliga polisen i kontakt med Stefan under basketmatchen?
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoBerra
Verkar som jag missade mycket igår.
När/var/hur var det om den nya identiteten ni pratar om?
I korta drag:

Men se gärna om hela avsnittet om du vill fylla i eventuella andra luckor.
Senast redigerad av emma80 2017-02-27 kl. 20:55.
Citera
2017-02-27, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
I korta drag:

Men se gärna om hela avsnittet om du vill fylla i eventuella andra luckor.

Tack! Såg avsnittet men lite sporadiskt bara, förstod inte varför Krepper och Stefan "hängde", men nu är jag med
Citera
2017-02-27, 22:17
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Adam Pålsson suckar på ett irriterande sätt varje gång innan han ska prata. Hans ögon är för uppspärrade också.

Dessutom ser han jätteskyldig ut när han någon är misstänksam mot honom.

Ja han är hemsk. Vad har han gjort förut? Psykopatiska mördare eller?
Citera
2017-02-27, 22:25
Avslutad
Davor-skådisen är riktigt bra. Som gjord för att spela gangster alt. en affärsmän som har fuffens för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in