2017-02-26, 04:23
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sympatiskt
Många bra inlägg här men du skrev något fel så dig citerar jag.
Är man full blir man inte en cuck, tvärtom.

En redig man är ingen cuck, och då talar vi inte drogpåverkad.

Cuck och alphamale är sådana svåra begrepp att definiera, lite som med sociala koder för en autist. En cuck förstår inte hur man uncuckar sig, lika lite som en autist kan skaka av sig sin problematik. Detta borde jag skapa en tråd om. en genial iakttagelse av mig

Att denna snuskgubbe ikkädd rollen som korvförsäljare får fortsätta är för atta alla är cuckifierade, man vet inte hur man beter sig längre. Sociala koder och korrekt beteende byts ut mot etablisemangets värdegrundspolicy.
När man inte längre tar avstånd från en rom som klänger på en eller ber en snuskförsäljare attvstoppa upp korven i röven så har vi slutprodukten av the masterplan.

Anledningen att snuskkorven har kunder är att det är cuksens tidevarv

Jodå, är du packad och sugen på mat så är det inget ovanligt att folk hostar upp. På samma sätt som att dom köper dyr alkohol på krogen.

Vissa ber ju honom det, men när det är vanliga nyktra kunder brukar allting gå smärtfritt. Merparten är ju folk som dragit i sig lite, det är trots allt det som är hela grunden i hans affärskoncept nämligen.

Har kikat en del och han är väl inte den bästa person jag sett precis. Men hade nog inte sagt nej till att testa på korvarna eller burgarna. Dom ser trots allt väldigt trevliga ut och bra kombonerade. Då hade jag naturligtvis bemött nykter och gått därifrån om han betett sig dåligt bör ju såklart tilläggas.

Fan vad det hade suttit fint med en sån där texas nu såhär på småtimmarna!
2017-02-26, 04:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Jodå, är du packad och sugen på mat så är det inget ovanligt att folk hostar upp. På samma sätt som att dom köper dyr alkohol på krogen.

Vissa ber ju honom det, men när det är vanliga nyktra kunder brukar allting gå smärtfritt. Merparten är ju folk som dragit i sig lite, det är trots allt det som är hela grunden i hans affärskoncept nämligen.

Har kikat en del och han är väl inte den bästa person jag sett precis. Men hade nog inte sagt nej till att testa på korvarna eller burgarna. Dom ser trots allt väldigt trevliga ut och bra kombonerade. Då hade jag naturligtvis bemött nykter och gått därifrån om han betett sig dåligt bör ju såklart tilläggas.

Du menar att snuskgubben medvetet har riktat in sig på att sälja till påverkade så att han får överläge och kan köra på ännu hårdare, jag tror det är en korrekt analys.

Jag är också övertygad om att sådant beteende inte hör hemma i ett sunt samhälle, det skulle helt enkelt inte ansetts som normalt eller korrekt i ett svenskt Sverige.

Men vi sernhelt klart ett hårdare klimat i och med att skjutningar och våldtäkter börjar normaliseras.

Kul med en genomvidrig korvsnuskgubbe. Kul

Detta inser korvsnusk själv också. Han låter ju invandrare fixa snuskvagnen och han har nog ingen heder i andra ärenden heller
Senast redigerad av Sympatiskt 2017-02-26 kl. 04:35.
2017-02-26, 04:39
Bannlyst
Jesper tror han är smart, jag kommer alltid ligga steget före den feta fläskberget, kommer besöka honom och hans barn inom kort, på återseende!
2017-02-26, 04:43
Bannlyst
Hela affärsiden är ju att vara tjockhudad.. Klarar han inte när andra är det mot honom?

Eller tror han seriöst att någon kommer döda honom? Jag skulle inte gråtit men att någon kommer döda honom..

Jag vill bara se hans verksamhet bli nedstängd och han slavarbeta i Thailand.

Vilka jävla cucks som sitter i den chatten och de som ringer. Hahahah. Nu ska polisen söka charles13.

Den här gubben är ju mycket mycket sjuk i huvudet
Senast redigerad av Sympatiskt 2017-02-26 kl. 04:54.
2017-02-26, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860

Har du ens sett vad han har på sin burgare? Någon torr jävla puck som är förstekt och importerad ifrån Irland. På det har han någon billig 5 liters låda med "hamburgardressing", vanligt skabbigt korvbröd, något som ska föreställa mozzarella (självklart är det inte riktig mozzarella) och någon billig cheddarskit som påminner mer om det man kan köpa färdig i burk från santa maria än en riktig cheddar. Baconen är någon tysk/irländsk skit som också den är färdigstekt från fabrik.

Det betalar du alltså 120 spänn för. För samma summa kan du luncha på riktiga hamburgarhak och dessutom få en öl till maten beroende på vissa. Där får du inget äckligt halvfabrikat från en otrevlig snuskpelle utan bra service, god mat och en trevlig vistelse i bra lokaler.

Jag förstår att han tar mycket betalt då folk är beredda att betala de pengarna på fyllan, att folk däremot åker 30 mil som de cucks de är för att få äta Jespers torra puckar från Irland är helt obegripligt. Än mindre kan jag förstå hur man kan sjunka så lågt så man slickar ifrån hans äckliga bänk samtidigt som han skriker "slicka upp allt som en jävla hora!!!".
2017-02-26, 05:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kulglass-
Önödigt? Barnen har väl inget med de? Ge gubben istället en lavett.
Det är ju det som biter på honom och det vet jag, om jag går på honom så kommer jag inte få något utav det. man måste tänka smart min vän.
2017-02-26, 05:16
Bannlyst
Citat:
Han tror alltså på fullaste fullaste allvar att polisen börjar leta ip för att de får in en anmälan av honom sedan hänger han ut. Ja det är ju inte förtal att hänga ut pga rykten. För polisen gör inget för att kundmisshandlaren lägger en anmälan.

Han är ju sjuk på riktigt.

Men nu är du polisanmäld .
Tråkigt för honom att han själv insett att "Backflash" har ett "annat system". Ip adress från Flashback. Herregud.

Nu blev jag än mer sugen på att outa Jesper än mer för hans snusk med korven.

Bara var tyst Jesper, du är trollet.
Jesper är helt efterbliven seriöst, jag kommer plocka honom inom snar framtid, bor väldigt nära honom
Citat:
Ursprungligen postat av squamigera
Ja du kan sitta på din höga stol och tro vad du vill men vissa kommer faktist fram till vem du är och sen är det finito... det är så jävla omoget att önska barns död... gör det men stå för det sen ångra dig för jag gissar på att du gör det... i morgon kommer jag skicka till admin@helldog..... Så nu ska jag säga en sak du kan ringa han och be om ursäkt... eller så är det faktist så att i morgon kommer du vara i ett mail tyvär... Jag hatar att outa folk men jag gör det Hans son är 15 förfan.. dottern 18... vad ska du göra med dom? somsagt vakta knäskålarna!
Jag kommer hinna före dig, jag vet allt om jesper alla rutiner rubbet... samma med hans barn
2017-02-26, 05:17
Medlem
Citat:
Han tror alltså på fullaste fullaste allvar att polisen börjar leta ip för att de får in en anmälan av honom sedan hänger han ut. Ja det är ju inte förtal att hänga ut pga rykten. För polisen gör inget för att kundmisshandlaren lägger en anmälan.

Han är ju sjuk på riktigt.

Men nu är du polisanmäld .
Tråkigt för honom att han själv insett att "Backflash" har ett "annat system". Ip adress från Flashback. Herregud.

Nu blev jag än mer sugen på att outa Jesper än mer för hans snusk med korven.

Bara var tyst Jesper, du är trollet.
Har han kommenterat något mer inlägg på backflash? Har tyvärr inte möjlighet att kolla hans stream, men det här måste jag se i efterhand.
2017-02-26, 05:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Har han kommenterat något mer inlägg på backflash? Har tyvärr inte möjlighet att kolla hans stream, men det här måste jag se i efterhand.

Detta var det sjukaste jag hört.

Gubben sitter i stream och på fullaste allvar säger att polisen, dataexperter bla bla jobbar på att outa korvsnuskens troll.
Helt plötsligt är han själv extremt lättkränkt. Men att slå kunder det går för sig.

Han har sagt så många sjuka grejer nu i 15 min att jag är mållös. Bland annat att Charles13 vänner när de får barn kommer ange honom för att charles13 är farlig. Charles13 kommer inte heller få jobb för vad han har sagt på backflash.

Korvsnusk sa även att han kollar porr men hänger aldrig på existenz eller backflash. Varför nu detta var relevant.. Korvsnusk associerar friskt.

Nu ska jag sova. Korvsnusk, du är sjuk på riktigt. Man sitter inte och ljuger om att man har polisen som sin bitch för att göra alla småkids nervösa, för det är bara småkids som tror på dina lögner. Ingen över 13 kissar på sig av ditt dravel.

Det sagt uppmanar jag ingen att närma sig varken korvsnusk eller hans familj, ni ska göra allt lagligt för att få hans snusk i mojen att upphöra. Gå lägg dig korvsnusk!!
Senast redigerad av Sympatiskt 2017-02-26 kl. 06:03.
2017-02-26, 06:11
Bannlyst
Nu ska vi se här, för det första så går Jesper Levin direkt på Alexander utan att ha någon som helst info utan bara rätt på, Och nej jag heter inte Alexander, Och ja jag bor väldigt nära honom,närmare sagt i vårby, Hörde lite på streamen att han tror att jag är ett utav många många troll som inte har bollar att göra något, vi får väl se jeppe säger inte när eller något datum det får helt enkelt bli en överraskning och för guds skull lär dig att det inte heter backflash utan flashback, samt blackxiztens = existenz, nu med det sagt får jag önska dig lycka till i att skydda dig och dina barn, jag ser dig men du ser inte mig kompis.
2017-02-26, 11:44
Medlem
xmzs avatar
Har länkats tidigare, men då många först på senare tid börjat följa Jesper kan det vara värt att länka igen.

Intervju med Jesper från Verkligheten i P3 "Den otrevliga korvgubben" från 2011.
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/121386?programid=3052
2017-02-26, 11:56
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles13
Det är fan på tiden att någon klipper detta fetto en gång för alla
Funtar på att åka hem till hans adress och vänta tills någon utav hans barn går ut med hunden sen ge dom lite stryk så får vi se om gubben bryr sig

Vilken märklig inställning. Om du har något otalt med Jesper så får du ju ta det med honom. Att ge sig på anhöriga är bara patetiskt. Sen förstår jag inte vad han gjort dig som får dig att överväga att döda honom. Bara patetiskt alltså..

Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Har du ens sett vad han har på sin burgare? Någon torr jävla puck som är förstekt och importerad ifrån Irland. På det har han någon billig 5 liters låda med "hamburgardressing", vanligt skabbigt korvbröd, något som ska föreställa mozzarella (självklart är det inte riktig mozzarella) och någon billig cheddarskit som påminner mer om det man kan köpa färdig i burk från santa maria än en riktig cheddar. Baconen är någon tysk/irländsk skit som också den är färdigstekt från fabrik.

Det betalar du alltså 120 spänn för. För samma summa kan du luncha på riktiga hamburgarhak och dessutom få en öl till maten beroende på vissa. Där får du inget äckligt halvfabrikat från en otrevlig snuskpelle utan bra service, god mat och en trevlig vistelse i bra lokaler.

Jag förstår att han tar mycket betalt då folk är beredda att betala de pengarna på fyllan, att folk däremot åker 30 mil som de cucks de är för att få äta Jespers torra puckar från Irland är helt obegripligt. Än mindre kan jag förstå hur man kan sjunka så lågt så man slickar ifrån hans äckliga bänk samtidigt som han skriker "slicka upp allt som en jävla hora!!!".

Tycker inte det ser ut som vanliga ICA-bröd till burgarna. Hurvida det andra är äkta eller inte är svårt att svara på, för jag antar att inte du heller testat burgaren.

Hur vet du att dom är torra? Det där med bänken är ju i harakiriutmaningen, hela tanken där är ju att man ska känna sig gravt förnedrad. Inget jag själv skulle ta mig an dock
Senast redigerad av pyro860 2017-02-26 kl. 12:00.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in