Citat:
Ursprungligen postat av
cheesycake77
Inte för att jag stödjer mordhot, men du får ta det lite lugnt. Det krävs inte allt för många hjärnceller för att lista ut vem du är. Det krävs dock fler hjärnceller än Jesper och hans cuck-armé har tillsammans så du behöver inte oroa dig för det.
Lite besviken över att han inte vågar lägga upp sina lives då "trollen kommer och förstör". Jag missade första 20 min av kvällens sändning tyvärr. Vill gärna se delen då han erkänner att vi hade rätt om hans burgare.
Kan det här möjligen vara hans account på blexistenz han snackade om?
http://existenz.se/index.php?p=anv&id=21051
Nej jag stödjer inte heller mord eller hot.
Ser dock helst att Charles13 får behålla sin anonymitet. Gillar inte folk som outar vad de kallar för troll.
Speciellt mycket ogillar jag det när det är en hycklare som snusk som står för uthängningarna.
Jag stödjer all verksamhet som exponerar snusket och kriminaliteten snusk står bakom i form av misshandlar och eventuell annan olaglig verksamhet.
Det kan få oanade konskevenser om snusket får sprida sig. Nu planerar han att starta aktiebolag sen ska det bli 40 restauranger.
Myglet bakom hamburgarna erkände han idag. Han sa ganska ordagrant att han tyckte det var trist att trollen hade avslöjat hans snuskburgare, för det stämde ju att de var billigt importerat kött. Från Irland.
Att han kunde gjort allt från basic har tydligen inte slagit stora korvrumpan.
En annan rolig sak jag hittade var att "hoffa kaos" som innehar resultatet i flest inmundigade snuskkorvar själv skrev i kommentatorsfältet att korven smakar illa.