2017-02-25, 23:55
Medlem
Funderar på att bygga detta lag https://www.futbin.com/17/squad/2036020

Några synpunkter på förbättringar? Har ca 1,2m
Citera
2017-02-26, 02:35
Medlem
Detta spel har så fruktansvärt mycket fel och buggar osv.. Det är lugnt för mig brukar fixa det endå. Men jag förstår inte hur man alltid åker på dom målen utanför 16 metern. Ingen vinkel eller något,provar skott. Ja den bara glider in bakom målvakten. Och sen spelar det ingen roll vad den spelaren har i skott stats. För alla spelare kan göra det skottet hela tiden.

Förstår inte varför alla människor är nöjda (inklusive mig )med vad dom ger oss för spel år efter år. Ofärdig jävla skit. Ett märke som alla köper för att det måste man ha. Störta nyheten iår var Journey och bara den kändes som halvfärdigt jävla blask.
Man lägger ut 600 spänn för en vara som är nästan likadan som den man köpt för ett år sen...
Citera
2017-02-26, 06:13
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Ni som kör BPL, testa Matip up med anchor på..fruktansvärt bra..stark, vinner varje nickduell och rätt snabb... kör honom o Smalling, magiskt

Spelade Matip i början var väldigt nöjd. Stor stark snabb och bra i luften som du säger.
Ska testa antingen hans uppgraderade kort eller rentav halloween-kortet.

--------

IF McGeady redan uppe på 15k fast kortet slutade finnas i packs i onsdags. Den sortens prisutveckling skvallrar en del om hur många som investerat i kortet. Kommer sälja minst 75% av mitt bestånd dagarna före SPD. Frågan är vad prislappen landar på då. Hade en vision om 20k, kanske når den upp till 30?
Citera
2017-02-26, 06:18
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grobar01
Är det bara jag som har världens problem med att stoppa anfallet direkt efter att jag har gjort mål??! Direkt efter avsparken så tar spelaren från mittcirkeln och dribblar igenom hela mitt försvar för att skjuta och göra mål....... Händer typ varje match, det är helt sjukt! Jag springer på han med 2 spelare och ändå dribblar han igenom alla som om de är några koner

Jag tycker detta problem som funnits i några FIFA-upplagor är helt ofattbart att de inte fixat. I verkligheten gör inga lag mål på avspark i princip, men som du säger är det svårare att freda egna målet på avspark än vanliga anfall. Hur ofta dribblar ensam forward mot 11 motståndare och kommer någon vart på avspark? Har aldrig hänt. I FIFA är det standard.

Jag brukade ha enorma problem men nu kör jag teammate contain och avvaktande försvar. Funkar som regel fint.
Citera
2017-02-26, 09:42
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Värsta prestationen i WL hittils , ett under att jag inte slagit sönder ps4an TVN kontrollen och allt i min närhet..Vill inte skylla på scriptning ...men jag gör det ändå...nejdå ...men har aldrig träffat stolpe ribba mer , förmodligen för man spelat med riktga skitspelare svaga tunnviktare Douglas costa måste ju ha sämst avslut av alla gubbar på hela spelet. Rode är den sämst positionerade cdm världen har skådat ...Fährmann är överskattad tjockis i målet , PisZckek ska vi inte ens gå in på ..Draxler och Sanchez gör det ok...costa får ta på sig alla mina förluster 30-40 missade frilägen skitspelaren fick en discard.
Citera
2017-02-26, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Spelade Matip i början var väldigt nöjd. Stor stark snabb och bra i luften som du säger.
Ska testa antingen hans uppgraderade kort eller rentav halloween-kortet.

--------

IF McGeady redan uppe på 15k fast kortet slutade finnas i packs i onsdags. Den sortens prisutveckling skvallrar en del om hur många som investerat i kortet. Kommer sälja minst 75% av mitt bestånd dagarna före SPD. Frågan är vad prislappen landar på då. Hade en vision om 20k, kanske når den upp till 30?

tycker faktiskt han är bättre än Smalling tack vare längden och styrkan.
Provad Van Dijk up men missade att han hade H/M och det märktes..stod jäkligt högt upp hela tiden
Citera
2017-02-26, 11:36
Medlem
NilssooonSs avatar
Idag har varit värre gameplay än jag någonsin upplevt tidigare, helt jävla otroligt vad segt och dåligt
Citera
2017-02-26, 12:07
Medlem
eshkoshkas avatar
En eloge till er som fortfarande klarar av att sitta och spela spelet. Själv kliar det ju i fifa-tarmen var dag men man vet ju samtidigt vad som väntar en.

Har det kommit patch som gjort spelet bättre än vad det var i novemberg?
Citera
2017-02-26, 12:15
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
En eloge till er som fortfarande klarar av att sitta och spela spelet. Själv kliar det ju i fifa-tarmen var dag men man vet ju samtidigt vad som väntar en.

Förstår dig. Nej, det är sämre än någonsin för det mesta
Citera
2017-02-26, 14:40
Medlem
Delayen är ett skämt i WL

Hur kan detta vara competitive eSport när servrarna är så här?
Citera
2017-02-26, 14:48
Medlem
sonofnatures avatar
Laggar inte matcherna nu extremt ofta. har kabel och 100

typ nästan varje match nu ju.

så segt
Citera
2017-02-26, 14:54
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka

tillochmed ljudet hackar ibland

och nyss så va det myronas krig bakom reus i början när jag starta spelet-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in