Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-02-27, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
Intervju i Expressen. Fick fem fel på högskoleprovet

http://archive.is/YNUEQ

Han är riktigt skarp, den jäveln.
Jag har alltid undrat vad som motiverar Tino, han är inte vidare förtjust i SD:are rent generellt och han har även dåliga erfarenheter av extremhögern.
Citera
2017-02-27, 17:33
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Bara för att något inte passar din agenda så ger det dig inte rätten att avfärda folks erfarenheter av någon du uppenbarligen idoliserar. Men oroa dig inte, Tino betraktar dig som som "white trash" och han menar vidare att SD:are rent generellt har lägre IQ.
Vad Tino anser om SD är ointressant, tråden handlar om Tino.
Sen var han något mer nyanserad än vad du försöker påskina.
Citera
2017-02-27, 17:34
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Han är riktigt skarp, den jäveln.
Jag har alltid undrat vad som motiverar Tino, han är inte vidare förtjust i SD:are rent generellt och han har även dåliga erfarenheter av extremhögern.
Han gillar väl inte fake news och vänsterns ljugande och oförmåga att redovisa fakta som är obekväm.
Citera
2017-02-27, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Vad Tino anser om SD är ointressant, tråden handlar om Tino.
Sen var han något mer nyanserad än vad du försöker påskina.

Tino är en hård nöt att knäcka, känner honom väldigt ytligt. Jag har inte några trevliga intryck, jag är dock tillräckligt mogen för att inse att en incident inte talar för en individ helt och hållet.

Jag finner det dock komiskt att folk som tillhör extremhögern dyrkar honom och ser honom som någon ikon för er idiotiska "kamp", han ogillar extremhögern och ser majoriteten av SD:are som individer som besitter lägre IQ än resten och att en del av de som varit med i starten är "white trash".

Vad Tino anser om SD är inte ointressant, tråden berör Tino och hans åsikter är väldigt relevanta.
Citera
2017-02-27, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Han gillar väl inte fake news och vänsterns ljugande och oförmåga att redovisa fakta som är obekväm.

Du menar lögner och påhitt som sidor som Avpixlat bidrar med?
Tino själv menar att han ogillar när han citeras av den "extrema falangen" på sidor Avpixlat m.fl., sluta skjuta dig i foten om och om igen.

Tino tycker inte om dig, han tycker att du besitter ett lågt IQ och med tanke på dina tidigare texter betraktar han säkerligen dig som "white trash".
Citera
2017-02-27, 19:14
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Tino är en hård nöt att knäcka, känner honom väldigt ytligt. Jag har inte några trevliga intryck, jag är dock tillräckligt mogen för att inse att en incident inte talar för en individ helt och hållet.

Jag finner det dock komiskt att folk som tillhör extremhögern dyrkar honom och ser honom som någon ikon för er idiotiska "kamp", han ogillar extremhögern och ser majoriteten av SD:are som individer som besitter lägre IQ än resten och att en del av de som varit med i starten är "white trash".

Vad Tino anser om SD är inte ointressant, tråden berör Tino och hans åsikter är väldigt relevanta.
Och Extremhögern är det alla som tycker att våldtäkten på en 15årig grabb i Västerås där tre Afghaner var inblandade är lite för mycket. Du kanske har upprättat en stödförening för dom stackars Blattarna som inte får förgripa sig på 15åriga grabbar eller har du rent av erbjudit dina egna öppningar.
Citera
2017-02-27, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Och Extremhögern är det alla som tycker att våldtäkten på en 15årig grabb i Västerås där tre Afghaner var inblandade är lite för mycket. Du kanske har upprättat en stödförening för dom stackars Blattarna som inte får förgripa sig på 15åriga grabbar eller har du rent av erbjudit dina egna öppningar.

Nej, tar för givet att hela Sverige tycker att en våldtäkt är fel oavsett etnicitet.
Vi andra gör dock inte skillnad på etnicitet, vi äcklas av alla våldtäkter oavsett etnicitet. Vi försöker inte heller samla billiga politiska poäng genom andras lidanden.
Citera
2017-02-27, 19:37
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Nej, tar för givet att hela Sverige tycker att en våldtäkt är fel oavsett etnicitet.
Vi andra gör dock inte skillnad på etnicitet, vi äcklas av alla våldtäkter oavsett etnicitet. Vi försöker inte heller samla billiga politiska poäng genom andras lidanden.

Ambulans personalen som säger att det nästan bara invandrare som kastar sten.Tillhör dom extremhögern?http://avpixlat.info/2017/02/27/no-go-zoner-verklighet-for-svensk-ambulanspersonal/
Senast redigerad av Ollonet 2017-02-27 kl. 19:40.
Citera
2017-02-27, 19:41
Medlem
Citat:
Ambulans personalen som säger att det nästan bara invandrare som kastar sten.Tillhör dom extremhögern?

Det stavas "ambulanspersonal", jag tar för givet att du inte syftar på personal som är ambulanser.
Du får gärna länka till din källa beträffande ambulanspersonal som har uttalat sig.

Man tillhör f.ö inte extremhögern bara för att man pekar ut vilka som är skyldiga till ett brott.
Citera
2017-02-27, 19:44
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Det stavas "ambulanspersonal", jag tar för givet att du inte syftar på personal som är ambulanser.
Du får gärna länka till din källa beträffande ambulanspersonal som har uttalat sig.

Man tillhör f.ö inte extremhögern bara för att man pekar ut vilka som är skyldiga till ett brott.

Språkpolis lika med inga argument.
Citera
2017-02-27, 19:46
Medlem
Citat:
Språkpolis lika med inga argument.

Inga argument?
Jag gav ett svar efter att jag klargjorde att en ambulans inte kan tillhöra personalen.

Jag frågade även efter en källa men i vanlig extremhöger-anda så kom ett tomt påstående och när frågan kring källa kom upp så fick man inga svar.
Citera
2017-02-27, 19:48
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Inga argument?
Jag gav ett svar efter att jag klargjorde att en ambulans inte kan tillhöra personalen.

Jag frågade även efter en källa men i vanlig extremhöger-anda så kom ett tomt påstående och när frågan kring källa kom upp så fick man inga svar.
Om du tittar ordentligt så ser du länken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in