Citat:
Ursprungligen postat av
cromo
Ja, spriten dunstar ganska fort med alla andra kemikalier blir kvar. Värst är att han torkar av rostfria disken precis innan han tvingar folk att slicka upp harakirisåsen ifrån den. Dessutom biter inte sprit på t ex vinterkräksjukan, tvål + vatten är effektivare.
Bra observerat min fule vän.
Fan vad du är ful.
Det tjocka fetknoppen gör när han torkar av är ju ett skämt. Att man slickar där självmant får de idioterna som gör det svara för, i mina ögon får de gärna skjutas av pga av undermålig intelligens. Det är inte korvgubbens fel att hans kunder består av äckliga wts.
När det gäller korvgubben ska vi tacka gudarna för att det förmodligen inte är hans egentillverkade korvar, jag vill inte ens tänka på hur han svinar off camera. Jag tror han är kriminell på flera plan. Finns trådar på forumet om att han direkt scammar kunder.
Han har på cam visat att han går till en service där personalen inte kan ett ord svenska.
Hur stor är chansen att han sköter ekonomin och alla sktterna?
Känns som att en person som tog sig lite tid kunde fått denna tjocka grisen och hans barn att få leva på bidrag resten av livet väldigt enkelt.
Allt som krävs är en maniskt bestämt stalker.
Är själv engelsktalande och har sett hur personer på youtube har fått sina liv förstörda av diverse forum och stalkers. Bara för att de har retat upp sin fanbase. Med helt lagliga medel!
Ingen ska döda eller slå tjockisen, bara tvinga honom att följa samma regler som normalbegävade företagare måste följa så kommer han snart bli tvingad att kunna slå fula tjocka wts på helger på arbetstid