2017-02-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
POTM Dele Alli, har varit grym för mig sedan upgraden, snabb, grymma skott och även bra defensivt. Annars så är jag seriös när jag säger att Mendy och Fosu-Mensah är grymma, Mendy som en Kante fast det känns som att han jobbar mer, Fosu-Mensah både snabb och stark, dålig offensivt men en tank hemåt!

hmm POTM Alli vill ja inte lägga stålarna på.. ska kika på de andra dock
Citera
2017-02-25, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algowns
Öppnade FUT Champions rewardsen idag och lyckades få Bale!

Har ca 900k + Bale just nu och funderar på ifall det är värt att göra Suarez SBCn

Skulle ni rekommendera att göra den? Man får ju mycket bra packs och ett riktigt fint kort för 550k ungefär!

Har bara Real och Barca kvar, borde ju kunna fynda det rätt billigt efter helgens WL.
Sen säljer jag av mitt lag och har cirka 2 mille att bygga något mumsigt med.
Citera
2017-02-25, 21:49
Medlem
Seriös fråga. Hur mycket delay har ni i fut champions? Finns det något sätt att förbättra det? Jag kan fan inte spela i fut champions, känns som om allt man gör tar en halvsekund extra.
Citera
2017-02-25, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Seriös fråga. Hur mycket delay har ni i fut champions? Finns det något sätt att förbättra det? Jag kan fan inte spela i fut champions, känns som om allt man gör tar en halvsekund extra.

jag spelar inte sj WL men vanliga matcher.. och känns fan som det är mycket mer lagg/delay när jag spelar än när ja kollar streamers..där ser det ut att flyta mycket bättre..kör ändå med kabel och 100/100..skumt..
Citera
2017-02-25, 21:53
Medlem
varför har man inte testat 4312 innan? Fy fan va skön formation
Citera
2017-02-25, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
varför har man inte testat 4312 innan? Fy fan va skön formation

Fortfarande inte riktigt försökt mig på en formation utan wingers. Testade 4-1-2-1-2(2) i början någon gång men fick det inte alls att funka. Gav det bara ett par matcher samt att jag blivit bra mycket bättre. Kanske skulle de ge den 4312 ett försök, testa något nytt. Skulle va kul o testa Lukaku o Hazard på topp. Pillade ihop denna med spelare jag hade i klubben: https://www.futbin.com/17/squad/2033647

Hur funkar det utan wingers? Blir det någon bredd i huvudtaget? Vad spelar du för lag btw?
Citera
2017-02-25, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Fortfarande inte riktigt försökt mig på en formation utan wingers. Testade 4-1-2-1-2(2) i början någon gång men fick det inte alls att funka. Gav det bara ett par matcher samt att jag blivit bra mycket bättre. Kanske skulle de ge den 4312 ett försök, testa något nytt. Skulle va kul o testa Lukaku o Hazard på topp. Pillade ihop denna med spelare jag hade i klubben: https://www.futbin.com/17/squad/2033647

Hur funkar det utan wingers? Blir det någon bredd i huvudtaget? Vad spelar du för lag btw?

tycker det funkar bra..ändrade 2 av mina lag..

kör:
https://www.futbin.com/17/squad/2033937
https://www.futbin.com/17/squad/2033951

EDIT: Beror nog mycket på spelstil..ja söker mycket triangel spel därför funkar det för mig.. wingers tycker jag är sådär..svårt o få något att hända från kanten..
Sen ställer 4312 höga krav på mittfältet..löpstarka mittfältare är viktigt..
Sen en Cam som kan göra mål är inte fel..
tråkiga är att jag har IF Draxler, TIF Bernardo Silva och SBC Insigne som bara ligger o skräpar nu..kommer väl till användning nån gng iofs
Senast redigerad av m4staSWE 2017-02-25 kl. 22:31.
Citera
2017-02-25, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Har bara Real och Barca kvar, borde ju kunna fynda det rätt billigt efter helgens WL.
Sen säljer jag av mitt lag och har cirka 2 mille att bygga något mumsigt med.
Du svarar inte på min fråga?
Citera
2017-02-25, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
tycker det funkar bra..ändrade 2 av mina lag..

kör:
https://www.futbin.com/17/squad/2033937
https://www.futbin.com/17/squad/2033951

EDIT: Beror nog mycket på spelstil..ja söker mycket triangel spel därför funkar det för mig.. wingers tycker jag är sådär..svårt o få något att hända från kanten..
Sen ställer 4312 höga krav på mittfältet..löpstarka mittfältare är viktigt..
Sen en Cam som kan göra mål är inte fel..
tråkiga är att jag har IF Draxler, TIF Bernardo Silva och SBC Insigne som bara ligger o skräpar nu..kommer väl till användning nån gng iofs

Okej, kanske kan passa mig nu då. Kör mycket passningsorienterad fotboll. Varierar ganska mycket och har ändå kört en del djupled på kanter för att sen jobba mig in i mitten. Sen producerar inte mina wingers så mycket poäng. Mest min striker och CAM s producerar.

Gick in o kollade och spelarna jag hade på mitt mittfält i laget jag gjorde o dem hade 94,96,98 i stamina. Kan nog löpa en del under matchen då. Blir nog fan o testa den med. Kul testa något annat än 433 som jag spelat jämt typ...

Hehe ja det är ju de som e lite dumt med SBC-gubbar o andra untradeable. Har haft typ SBC Buffon, Toprak, Giovinco, Son, Villa, Jonas skräpande nu. Men liksom dina så kanske det kommer till användning senare om man byter lag. Bra att ha i klubben ändå
Citera
2017-02-25, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Okej, kanske kan passa mig nu då. Kör mycket passningsorienterad fotboll. Varierar ganska mycket och har ändå kört en del djupled på kanter för att sen jobba mig in i mitten. Sen producerar inte mina wingers så mycket poäng. Mest min striker och CAM s producerar.

Gick in o kollade och spelarna jag hade på mitt mittfält i laget jag gjorde o dem hade 94,96,98 i stamina. Kan nog löpa en del under matchen då. Blir nog fan o testa den med. Kul testa något annat än 433 som jag spelat jämt typ...

Hehe ja det är ju de som e lite dumt med SBC-gubbar o andra untradeable. Har haft typ SBC Buffon, Toprak, Giovinco, Son, Villa, Jonas skräpande nu. Men liksom dina så kanske det kommer till användning senare om man byter lag. Bra att ha i klubben ändå

passar mig o ja kör mycket bollinnehav..
med wingers så blir det ofta tomt i mitten.. bara 433(4) jag tycker funkar bra med wingers..
ja stamina är viktigt där..
jag har bara Can Toprak och Insigne som SBC..resten av de bra yttrarna jag har är IF så kan alltid sälja..men jag kör på... Roligt o testa nåt nytt..köpt SIF Falcao för 20k.. 4 mål 2 ass första 2 matcherna..klinisk o giftig i luften
Citera
2017-02-25, 23:17
Medlem
Ni som kör BPL, testa Matip up med anchor på..fruktansvärt bra..stark, vinner varje nickduell och rätt snabb... kör honom o Smalling, magiskt
Citera
2017-02-25, 23:25
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Det här jävla kuk spelet testar verkligen mitt tålamod.... 7/10 matcher har jag förlorat i 85+ minuten.. trots att jag har över 60% i bollinnehavet och minst 5 skott på mål...
Det är för jävla sjukt att dem släpper en patch som är helt ospelbar förövrigt. Kontringsläge är poppis nu igen.. komigen EA....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in