Citat:
Många bra inlägg här men du skrev något fel så dig citerar jag.
Är man full blir man inte en cuck, tvärtom.
En redig man är ingen cuck, och då talar vi inte drogpåverkad.
Cuck och alphamale är sådana svåra begrepp att definiera, lite som med sociala koder för en autist. En cuck förstår inte hur man uncuckar sig, lika lite som en autist kan skaka av sig sin problematik. Detta borde jag skapa en tråd om. en genial iakttagelse av mig
Att denna snuskgubbe ikkädd rollen som korvförsäljare får fortsätta är för atta alla är cuckifierade, man vet inte hur man beter sig längre. Sociala koder och korrekt beteende byts ut mot etablisemangets värdegrundspolicy.
När man inte längre tar avstånd från en rom som klänger på en eller ber en snuskförsäljare attvstoppa upp korven i röven så har vi slutprodukten av the masterplan.
Anledningen att snuskkorven har kunder är att det är cuksens tidevarv
Är man full blir man inte en cuck, tvärtom.
En redig man är ingen cuck, och då talar vi inte drogpåverkad.
Cuck och alphamale är sådana svåra begrepp att definiera, lite som med sociala koder för en autist. En cuck förstår inte hur man uncuckar sig, lika lite som en autist kan skaka av sig sin problematik. Detta borde jag skapa en tråd om. en genial iakttagelse av mig
Att denna snuskgubbe ikkädd rollen som korvförsäljare får fortsätta är för atta alla är cuckifierade, man vet inte hur man beter sig längre. Sociala koder och korrekt beteende byts ut mot etablisemangets värdegrundspolicy.
När man inte längre tar avstånd från en rom som klänger på en eller ber en snuskförsäljare attvstoppa upp korven i röven så har vi slutprodukten av the masterplan.
Anledningen att snuskkorven har kunder är att det är cuksens tidevarv
Jodå, är du packad och sugen på mat så är det inget ovanligt att folk hostar upp. På samma sätt som att dom köper dyr alkohol på krogen.
Vissa ber ju honom det, men när det är vanliga nyktra kunder brukar allting gå smärtfritt. Merparten är ju folk som dragit i sig lite, det är trots allt det som är hela grunden i hans affärskoncept nämligen.
Har kikat en del och han är väl inte den bästa person jag sett precis. Men hade nog inte sagt nej till att testa på korvarna eller burgarna. Dom ser trots allt väldigt trevliga ut och bra kombonerade. Då hade jag naturligtvis bemött nykter och gått därifrån om han betett sig dåligt bör ju såklart tilläggas.
Fan vad det hade suttit fint med en sån där texas nu såhär på småtimmarna!