2017-02-25, 11:29
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Jag tror fortfarande på fettot, eller Tina. Vore roligast om det är någon i det "inre kabinettet"
Det är han kommer inte ihåg namnet, han som är polischefen som knullar den fula bruden som han ber spionera på sin chef som är läckan.
Citera
2017-02-26, 22:10
Medlem
trattfans avatar
Citera
2017-02-26, 22:27
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Det är han kommer inte ihåg namnet, han som är polischefen som knullar den fula bruden som han ber spionera på sin chef som är läckan.

Han som känns och ser ut som Dan Eliasson? Tveksamt. Är han specifikt chef över org brott? Iofs bryr jag mig inte.
Citera
2017-02-27, 01:11
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan

Citera
2017-02-27, 02:25
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007

Jadå det brukar finnas. Eller inte exakt 3p, men 3-6.. (du kanske menade exakt 3p, det vet jag ej)
http://www.bilddump.se/bilder/20170227022437-213.113.241.209.png
Citera
2017-02-27, 02:35
Bannlyst
Fan vilken grym serie det här är! Och Adam Pålsson, fan vad grym skådespelare han är.
Citera
2017-02-27, 04:03
Avslutad
Adam Pålsson suckar på ett irriterande sätt varje gång innan han ska prata. Hans ögon är för uppspärrade också.

Dessutom ser han jätteskyldig ut när han någon är misstänksam mot honom.
Citera
2017-02-27, 09:01
Medlem
kostymnisses avatar
Gårdagens avsnitt var ju verkligen en uppsjö av lite väl löjliga scener.
Hur fick snuten till ett revisorkontor så fort?
Hur kunde "spelhärvan" göras så otroligt dålig på alla sätt, från engelskt spel på typ div.2 basket till resultatutvecklingen i matchen till summorna som spelades utan att det stoppades?
Om nu inte Stefan sköts på riktigt blir det bara än mer löjligt.
Det slutar väl med att Stefan sköts, att Chippen får Blanca och fastnar i gänget på riktigt...

Ja, jisses. Ändå kommer jag fortsätta titta så nåt lyckas dom ju med...
Citera
2017-02-27, 09:03
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Gårdagens avsnitt var ju verkligen en uppsjö av lite väl löjliga scener.
Hur kunde "spelhärvan" göras så otroligt dålig på alla sätt, från engelskt spel på typ div.2 basket till resultatutvecklingen i matchen till summorna som spelades utan att det stoppades?
Om nu inte Stefan sköts på riktigt blir det bara än mer löjligt.
Det slutar väl med att Stefan sköts, att Chippen får Blanca och fastnar i gänget på riktigt...

Ja, jisses. Ändå kommer jag fortsätta titta så nåt lyckas dom ju med...

Min teori är att Chippen och Bianca kommer att fly utomlands jagade av alla. Han blir avslöjad som tjallare och tar henne med sig.
Citera
2017-02-27, 09:48
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse

Haha, vi håller med varandra i det mesta.
Ang revisorkontoret så förklarade ju Chippen det att han fattade misstänksamhet på morgonen när Stefan konfronterade honom och att han därför SMSade morsan och sa till henne att styra upp allt. Därifrån krävdes det väl inte så mycket, gå och köpa blommor och kasta fram ett par datorskärmar.

Fjantigt däremot att juggemorsan inte reagera på att skylten var ett pappersark där det stod Helen Revisor, eller vad det nu stod.
Citera
2017-02-27, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Såg första avsnittet i går och det börjar lovande. Kul att se Johan Hedborg igen. Ärdet en bok som serien baseras på eller är det bara ett TV-manus?

Klart sevärd i alla fall.
Min teori på fortsättningen är. Stefan är inte död. Han hade skottsäker väst på sej.Eller så var det lösa skott. Han samarbetade med polisen för att skydda Chippen. Och råttan skulle avslöjas så dom kunde börja med Krajina .Polisen skulle strax innan basketmatchen skapa en ny profil . Och den profilen handlade om Stefan.. Men men som sagt det är bara mina fantasier on hur fortsättningen kan se ut.
Citera
2017-02-27, 10:24
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Min teori är att Chippen och Bianca kommer att fly utomlands jagade av alla. Han blir avslöjad som tjallare och tar henne med sig.

tror tyvärr inte att slutet blir så glatt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in