2017-02-27, 00:32
Bannlyst
Alla som gillar yttrandefriheten back***** (vill inte göra reklam) borde varje helg när storsnusk ställt sig framför vagnen med eller utan dräkt med en skylt där det står Charles13.

Det är vår yttrandefrihet korvsnusket vill ta ifrån oss.
Senast redigerad av Sympatiskt 2017-02-27 kl. 00:35.
2017-02-27, 01:00
Bannlyst
Korven är väl inte starkast den ligger på 4,5 scorvil medans california reaper ligger på 9 scorvil eller näst efter det kommer peppar sprej.
2017-02-27, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Inte för att jag stödjer mordhot, men du får ta det lite lugnt. Det krävs inte allt för många hjärnceller för att lista ut vem du är. Det krävs dock fler hjärnceller än Jesper och hans cuck-armé har tillsammans så du behöver inte oroa dig för det.

Lite besviken över att han inte vågar lägga upp sina lives då "trollen kommer och förstör". Jag missade första 20 min av kvällens sändning tyvärr. Vill gärna se delen då han erkänner att vi hade rätt om hans burgare.

Kan det här möjligen vara hans account på blexistenz han snackade om? http://existenz.se/index.php?p=anv&id=21051

Nej jag stödjer inte heller mord eller hot.
Ser dock helst att Charles13 får behålla sin anonymitet. Gillar inte folk som outar vad de kallar för troll.
Speciellt mycket ogillar jag det när det är en hycklare som snusk som står för uthängningarna.

Jag stödjer all verksamhet som exponerar snusket och kriminaliteten snusk står bakom i form av misshandlar och eventuell annan olaglig verksamhet.
Det kan få oanade konskevenser om snusket får sprida sig. Nu planerar han att starta aktiebolag sen ska det bli 40 restauranger.

Myglet bakom hamburgarna erkände han idag. Han sa ganska ordagrant att han tyckte det var trist att trollen hade avslöjat hans snuskburgare, för det stämde ju att de var billigt importerat kött. Från Irland.
Att han kunde gjort allt från basic har tydligen inte slagit stora korvrumpan.

En annan rolig sak jag hittade var att "hoffa kaos" som innehar resultatet i flest inmundigade snuskkorvar själv skrev i kommentatorsfältet att korven smakar illa.
Senast redigerad av Sympatiskt 2017-02-27 kl. 01:20.
2017-02-27, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Inte för att jag stödjer mordhot, men du får ta det lite lugnt. Det krävs inte allt för många hjärnceller för att lista ut vem du är. Det krävs dock fler hjärnceller än Jesper och hans cuck-armé har tillsammans så du behöver inte oroa dig för det.

Lite besviken över att han inte vågar lägga upp sina lives då "trollen kommer och förstör". Jag missade första 20 min av kvällens sändning tyvärr. Vill gärna se delen då han erkänner att vi hade rätt om hans burgare.

Kan det här möjligen vara hans account på blexistenz han snackade om? http://existenz.se/index.php?p=anv&id=21051

Håller med dig här. Däremot sabotage/pranks är mer än välkommet från min sida.

Ja, det måste det vara.
2017-02-27, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sympatiskt
Nej jag stödjer inte heller mord eller hot.
Ser dock helst att Charles13 får behålla sin anonymitet. Gillar inte folk som outar vad de kallar för troll.
Speciellt mycket ogillar jag det när det är en hycklare som snusk som står för uthängningarna.

Jag stödjer all verksamhet som exponerar snusket och kriminaliteten snusk står bakom i form av misshandlar och eventuell annan olaglig verksamhet.
Det kan få oanade konskevenser om snusket får sprida sig. Nu planerar han att starta aktiebolag sen ska det bli 40 restauranger.

Myglet bakom hamburgarna erkände han idag. Han sa ganska ordagrant att han tyckte det var trist att trollen hade avslöjat hans snuskburgare, för det stämde ju att de var billigt importerat kött. Från Irland.
Att han kunde gjort allt från basic har tydligen inte slagit stora korvrumpan.

En annan rolig sak jag hittade var att "hoffa kaos" som innehar resultatet i flest inmundigade snuskkorvar själv skrev i kommentatorsfältet att korven smakar illa.
Undrar ifall korven också är färdigstekt från Irland?

Han förstår inte att det går inte att lyckas med konceptet att vara en dryg idiot, blir han större kommer medier att hänga ut honom. Barn tycker kanske han är häftig, men vuxna personer som inte är kuvade hundar kommer tycka att han är en idiot oavsett.

Gällande bilden du länkade:
Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att det var en hemlig agent med ordentliga datorkunskaper. Särskilt med handsfreen i örat, får verkligen vibbar på att någon stannat till 10 år i utvecklingen. Han/hon ser mycket intelligent ut dock med sidecuten och det färgade håret. Är det generalen för cuck-armén eller någon okänd undersåte?
Senast redigerad av cheesycake77 2017-02-27 kl. 01:39.
2017-02-27, 01:38
Bannlyst
Är det inte fel av helldog att kalla korven för världens Starkaste korv? Det är väl falsk marknadsföring?
2017-02-27, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Är det inte fel av helldog att kalla korven för världens Starkaste korv? Det är väl falsk marknadsföring?
Tjockisen tror han vet så mycket, varför fixar han inte med Guinness så får vi svart på vitt... han som inte har något att dölja
2017-02-27, 01:42
Medlem
Jaså han håll på fortfarande

Jag o polarn bila ner till sthlm för nå år sen från gällivare och min vän gjorde den där korvutmaningen. Jävlar va han skrek å kallde polarn för bögdjävel o grejer, tyckte bara det var roligt, var ju på lyset också. men kan tänka mig att inte alla uppskattar hans "humor", känns som han borde ha åkt på smäll några gånger? Han måste ju ha skojat med fel person nån gång
2017-02-27, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xvi32
Jaså han håll på fortfarande

Jag o polarn bila ner till sthlm för nå år sen från gällivare och min vän gjorde den där korvutmaningen. Jävlar va han skrek å kallde polarn för bögdjävel o grejer, tyckte bara det var roligt, var ju på lyset också. men kan tänka mig att inte alla uppskattar hans "humor", känns som han borde ha åkt på smäll några gånger? Han måste ju ha skojat med fel person nån gång
Varit nära på att smälla flera gånger fläbbet har haft tur må jag säga men men
2017-02-27, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sympatiskt
Igår såg jag honom sälja korv i påse.. Alltså ta med. Om vi har tur var det någon som är han på spåren.

Annars om någon klarar av att betala storsnusk 50kr kan man köpa och jämföra. Hur ingående är upp till personen.

Ryktet säger att harakiri inte är stark utan att det är såsen. Han är väldigt mån om att kunden inte spiller då blir det GUUULT kort.
Sen RÖTT kort.

Man riktigt känner hur han bara önskar att han hade mer makt. Stå skrika på någon som kämpar med att få ner en av hans snuskkorvar. För en tshirt.

Jag tror också korven är fake, det måste vara såsen som gör den brutalt stark. Så svårt är det inte att springa och köpa capsaicinextrakt på typ teknikmagasinet för att sedan använda i sin "hemgjorda" starksås. Jag tror att han kör helt vanlig srirachasås som han sedan spetsar med detta extrakt, räcker väl bara med några droppar per sats starksås kan jag tänka mig.

450 spänn på teknikmagasinet såg jag nu: https://www.teknikmagasinet.se/produkter/atbart/starkt/psycho-serum

För några år sedan såg jag ett klipp på youtube som heter något i stil med "full tant käkar harakiri" Där ser man hur hon häller bort såsen från korven och blir diskad, sedan äter hon korven utan några som helst problem, hon ser inte ens besvärad ut.

Det verkligen stinker bluff och lågbudget råvaror om den där grötoxen!
Senast redigerad av aNoN_ 2017-02-27 kl. 06:21.
2017-02-27, 06:33
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aNoN_
Jag tror också korven är fake, det måste vara såsen som gör den brutalt stark. Så svårt är det inte att springa och köpa capsaicinextrakt på typ teknikmagasinet för att sedan använda i sin "hemgjorda" starksås. Jag tror att han kör helt vanlig srirachasås som han sedan spetsar med detta extrakt, räcker väl bara med några droppar per sats starksås kan jag tänka mig.

450 spänn på teknikmagasinet såg jag nu: https://www.teknikmagasinet.se/produkter/atbart/starkt/psycho-serum

För några år sedan såg jag ett klipp på youtube som heter något i stil med "full tant käkar harakiri" Där ser man hur hon häller bort såsen från korven och blir diskad, sedan äter hon korvan utan några som helst problem, hon ser inte ens besvärad ut.

Det verkligen stinker bluff och lågbudget råvaror om den här mannen!

Korven är riktigt jävla stark, inget snack om saken. Såsen skickar första käftsmällen då den är flytande och sprider sig lättare i munnen. Det som gör utmaningen extra svår är att korven är kokhet. Den ligger mycket längre på grillen än övriga korvar. Korven är starkare än såsen.

Korvarna är nog av god kvalitet då de tillverkas av välrenommerade Sorunda korvfabrik.
Hamburgarna däremot är av tvivelaktig kvalisort, inte 100% nöt. Kan ju smaka gott för det?
2017-02-27, 06:45
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Korven är riktigt jävla stark, inget snack om saken. Såsen skickar första käftsmällen då den är flytande och sprider sig lättare i munnen. Det som gör utmaningen extra svår är att korven är kokhet. Den ligger mycket längre på grillen än övriga korvar. Korven är starkare än såsen.

Korvarna är nog av god kvalitet då de tillverkas av välrenommerade Sorunda korvfabrik.
Hamburgarna däremot är av tvivelaktig kvalisort, inte 100% nöt. Kan ju smaka gott för det?

Korven ligger på 350.000 SCU om jag inte minns helt fel och det är helt j-a ok,är man inte van chiliätare så är det nog olidligt. Finns att köpa på utvalda butiker. Ett exempel är Matpiraten i Katrineholm

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in